Murmelmy Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1841 Skrevet 31. juli 2006 To år siden jeg satt på skolebenken... Jeg liker veldig godt å gå på skole med den "friheten" det fører med seg. Har ennå ikke fått svar fra UiO eller HiO, noe som er sabla kjipt. Dersom Matematikken på HiO blir godkjent som 30 studiepoeng på UiO, så ønsker jeg jo å ta det...men ingen svar, ingen penger fra oss. Og intet studie for meg. Hadde vært godt å ha helt fri også kjenner jeg
Murmelmy Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1842 Skrevet 31. juli 2006 7 sider til jeg når 100 sider. Skal klare det før jeg trøkker ut krabaten!
Murmelmy Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1845 Skrevet 31. juli 2006 Takk jenter, men det blir kjipe sideer om vi skal ha 1-setningsinnlegg
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #1846 Skrevet 31. juli 2006 Tror du 100-sider-i-dagboka er like effektivt som lakserolje i havregrøt? :klø: Om det er 100 sider som skal til, så må nok jeg gå til jul og vel så det...regner med at jeg har begynt å bli liiiitt utålmodig da ja... Forøvrig tror jeg du og jeg er heldige som ikke er utålmodige. Må være slitsomt å våkne opp hver morgen og tenke at "jeg håper jeg føder i dag da..." Godt å slippe det, kan du si!
Murmelmy Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #1847 Skrevet 31. juli 2006 Helt enig, Kverris . De dagene jeg gleder meg, så tenker jeg mer på magetrollet enn de andre dagene. Går heller ikke rundt 24-7 og venter på den lille. Synes det er fin-fint at han har et sted å være mens jeg blir klar . Slippe grining, såre bryster, vondt av stingene nedentil osv osv. Forresten så er din egen skyld at du henger så langt etter. Sånn går det når du bare sletter dagboken
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #1848 Skrevet 31. juli 2006 Hm...lurer litt på det der med dagboka...men da jeg sletta den hadde den 411 sider...så da måtte jeg sikkert ha nådd 500 sider før fødselen, og det er jo ca like mange sider jeg trenger nå...så jeg tror ikke at det er DET som gjør utslaget...eller? :klø: Det blir jo veldig stas å få ut denne babyen snart - men samtidig så har jeg innstilt meg på at den kommer når den kommer, og det hjelper ikke om jeg venter aldri så mye. Og det med lakserolje - tror ikke det har noen funksjon om man ikke allerede er moden og fødselen er like rundt hjørnet uansett...men, men. Det er nå min mening. Godt ikke sunlolly har sånn effekt i hvertfall!
Gjest Myztica Skrevet 31. juli 2006 #1849 Skrevet 31. juli 2006 Dere er så heldige som ikke er utålmodige! Hadde jeg bare hatt den evnen.... Jeg er en utålmodig sjel (Men VELDIG tålmodig i jobbsammenheng ) Helt enig med deg Kverula, ang lakserolje! Og jeg tror ikke det er så bra jeg da...Hvis man absolutt ikke trenger det da (men det har jo ikke med fødsel å gjøre lissom...)
IdaC Skrevet 31. juli 2006 #1850 Skrevet 31. juli 2006 Du fant ikke sko nei? For jeg lurte litt på det med str. For jeg prøvde noen sko for par uker siden og måtte opp 1-2 str. Og det gidder jeg ikke, for jeg håper at jeg får tilbake str min etter fødsel. Ble det noe kakebaking på deg i dag? Fun saft drakk jeg i bøtter og spann med masse isbiter de dagene det var ekstremt varmt
Murmelmy Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1852 Skrevet 1. august 2006 Hei jenter . Kommer sterkere tilbake med hilsner og svar senere... Jeg er våken Måtte tidlig opp på grunn av fødselsforberedende samtale på riksen... Og av den grunn har jeg for en gang skyld ikke sovet så veldig godt. Nå er jeg litt , men får ta det igjen senere. Funderer på om tasse kanskje har lagt seg i tverrleie. Det er i hvertfall veldig mange flere "bulker" over navlen min enn under. Når jeg ligger så forsvinner liksom den dele av magen nedover. Hikkingen hans har også bevegd seg oppover fra langt nedi lysken... Skal møte en fra SM til brunch i dag, så har spist en lett frokost. Nå står dusjen for tur og mens jeg vasker kroppen så skal jeg gruble på om jeg tar med voff. Han kan jo stå utenfor og været skal jo bli bedre. Da slipper jeg to turer og bekkenet er spart. I natt bestemte jeg dagens middag også: Stekt kyllingfilet med ris, brokkoli og bretagnesaus. Er helt sår på tungen etter alle sun lollyene og m&m'en i går, så i dag blir det nada slikkeri . Ha en flott og fruktbar dag, jenter!!!
iss Skrevet 1. august 2006 #1853 Skrevet 1. august 2006 pst. Det er ikke lenden på innleggene som avgjør når man går over til neste side, men antall innlegg.. Det er 20 innlegg på hver side, uavhengig av lengde... Lykke til på riksen!
