Gjest Rognebær Skrevet 5. august 2006 #1901 Skrevet 5. august 2006 Tilbake! Og du skal føde snart! Lurer forresten litt på hvem denne "gjesten" er som stadig er innom :klø: ← Sånne er skumle. MammaSarius sa en gang til meg at det kunne være henne.
Murf Skrevet 6. august 2006 #1902 Skrevet 6. august 2006 Håper bryllup og harrytur var etter forventningene! Du hadde jo endel kjoler å velge mellom, så du var sikkert nydelig! Har ikke naboen tenkt å gjøre noe med vepsebolet på verandaen sin? Ville jo tro at det var plagsomt for de også? Pussig nabo.
Cr@sh Skrevet 6. august 2006 #1903 Skrevet 6. august 2006 Håper bryllupet var bra... og at du har hatt en trivelig helg så langt! :kys_2:
Murmelmy Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1904 Skrevet 6. august 2006 Hei Cr@sh, IdaH, Kverris, Rognis og Murf Bryllup i går var veldig koselig og alternativt. Mindre stivt skal du lete lengre etter, og det var så utrolig deilig for en høygravid kropp (magebilde følger). Det startet kl 13 og vi dro derfra ca 22. Hadde ikke barnevakt til voff så mått hjem til ham. Kroppen min taklet det hele overraskende bra og sitter kun igjen med vondt i halbeinet (som forøvrig er mye bedre i dag). Jentegjengen sang sang til bruden (og gommen) til ellevill jubel. Det var gøy , og bruden var veldig overrasket. MEN, alltid godt å komme hjem og legge bena høyt Kakene mine ble spist fort :sikle-ani: og jeg fikk mange komplimenter og tafsende hender på magen. Koselig. Jeg hadde på meg en sort kjole (str. s , men i bomull. Til hadde jeg sølvsko, sølvveske, nydelige lange øredobber i swarovskikrystaller (Thomas Szabo - som jeg hadde på da jeg giftet meg) og et off white bånd over magen. Følte meg veldig fin . Håret var enkelt satt opp i strikk og pent, men nøytralt sminket. Rognbær, tenkte på deg da jeg leste om speiderne som slet på OsloS, men rengte med at dere ikke var der. Kverris, er du på nett ennå? Murf, ble ikke Sverigetur. Mannen og jeg kjører heller sammen førstkommende lørdag. Koselig å gjøre det sammen -------------------------------------------- Har ennå ikke kledd på meg... Skal kun kose meg hjemme i daq. Prøve å sette meg litt på verandaen etterhvert, men flyr nok fort inn igjen om vepsen er like hissig som på fredag. Mannen er på sin andre tur med voff. Nå blir han borte en times tid i skogen. Voff koser seg jo som bare det i skogen, men jeg orker ikke gå i de oppoverbakkene som møter oss med en gang. Får så vondt i bekkenet og ryggen... Da er det godt at mannen tar ham med. Det er tredje skogturen voff får denne uken (når jeg er fit for fight så får han en tur hver dag). Gleder meg forresten til istreff til uken!!!
Cr@sh Skrevet 6. august 2006 #1905 Skrevet 6. august 2006 Høres ut som et herlig bryllup.. skulle ønske jeg var der så jeg fikk smakt på kakene dine... Magen din er såå flott! Ganske så typisk guttemage spør du meg... Utifra bildene ser det ut som vi bærer magen på ganske lik måte... (Apropos... må se å få r**a i gear og lagt ut magebilde jeg også... Det er jo ca 100 uker siden sist... ) Kos deg resten av søndagen... Også må jeg litt for passerte 37 uker! Nærmer seg ja...
Murmelmy Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1906 Skrevet 6. august 2006 Vil veldig gjerne se magebilde, Cr@sh
Rannva Skrevet 6. august 2006 #1907 Skrevet 6. august 2006 Innom for å legge igjen en liten For en flott mage! Og nå kan jo småen faktisk komme ganske snart! Pass på å sove masse fremover, du vet aldri om det blir siste sjans før fødselen.
liv Skrevet 6. august 2006 #1909 Skrevet 6. august 2006 Tenk om den lille kommer nå så er den ikke regnet som prematur lenger!
Murmelmy Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1910 Skrevet 6. august 2006 Tusen takk for hilsner og mageskryt Rannva, MissS. Synes ikke den har vokst så veldig på de to siste ukene. Ikke på bildene, i hvertfall Tenk om den lille kommer nå så er den ikke regnet som prematur lenger! ← Ja, tenk det! En syk, syk tanke....
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #1911 Skrevet 6. august 2006 Hei snuppa! Jeg har pc'n hjemme for å lagre det jeg har lyst til å ta vare på før harddisken skal skiftes ut...jeg kan ha den på noen minutter før den kobler ut - så jeg bruker tida godt!
IdaC Skrevet 7. august 2006 #1913 Skrevet 7. august 2006 Hei vennen! Så koselig dere hadde det i bryllup Syns det er ganske bra at du har holdt ut så lenge som du har gjort, det var jo ikke få timer det da. Det antrekket ditt høres rålekkert ut, kan tenke meg du var fin ja og mannen var vel stolt som en hane over den flotte kona si Tenk at det i dag er akkurat tre uker til terminen din. Det kommer jo til å gå sååå fort, og plutselig så sitter vi der med de små nurkene våre. Skal mannen din ha fri når dere kommer hjem eller? Vi er ennå litt usikre på om mannen skal ta seg en eller to uker fri. Hva er planene for dagen da
Murmelmy Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1914 Skrevet 7. august 2006 Kverris: regner med du oppdaterer meg på sms dersom noe skulle skje når du har levert inn pc'en igjen Havfrua: tusen takk IdaC: Vi hade det fint i bryllupet, ja. Og mannen var nok stolt av meg Ja tenk i dag er det kun tre uker igjen til termin. Min første permisjonsdag i dag faktisk! Ringte TK i forrige uke og fikk vite at permisjonsøknaden er innvilget og pengene kommer i slutten av måneden Mannen skal ta seg to uker omsorgspermisjon. Det er jo det de har krav på og i tillegg så er den betalt for hans del. Derfor han kun har hatt en uke ferie denne sommeren. I dag våknet jeg halv ni, spiste frokost, tok en dusj og gikk tur med voff. Bena mine er så rare for tiden. Er liksom sliten fra knærne ned og merker at jeg har mindre og mindre følelse i dem :klø:. Er det dette som er resultatet av ødemer? Ikke vet jeg. Planen er å bare slappe av i dag (igjen ). Solen gjemmer seg bak skyer/dis, noe som passer meg utmerket. Da slipper jeg å ha dårlig samvete for å bare være hjemme. Har ordnet i stand min gamle bærbare (som nesten detter fra hverandre) og ligger nå på sengen og surfer på nettet. Utmerket løsning! Ha en super dag!
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #1915 Skrevet 7. august 2006 Du høres bare lekker ut i det bryllupet! Ha en kos dag på senga. Jeg stikker snart til tannlegen.
Gjest miiip Skrevet 7. august 2006 #1916 Skrevet 7. august 2006 Den bringebærmoussekaka hørtes bare aldeles superfantasilliastisk ut! Jeg fikk helt vann i munnen. Og jeg så de hadde bringebær på Kiwi i dag til en ikke alt for gal pris. Tror jeg skal be mannen kjøpe et par kurver, så kan vi spise noen med is i kveld og så kan jeg lage den kaka til barnedåpen neste søndag! JUHU! Gleder meg til å treffe deg på onsdag!
IdaC Skrevet 7. august 2006 #1917 Skrevet 7. august 2006 Må litt for permisjonsstart Håper du slapper godt av snuppa. Her er det ihvertfall innevær idag. Det regner som bare det, men jeg syns det bare er deilig, håper det blir litt kjøligere også. :kys_2:
Murmelmy Skrevet 7. august 2006 Forfatter #1918 Skrevet 7. august 2006 Jenter, Mange fra meg. Dere er så søte
Skytte Skrevet 7. august 2006 #1919 Skrevet 7. august 2006 Heeer er jeg!! Og fikk med meg din lekre brune mage! Du er så fin altså! Og kan bare forestille meg du var lekker i wedding ja! Jeg er så dårlig på å stave brølløpp på norsk..... Grattis med perm nå ja!! Bare tre små uker igjen! Dem er ganske lange,men det går fort læll
Murmelmy Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1920 Skrevet 8. august 2006 Må jo le av deg da, Skytte . Takk for at du tar deg tid til å komme innom meg i min lile venteverden . Forresten: bryllup med to l'er og en p Mannen kom omsider hjem fra jobb og vi kastet i oss middagen (kyllingvårrruller, ris, salat og sweet chilli sauce) før vi vendte snuten til pappa, sambo og bittelillesøs. Ble invitert på is og jordbær da mannen var på vei hjem fra jobb og sporty som vi er så takket vi jo ja Bittelillesøs er så sinnsykt nydelig . Ser ut som den lille rampen (med like lite hår på hodet som jeg hadde på den tiden) og sjarmerer oss selvfølgelig i senk. De drar forøvrig på ferie om to uker så da har jeg bil på termin . Deilig... --------------------------------- I dag har jeg gjort sånn ca nada. Ligner veldig på gårsdage . Har vært en tur i skogen med voff, ellers har jeg ligget vannrett på sengen med pc og voff. Har fått bestilt tur til Polen med besevenninne og barna våre i oktober, da Har akkurat spist lunsj. To loffskiver med nugatti og sjokolademelk Skal på posten i dag og hente pakken fra h&m med parkas og amme bh til meg, samt to pysjer og en fleecepose til tassen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå