IdaC Skrevet 14. august 2006 #1961 Skrevet 14. august 2006 To uker til termin i dag Nå er det virkelig ikke lenge igjen snuppa Så koselig helg dere har hatt da, og snille søsteren din som sover hele natta. Håper ungen min blir sånn jeg Måtte le da jeg leste om alle de vondtene dine, kjenner meg såååå igjen Sa det til mannen i går, tenk så nydelig det kommer til å bli å kunne stå opp uten å ha vondt noen sted. Det er liksom drømmen nå Men nå har vi ikke lenge igjen så vi skal nok holde ut noen uker til. Syns det er så koselig å lese at du gleder deg nå. Det begynner nok å bli litt mere virkelig når det nærmer seg sånn, men helt virkelig blir det nok ikke før vi har de små i armene våre. Sånn føler jeg det ihvertfall. Håper du får en fin dag, og at alle vondtene holder seg borte
IdaC Skrevet 14. august 2006 #1962 Skrevet 14. august 2006 1 side igjen til 100 siders fest. Nå må den lille se og skynde seg så han kan bli med og feire
Murmelmy Skrevet 14. august 2006 Forfatter #1964 Skrevet 14. august 2006 MissS, La Traviata og søndagsengel: Stor Skytte: Ja nå er det jaggu ikke lenge igjen . Gleder meg til å atter en gang kunne beskue mine lekre arrete ben (fotball) igjen . Begynner å glede meg sykt til den fantastiske premien... Du må bare fortsette å hoppe og krysse alt du har IdaC: Jeg synes også han komme til 100 siders festen . Den er jo for han og uten hedersgjesten så blir det jo liksom ikke det samme... Håper selv vi får en like søt og snill tass som det lillesøsteren min er. Hun er rett og slett nydelig . Når det gjelder å ikke våkne til noen vondter så tror jeg ikke man blir kvitt alt sånn over natten...dessverre... Gamle vondter blir erstattet med nye . Bare les her. Ganske flott beskrevet synes jeg Gleder meg i hvertfall utrolig mye til den lille kommer nå... --------------------------------------------------------------- I dag våknet jeg 07.45 etter 9 1/2 time nydelig søvn med kun én tissetur. Hvorfor jeg våknet da? Jo, fordi jeg hadde så sinnsykt vondt i korsryggem Har allerede vært ute med voff et par ganger, frokosten er fortært og nå ligger jeg på sengen med pc'en. Litt vanskelig å skrive korrekt når man ligger vannrett . Planene for i dag er: INGEN Nå skal jeg bare vente til jeg blir sulten igjen. Da skal jeg lage meg risengrynsgrøt til lunsj...nam nam! I morgen skal jeg til jordmor for første gang siden 5. juni. Blir koselig. På onsdag så henter tanten min meg og kjører meg til akupunktøren. Så skal hun vente på meg for så å spandere lunsj og kjøre meg hjem igjen. De er så snille mot meg. Og tante er så gavmild. Jeg har en helt utrolig familie Som Ida skriver så er det i dag 14 dager til selve termindatoen . Tenk det! Så dersom tassen blir født i dag så er han innenfor termin. Helt utrolig *drømme* Ha en fin dag, jenter
-TeddyToria- Skrevet 14. august 2006 #1965 Skrevet 14. august 2006 Heia! Lenge siden jeg har vært innom nå... Var veldig spent på om noe hadde skjedd, men det ser heldigvis ikke ut til at jeg har gått glipp av real action - enda! *lettet* Er jammen meg ikke lenge igjen til Godgutten kommer nå! Jeg skal følge spent med videre - han kan jo komme når som helst igrunnen! Ha en fortsatt god mandag!
Murf Skrevet 14. august 2006 #1966 Skrevet 14. august 2006 Innom og heier litt, snart er det din tur! Har ikke fått skrevet fødselshistorien ennå, men vil bare fortelle at Riksen var super! Følte meg trygg, og tatt godt vare på. Så lykke til!
Gjest Rognebær Skrevet 14. august 2006 #1967 Skrevet 14. august 2006 Du, jeg blir borte noen dager... Ikke fød i mellomtiden, da!
Cr@sh Skrevet 14. august 2006 #1968 Skrevet 14. august 2006 14 dager til termin! Utrolig hvor fort det går! Deilig med NADA planer i dag da... Håper du har kost deg og slappet masse av! Og lykke til hos JM i morgen!