Murmelmy Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1854 Skrevet 1. august 2006 pst. Det er ikke lenden på innleggene som avgjør når man går over til neste side, men antall innlegg.. Det er 20 innlegg på hver side, uavhengig av lengde... Lykke til på riksen! ← I know, søta Men koseligst med innlegg hvor det er litt innhold, ikke bare påfyll for å nå hundre sider...det er å jukse
Murf Skrevet 1. august 2006 #1856 Skrevet 1. august 2006 Mornings! Er elendig til å legge igjen spor om dagen, sorry! Men følger med! Så du har matte-fordypning? You go, girl! Flott med flere kvinnelige mattelærere!
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #1857 Skrevet 1. august 2006 Hei vennen! Lykke til på riksen i dag! Spennende å høre hva du har å fortelle når du kommer hjem derfra! Ha en koselig brunch også! Ellers måtte jeg le da jeg leste innlegget ditt, for jeg måtte lese det avsnitttet om dusjing og fundering over om voff skulle være med MANGE ganger - for jeg blingsa litt og oppfatta det stadig som du lurte på om voff skulle være med å dusje - og stå utenfor sånn at du sparte luftetur...ble veldig nysgjerrig på hvor langt du måtte gå for å dusje. Ha en fin dag! Noen fra augustklubben på SM du skal treffe forresten? *nysgjerrig*
Pepita Skrevet 1. august 2006 #1858 Skrevet 1. august 2006 Den middagen hørtes god ut, foreslo kyllingfilet til middag i går for sambo da vi var på butikken i går jeg også, men han ville gjerne ha spaghetti og kjøtt, så da blir det såkalrt det... Lykke til på kontrolL!
Cr@sh Skrevet 1. august 2006 #1859 Skrevet 1. august 2006 Spennende med besøk på riksen og samtale... Blir spennende å få høre oppdatering....
Murmelmy Skrevet 1. august 2006 Forfatter #1860 Skrevet 1. august 2006 Kverris: Supert å ikke være utåølmodig allerede nå...men va om noen uker? Håper fremdeles jeg klarer meg fint...men vil nok slite litt når du også føder . Hadde sun lolly hatt fødende effekt så hadde i hvertfall jeg født for lenge siden! LinKri: Lakserolje holder vi oss unna! De kommer når de kommer, eller hva? IdaC: Har ingen planer om å prøve . Skal bare kjøpe, men ikke prøve. Har ikke funnet noe på salg, så da venter jeg til tassen har kommet. Må jo ut å lufte meg da også! Cr@sh: Murf: Er som deg om dagen. Titter innom dagbøkene deres flere ganger om dagen men orker ikke bruke så mye energi på tastetrykking. Er ganske sliten har jeg funnet ut. Jepp, bra med kvinnelige realfaglærere! Og det er i tillegg alltid mangel på realfaglærere. Kverris: Var på brunch med Månebarn. Og jeg hadde ikke tenkt å ta med voff i dusjen. Ikke denne gangen . Utrolig hva øynene leser noen ganger! MissS: Mannen er ikke glad i spaghetti med kjøttdeig. Kjipt for det er godt i ny og ne. Takk for lykkeønskninger til riksen i dag!!! -------------------------------------------------------------------------- Det ble bare snakking hos JM. Hun svarte på endel spørsmål jeg hadde i forbindelse med fødsel, smertestillende, igangsetting, overtidskontroll osv. Veldig greit. Hun kjente ogsåpå magen og sa at tasse sitter godt og er på vei nedover i bekkenet. Hodet er ikke festet. I tillegg mente hun det var mye baby, men ikke like stor som mamman hans. Skal på STORK ul på torsdag så da får de sjekke vekt og heller sende meg videre. Fikk kjøpt lammeskinn og A-krem til tassen på Babyshop. Er trøtt og det er superdigg å ligge på sofaen med radioen på. PC'en i fanget . Har tatt ut kylling til middag og venter nå på at mannen kommer hjem innen to timer. Etter middag tar jeg bilen og reiser til butikken for storinnkjøp. Må prøvebake kaken jeg skal bake til min venninnes byllup på lørdag . Prøvebaking = prøvesmaking Ha en super dag girlsa!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå