Gå til innhold

Problemer med oppsett av epostprogram

Fremhevede innlegg

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg lurer på en ting ang oppsett av ny epostkonto i Thunderbird: Dersom man har fått tildelt 2 passord, et for inngående epost og et for utgående, hvor i all verden skal man skrive inn dette? Når jeg går gjennom oppsettet, er det bare plass til et passord, noe som fører til at det kun er inngående epost som fungerer og jeg kan ikke sende noe ut. Dette med eget passord for utgående epost har visst noe med ekstra sikkerhet å gjøre, men det hjelper ikke at det er sikrere når jeg ikke aner hvor jeg skal skrive inn dette ekstra passordet. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det skal komme når du sender e-posten.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Det kommer ingen mulighet til å skrive inn passord når eposten skal sendes. Den prøver bare å sende en stund, og så kommer det opp beskjed om at eposten ikke kunne sendes. Det er kanskje noen innstillinger som er feil da?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Stemmer, man må sette opp med tls eller ssl. edit (tror det er tools i windows) - account settings - outgoing server (SMTP). Velger så smtp-server du bruker og velger edit. Min er på SSL, men jeg vet ikke hva du skal velge. Hvis du ikke vet, kan du bare prøve deg fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...