AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #21 Skrevet 27. februar 2023 Smått uhøflig å ikke hilse tilbake hvis noen hilser på deg. Jeg hilser alltid på mine naboer, noen hilser aldri tilbake. Måten jeg «forholder» meg til det på er at jeg fortsetter å hilse. Jeg trenger vel ikke å bli en grinebiter fordi de er uhøflige Anonymkode: c8632...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #22 Skrevet 3. mars 2023 Dette minner meg om egne naboer. Syns det er utrolig frekt. Anonymkode: fda3c...9f7
Daria Skrevet 3. mars 2023 #23 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 17.36): Smått uhøflig å ikke hilse tilbake hvis noen hilser på deg. Jeg hilser alltid på mine naboer, noen hilser aldri tilbake. Måten jeg «forholder» meg til det på er at jeg fortsetter å hilse. Jeg trenger vel ikke å bli en grinebiter fordi de er uhøflige Anonymkode: c8632...7b4 Tja, er det mindre uhøflig å tvinge oppmerksomhet på noen som så åpenbart ikke ønsker den? 1
Reign Skrevet 3. mars 2023 #24 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 11.49): Bor i villastrøk. Fulle jobber , to små barn under 4 år, hektiske hverdager men hilser alltid på naboene. To av dem har jeg opplevd at ikke hilser tilbake. Ene av dem er nok litt «sær», men den andre er veldig til å mene ting om nabolaget (ser det blant annet på velforeningens fb side..)). Begge er ellers i lik alder - med barn (men litt eldre barn i skolealder..) Flere som opplever dette? Hvor vanlig er det? Hvordan forholde seg til dette? Anonymkode: 4fbeb...740 Hvorfor bry seg i det hele tatt? Fortsett å hilse, fordi det er naturlig for deg, så går du videre - både fysisk og psykisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå