Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei snuppa!

Nå har jeg tatt turen til mamma for å komme meg på nett. Hva skal man ellers gjøre i disse ventetider? ;)

Jeg er også god på å gjøre NADA for tida, og jeg føler at jeg trenger det også. Både i går og på søndag lå jeg i senga mi og slappa av, deilig.

Ellers lurer jeg veldig på når fødselen starter for tida - jeg har det fortsatt ikke travelt, men nå nærmer det seg jo terminen så helt unatulig er det vel ikke om ting skjer snart? :ler:

Jeg har egentlig en liten følelse av at du føder før meg jeg da, men jeg håper jo ikke det stemmer! :tunge1:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har egentlig en liten følelse av at du føder før meg jeg da, men jeg håper jo ikke det stemmer! :tunge1:

Det trenger du ikke å genke på, for jeg skal nemlig gå på overtid :Nikke:... Noe annet er totalt uaktuelt!

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler:

Ja, da så - da trenger jo ikke jeg ha det travelt i hvertfall! ;)

Skrevet

Nei det trenger du absoøutt ikke, Kverris ;)

Da har voff og jeg vært på posten og hentet pakken fra hm. Jakken/parkasen var veldig fin og amme bh'en var litt for stor (akkurat som jeg håpet). Klærne til tassen ligger i skittentøyskurven for vask.

Gleder meg til høsten, jeg... :sjenert: . Hadde aldri trodd jeg skulle si det. IKKE jeg, som er det ultimate sommermennesket. Sånn går det når man blir bortskjemt med sol og varme :rodme:

Skrevet

Takk for at du hjalp meg å skjønne at det var sjokolademelk som skulle til for å gjøre denne dagen perfekt! ;):ler2:

Skrevet
Takk for at du hjalp meg å skjønne at det var sjokolademelk som skulle til for å gjøre denne dagen perfekt! ;):ler2:

:hoho: ur welcome!!!

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i det å glede seg til høsten i år. Jeg og elsker sommer, men i år skulle jeg virkelig ønske at vi hadde hatt en dårlig sommer. Litt kjøligere i dag, og det merkes, er utrolig deilig :)

Jeg tør ikke å kjøpe ammebh før jeg ha født jeg. Puppene mine har nesten ikke vokst i svangerskapet og jeg har ikke peilig på hvor mye de kommer til å vokse når og hvis melka kommer, så jeg tror jeg venter jeg.

Vet du hva, jeg spiste loff med nugatti, eller sjokonøtt egentlig til frokost i dag. Kan ikke huske sist jeg har spist det, men hadde såååå lyst på det i dag :ler:

Skrevet

Ja, tenk så mye vi har å se fram til i løpet av høsten.... *sukk*

Fødsel, dåp ( i hvert fall for vår del), det første smilet, den første latteren, de griper etter ting, gurgler... Åh... blir helt rørt bare av å tenke på det jeg... :legrine: ... :sjenert:

Moro å hente pakke på posten med tøy da... ! :hoppe:

Kos deg resten av kvelden! :kys_2:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg pleier egentlig også å starte å glede meg til høsten når sommern er på hell, men jeg har ikke kommet dithen i år foreløpig. Syns godt at sommern kan vare en måned til, minst! :Nikke:

Er bekymra for om vi kommer til å få en dårlig høst nå som vi har hatt en så flott sommer...vi ønsker oss jo en lang, fin høst med masser av godt trille-vær! :Nikke:

Skrevet

Og jeg gleder meg aldri til høsten uansett sommerværet. Høsten er for meg en kjip årstid.....liker vår og sommer jeg!

Skrevet

Takk for i dag, og takk for barnepass! :klem:

Jeg er svett, jeg... :ler:

Skrevet

Og jeg liker forresten høsten uansett. Er så glad i høstfarger og digger å vasse i tørt løv. Evt ta på meg fullt regnuhyre og gå ut når det plaskregner. (Men det er nok mer upraktisk med barnevogn... :klø:)

Skrevet (endret)

Jeg liker den første delen av høsten i alle fall. Tenne telys om kveldene, finne fram høstklær (og gjerne kjøpe noe nytt :sjarmor: ). Slutten av høsten (les november) synes jeg ofte er litt tung.... Men så er det desember og snart jul! :)

Endret av Xavia
Skrevet

Heia vennen! Syns det var veldig syns jeg ikke kunne bli med i går. Hadde lyst å se deg igjen, og bli kjent med de andre. Men så var det denne formen da :sjenert: , vet aldri hvordan den blir dagen før.

Håper du har det bra snuppa :klem:

Skrevet

IdaC: Spiste brød med nugatti og sjokkismelk i dag og, jeg :rodme:. Er ikke så mye som frister for tiden :riste:. Men nå baker jeg boller og gleder meg til lunsj!