Gjest miiip Skrevet 14. august 2006 #1969 Skrevet 14. august 2006 Jeg heier litt også! Og lykke til på kontroll i morra!
Murmelmy Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1972 Skrevet 15. august 2006 Takk for alle lykkeønsker, jenter! Kommer tilbake til dere etterpå. Akkurat nå så er jeg så himla . Har sovet sånn ca ingenting i natt takket være kynnere, dritvondt i korsryggen og en baby som var aktiv HELE natten gjennom. Trodde liksom de skulle bli roligere nå mot slutten, jeg...
IdaC Skrevet 15. august 2006 #1973 Skrevet 15. august 2006 Du, min og er mere aktiv enn noen gang. Han har jo egentlig ikke vært så aktiv før, men nå er det full rulle nesten dagen og natten lang. Ikke hjelper det stort når mannen rister litt i ham når vi har lagt oss, bare for at mammaen ikke skal få sove :kys_2:
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1975 Skrevet 15. august 2006 Ja, nå kan jo ting bare skje! Så spennende! Er du , bortsett fra søvnløs natt, ellers i fin form?
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2006 #1976 Skrevet 15. august 2006 Heisann! Kjenner meg igjen i det du skriver om at dette med å begynne å bli utålmodig plutselig bare kommer. Jeg var jo heller ikke utålmodig forrige uke, men plutselig så snudde det seg fra den ene dagen til den andre. Men nå er jeg tilbake til der jeg var igjen...kan godt stå over hele fødselen jeg nå... Det er akkurat som om det plutselig har gått opp for meg at vi skal få en baby som vi skal ha ansvaret for og passe på. JEG ER IKKE KLAR FOR DET!!! Men han kommer vel uansett hvor forberedt jeg er... Og det blir jo veldig moro å treffe han da - SELVOM det blir skummelt også. Ha en god dag snuppa! Håper du har sovet bedre i natt. Hadde forresten en sånn kjempeaktiv mageboer i går jeg også - han turna rundt i magen min hele kvelden. Kanskje han venter på å komme ut!
Murmelmy Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1977 Skrevet 15. august 2006 Hei TT Nå er det jaggu lenge siden sist assa! Ingenting har skjedd, men det er jaggu ikke lenge igjen . Redselen begynner nå å avta og forventningene stiger i takt med dagene som går... Murf: Håper du får skrevet ned historien før jeg føder . Gleder meg nå, assa! Bæra: Reiser du fra meg??? Best du blir å tenke på mens du er bortevekk. Cr@sh: I går var det fjorten og i dag er det under to uker til termin miiip: Takk La Traviata: IdaC: Takk vennen! Godt å lese at det ikke bare er min tass som har mage-ADD (ADHD)... MissS: Rettelse - 13 dager + to uker overtid, da Xavia: Ja tenk at ting kan skje sånn plutselig . Tiden har gått så sinnsykt fort! Bortsett fra søvnen så er formen finfin (se JM rapport) Kverula: Rart det der, ikke sant! En dag klar og utålmodig, og neste uklar for så å bli klar igjen. Tror nok vi må regne med det ettersom vi er førstegangs og har null anelse om hva vi går til... Takk for alle søte hilsner, jenter . Setter utrolig stor pris på det
Murmelmy Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1978 Skrevet 15. august 2006 JM uke 38+3 (32+5, siste JM time. har vært på UL i mellomtiden) Vekt: +15 (+13) har lagt på meg et par kilo siden sist... BT: 120/62 (120/60) Urin: neg (neg) Ødem: 1 (0) Leie: HF (H) Fl/min: 145 (135) Kommentar: God form, økning i kynnere, vondt i ryggen, bra med liv. Eller så snakket vi endel om fødselen og noe om amming. Hun syntes jeg så godt ut og hun kunne ikke se noen spenninger i huden sånn mtp strekkmerker . I tillegg trodde hun det var slimproppen som gikk før helgen (slik jeg forklarte det). Har ny time 24. august.
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2006 #1979 Skrevet 15. august 2006 (endret) Har slimproppen gått? WOW! Da er det kanskje ikke lenge til noe skjer da? Eller? Slimproppen "min" gikk bare noen timer før fødselen var i gang den. Endret 15. august 2006 av Xavia
Murmelmy Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1980 Skrevet 15. august 2006 Har slimproppen gått? WOW! Da er det kanskje ikke lenge til noe skjer da? Eller? Slimproppen "min" gikk bare noen timer før fødselen var i gang den. ← Kan nå ta flere uker I wish it wasn't true...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå