AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #1 Skrevet 28. februar 2023 Tok laser mot blod utrededelser i ansikt. Må si det var vondt. Sa au for hvert stikk.og begynte å bli ganske opphetet/ svett/stresset på slutten av behandlingen. I den forstand at jeg visste ikke om jeg klarte å fullføre pga. Smertene. Mistet energi og fikk hodepine på vei hjem. Behandleren var bare grei med meg. Sa det kun var ubehagelig før vi startet. Jeg var ærlig på at det gjorde vondt. Etter behandlingen Sa hun det var enkelte som syntes den var vond. Ville ikke skremme meg. For enkelte reagerte ikke på behandlingen. Nå gruer jeg meg til neste behandling om en mnd. Det kjentes ut som små brennende stikk. Som om noen stakk meg samtidig som en fyrstikk ble tent på. Etterpå svidde det. Helt til jeg ble avkjølt med noe kaldt hun strøk over med. Håper jeg slipper så mye som 5 behandlinger. Hun tippet mellom 2 og 5. Hva gjør man ikke for å slippe å se ut som en alkoholiker i ansiktet... Anonymkode: de68d...660
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Skrevet 28. februar 2023 Trøst deg med at det blir mindre vondt etterhvert som blodårene forsvinner! Men føler med deg. Jeg tar laser for blodutredelser på halsen, de stiller den inn så dypt at jeg får store svarte blåmerker, kommer ut derfra som svett sprengt maratonløper. Men det blir mindre vondt Anonymkode: 3744a...c63 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trøst deg med at det blir mindre vondt etterhvert som blodårene forsvinner! Men føler med deg. Jeg tar laser for blodutredelser på halsen, de stiller den inn så dypt at jeg får store svarte blåmerker, kommer ut derfra som svett sprengt maratonløper. Men det blir mindre vondt Anonymkode: 3744a...c63 Håper du har rett. For jeg klarer ikke å venne meg til den smerten der. Halsen hørtes verre ut. Siden svelget er der. Anonymkode: de68d...660
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå