Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smått uhøflig å ikke hilse tilbake hvis noen hilser på deg. Jeg hilser alltid på mine naboer, noen hilser aldri tilbake. Måten jeg «forholder» meg til det på er at jeg fortsetter å hilse. Jeg trenger vel ikke å bli en grinebiter fordi de er uhøflige

Anonymkode: c8632...7b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette minner meg om egne naboer. Syns det er utrolig frekt. 

Anonymkode: fda3c...9f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 17.36):

Smått uhøflig å ikke hilse tilbake hvis noen hilser på deg. Jeg hilser alltid på mine naboer, noen hilser aldri tilbake. Måten jeg «forholder» meg til det på er at jeg fortsetter å hilse. Jeg trenger vel ikke å bli en grinebiter fordi de er uhøflige

Anonymkode: c8632...7b4

Tja, er det mindre uhøflig å tvinge oppmerksomhet på noen som så åpenbart ikke ønsker den?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 11.49):

Bor i villastrøk. Fulle jobber , to små barn under 4 år, hektiske hverdager men hilser alltid på naboene. To av dem har jeg opplevd at ikke hilser tilbake.

Ene av dem er nok litt «sær», men den andre er veldig til å mene ting om nabolaget (ser det blant annet på velforeningens fb side..)). Begge er ellers i lik alder - med barn (men litt eldre barn i skolealder..) 

Flere som opplever dette? Hvor vanlig er det? Hvordan forholde seg til dette? 

Anonymkode: 4fbeb...740

Hvorfor bry seg i det hele tatt? Fortsett å hilse, fordi det er naturlig for deg, så går du videre - både fysisk og psykisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...