AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #21 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 17.13): Trenger litt råd i forhold til en jeg liker godt. Har likt han lenge, vi var venner fra før. Vi to har alltid hatt en flørtete tone. Vi har begynt å møttes flere ganger, men de gangene er vi hos hverandre og det ender alltid i noe seksuelt. Synes det er utrulig tungt, med tanke på at jeg har likt han for lenge fra før. Er redd han bare utnytter det og "bruker" meg for sex. Det skal sies at han skriver masse meldinger til meg hvor han utrykker han bryr seg, i form av meldinger som "hvordan har du det" eller "hvordan har dagen din vært." Jeg tolker dette som at man kan bry seg, men synes det er rart at de eneste gangene vi møtes ender det i sex eller bare besøk. Dessuten synes jeg det skulle vært skummelt/for tidlig prate om følelser da vi bare har holdt på med å møttes kanskje 4-5 ganger. Er kanskje ikke lett for en vite om man sku passe sammen på bakgrunn av at vi har bare hengt så få ganger- men som jeg fortalte så er vi kjent fra før. Virker i perioder som han sender miksa signaler forresten. Hva burde jeg gjøre? Vil ikke ende opp med å bli uvenn eller såra her.. Kan man foreksempel spørre hva han er ute etter eller? Livredd skremme han vekk Anonymkode: b876c...12f Dette er jo bakdelen med å starte med sex, før man vet hva man vil iht relasjonen. Selv om dere kjenner hverandre godt fra før, så er jo et forhold sammen en prosess iht å bli kjent med hverandre på en annen måte enn dereee kjent med fra før. Antar du nå lurer på om dere er fuck fiendskap eller på vei inn i et forhold. Så da må du vel ta steget å spørre om dere er eksklusive for hverandre nå Anonymkode: 4e1bd...bd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå