Gå til innhold

Fengselsfrue


Fengselsfruen

Anbefalte innlegg

Et start innlegg, historien og bakgrunnen kommer senere....

 

Kent ****, som eg har støtta, beskytta, stolt på, løge for, alltid elska å gitt alt te å har støtta faen meg igjennom TYKT OG TYNT har bedd sin advokat om at eg ikke ska få någe info eller någe? Vett du i all verden kossen d føles? Man føle at man blir overkjørt av en trailer kver dag, flere ganger i døgnet og e så sur, redd, lei å såret at man går rundt som en rød tomat. Har alle de 8 årene bare forsvunnet når du blei en wanabee mega gansgster eller e d en sykdom du har fått eller har du nare bestemt deg for å hata meg? Eg skulle aldri stolt på deg å reist i behandling men eg trodde eg hadde din støtte men du vende ryggen t meg minuettet eg gikk ut av porten. 0 støtte. Eg fikk iallefall en god start på tolv trinnene og det jobbe eg me kver dag, på møter, hos psykolog, trening og ruskonsulent. Bedre ska eg bli og eg ska bli den beste og mest kjærligste alenemoren enn kan bli, sann min ord!

Å Tenka deg kor mye eg har støtta å hjulpet deg opp igjennom årene, inn å ut av fengsel, komt hjem som regel på morgenkvisten og gud eg vetche halvparten av alt du har skjult for meg. Har du i d hele tatt vært trofast, eg hb jammen meg du har vært det vis ikke så knuse eg samen igjen. Koffer ødelegge du ennå mer for meg å barna dine? Barna dine som du sjøl har nå valgt å ikke få se sin egen far på flere år? KOFFER?!!!!!

Det har nå gått 5 uker, å eg har ennå ikke fått tilgang t huset, VÅRT HUS som me har bodd i i flere år å oppdratt to barn i samen, kor alle tingene t meg å jentene e, kor alle møblene me ska ha e i... eg ringe å møte opp på stasjonen ca kver 3 dag men ingen hjelp å få å det e faktisk MITT navn på leie kontrakten. å tillegg te det så har politet rasert hele leiligheten så eg må rydda opp i det og før eg i det hele tatt kan organisere å få pakka flytta ting. Du ska vita det at den råfine og kjekke leiligheten her me stort soverom t jentene, stor terassse vendt mot solen, peis, råflott kjøkken kor me komme te å lage å tegne å spille så mye å har de beste måltidene og stundene, her ska eg oppdra jentene på den beste og mest tryggeste måten.

SKuffenslen e stor, sjokket e ikke overkommelig men ennå mer sårendende e d at du ikke i det hele tatt har tatt kontakt me meg, via brev eler via advoktane. Du straffe meg å jentene nok me at du sitte i varetekt å sikkert årevis i fengsel, tror du eg kan lyge for deg denne gangen og når du behandle meg som dette Kent ****?

 

K*** (01.02.2023)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Every time I see you

 I get a bad vibe

Just thinking about someone else in between your thighs

That's why I say

 

When we were together

 We never turned our backs on each other

Oh, but now But now that we're separated

 We can't stand one another

 

I don't wanna be with you

 Put that on everything I own

I can't believe I stayed around that damn long

That's why I say

 

When we were together

 We never turned our backs on each other

 Oh, but now But now that we're separateed

 We can't stand one another

 


I don't wanna be with you

Put that on everything I own

 I can't believe I stayed around that damn long

If I never see you again

I won't be mad at all

No no 'Cause I believe that you're my downfall

 

When we were together

We never turned our backs on each other

We never turned our backs around

 

 But now that we're separated (Oh yeah)

We can't stand one another

Baby tell me why why why

 When we were together

We never turned our backs on each other

Oh-oh-oh-oh

 But now that we're separated

 We can't stand one another

 

I don't wanna be with you

Put that on everything I own

I can't believe I stayed around that damn long

 That's why I say

 

When we were together (when we were together)

We never turned our backs on each other

We never turned our backs around

But now that we're separated (No)  

We can't stand one another

I used to run everybody you would say to me

 

If I never see you again

 I won't be mad at all

No no

 'Cause I believe that you're my downfall

So, FUCK YOU!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...