Cr@sh: Veldig forøyd med det jeg bestilte! Parkasen var veldig fin og grei :Nikke:

LaTraviata: Du er alltid velkommen og :klem: tilbake!

Havfrua: Er som regel sånn jeg også. Veldig sommermenneske, men nå er det jo noe stort som skjer i livet til vår familie nå på sensommeren ;)

miiip: Anytime. Passer gjerne rusket - i hvertfall når han er så sabla søt og sjarmerende. Ligger bare og gliser med øyekontakt :hjerter:

Xavia: Shopping er alpha omega :sjarmor:

IdaC: Vi kan ta det en annen gang :kyss:

Skrevet

Ser jeg ikke har skrevet i dagboken min på to dager :overrasket:. Er vel kanskje litt lei meg selv om dagen. Mye morsommere å lese i andres dagbøker, MEN veldig koselig med hilsner, da!

Godt å lese at det ikke bare er meg som gleder seg til høsten. Eng med du, Xavia, at høsten er fin fram til november. Deretter blir det rett og slett for kaldt og været for som regel aldri bestemt seg. Med andre ord er det for det meste slafs i Oslo :frustrert: .

I går var jeg på modningsakupunktur. Var så trøtt at jeg sovnet med alle nålene. Noe jeg pleier å gjøre :ler:. Våknet av meg selv fordi jeg snorket... Deretter bar det til barselstreff med miiip, Imax, MammaSarius og Rognis. Veldig koselig :klem: og for noen nydelige unger :hjerter:. blir ikke noe mindre utålmodig da... :sjenert:

Mannen og jeg dro ut for å kjøpe ny mobil til meg (en Sony Ericsson 800i (?)). Middagen ble på McDonalds. Har ikke spist der på en evighet og var særs overrasket over at jeg ikke fikk sure oppstøt. Etterpå handlet vi på SmartClub.

På kvelden så kom det MASSE gjennomsiktig slim (nok til å fylle en spiseskje, minst!). Ikke som utflod...det hang liksom sammen :kvalm: Det har kommet enda mer i dag (beklager detaljene).

------------------------------------------

I dag har jeg bare vært hjemme. Har:

- gått et par turer med voff

- ryddet leiligheten

- strøket 6 av mannens skjorter (hater å stryke!!!!)

- bakt kanelsnurrer med vaniljekrem i midten. Spiser en nå, rykende fersk og varm fra ovnen

Har ingen planer om å gjøre mer husarbeid.

Ringt menigheten vi ønsker å døpe tassen i og da er dato booket. Dåp skal stå 17. desember. Er viktig å "komme med" ¨så tidlig som mulig da tre viktige mennesker studerer/jobber i utlandet og må kjøpe flybilletter. Detter mannens bror og kamerat (fadder) og min søster (fadder). Så nå er det bare å planlegge dåpen ;). Denne gangen skal jeg gjøre det selv og ikke med en svigerfamilie som tar over :ler:

Nå må jeg hente meg en bolle til. De var nyyydelige!!!

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på de bollene dine, selv om jeg er så stappmett etter taco at jeg tror jeg kommer til å sprekke :ler: Kjenner til det å ikke ha lyst på noe :sjenert: bortsett fra fy mat da :)

Men du, er det slimproppen din som løsner???? Høres nesten sånn ut. Kanskje de nålene hjelper på modningen, kanskje du ikke kommer til å gå over?

Men du, JM min mener at jeg får en liten unge, også jeg som har stappet så mye sukker som det går an å stappe i seg i løpet av sv. Hvis hun har rett, så er sukker=stor unge bare tull :) Kjekt å vite til neste gang og da :ler:

Nå fikk jeg lyst på ordentlig kakao med kokesjokkis :sikle: Får vel vente litt så ikke alt kommer i retur...

Skrevet

Det du spiser av sukker den siste måneden er visst det som kommer mageboeren "tilgode" ;).

Håper det er slimproppen...har ikke kommet noe mer i dag :riste:

Skrevet

Bare den siste mnd? Hmm, da kan jeg i hvertfall fortsette i mitt tempo jeg da. Vet du hva jeg fikk lyst på isted da jeg var i butikken, riskrem med bringebærsaus :ler: Men så hadde de ikke sånn ferdig riskrem i fryser, og jeg gidder ikke å lage. Men nå skal jeg ut og hente mannen, så det spørs om jeg jeg skal innom Meny en tur :sjarmor: Rart det det med lyster.

Men den sliproppen behøver ikke å være så stor, jeg var så heldig/uheldig at jeg så søs sin (var med på fødsel), og der var det ikke mye. Også kan det komme litt og litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...