Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Dæven, det var en dritlekker mage! Det er slik de skal være; store og sprekkeferdige! :ler: Flott farge har du også. Sexy gravid. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dæven, det var en dritlekker mage! Det er slik de skal være; store og sprekkeferdige! :ler: Flott farge har du også. Sexy gravid. :sjarmor:

:kyss:

Gjest Myztica
Skrevet

Ja, den magen din er bare superfin altså!! :) Kan ikke få sagt det nok :ler:

Og den lekre fargen da! *misunne*

:klem:

Gjest miiip
Skrevet

Du er så sinnsykt brun asså! *imponert*

Magen din misunner jeg deg ikke ;) men den er fin ja. Blir stas å få hilse på ham som bor inni der.

Skrevet

Takk for gode ord, jenter :klem:

Lurer på om jeg får strekkmerker, jeg... Peony og mamma er enige om at de ikke vil komme, men jeg er ikke så sikker. Har ikke sett noen tendenser ennå, men man vet jo aldri.

Mamma har et helt verdenskart etter meg (førstefødte), men hun fikk dem helt i starten av svangerskapet pga hormonforstyrrelser. Hun var jo bare atten år.

miip, det gjør ikke noe å bli kvitt den nå snart, nei. MEN, det er veldig koselig med en skikkelig pondus også, da :Nikke:

I kveld blir det to episoder av Greys Anatomy...gleder meg :)

Skrevet
For en herlig mage Murmelmy! :)

Din kommer vel nå sakte men sikkert etter :ler: Sakte...

Gjest Gjesta
Skrevet

Magen din er lækker! :sjarmor: Og trill rund ja! :grine2:

Syns din ser mer sprekkeferdig ut enn min - men så er min litt mer polstra, så helt "stram" blir den nok ikke. ;) Og så har ikke min fått så mye sol, nei. :ler:

Hvis ikke du kjenner at det klør eller svir på magen, så slipper du nok unna strekkmerker den siste tida også. Kan tenke meg at du er typen som ikke kommer til å ha et eneste synlig merke etter graviditeten - bortsett fra babyen. ;)

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Jeg går og håper på null strekkmerker jeg også, siden det tross alt er en uke til termin og ingen merker har dukket opp ennå. Har tigerstriper på låret fra tenårene, og de er bare stilige :sjarmor:

Håper du får spist mere is idag! Og jeg tenkte jeg skulle sette meg ned med Nylander, jeg også. Begynner jo så smått å nærme seg.

Skrevet

Sier som de andre, magen din har vært superfin hele tiden, og forblir det nok helt til slutten :)

Den lille tar nok det den trenger fra lagringsreservene våre, så jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss for det. Det JM sier om lite eller ingen vektoppgang er jo at det går utover oss og evt amminga etterpå. Ei veninne av meg gikk ned 6 kilo i sv, fra utgangsvekta si, og hun er vel sånn ca like høy som deg og veide rundt 60 kg da hun ble gravid. Hun slet med ekstrem sv.kvalme i 9 mnd, men fødte ei frisk jente på nesten 3500 kg. Men pga underernæring hos henne, hadde hun ikke melk. Så det går nok bra skal du se :)

:hoppe: litt for venneparet deres!!! Så utrolig koselig å høre, og tenk at det gikk så fort. Håper den lille klamrer seg fast denne gangen.

Ang fysio behandling, jeg fikk henvisning fra gyn, men både hun og JM mente at fysioterapi ikke har noen virkning på min type bekkenløsning som sitter i symfisen. Derfor anbefalte hun naprapat, for de jobber med ledd, noe fysio ikke gjør. Men nå har ikke bekkenet vært ille på en stund så det går nok bra noen uker til.

Gleder meg til rapport om behandlingen :klem:

Skrevet

Cr@sh: :kyss:

Kverula: Takk :). Det er ingen kløing så langt, så håper jo i det lengste. Peony pleier å klype meg i magen for å se om jeg har mer å gå på (og det har jeg visst :ler:). Håper veldig på at jeg er typen som slipper unna ;)

Murf: Nylander, ja... Jeg har også tigermerker (lyse) på innsiden av lårene. Synes bare når jeg spriker :sjarmor: , i tillegg har jeg på boobsa. Vokste litt ekstra fort i Australia...ikke så rart kanskje når jeg levde på junk :roll:

----------------------------------------------

Har akkurat vært ute med voff og nå skal jeg om tre minutter "løpe" til bussen. Skal til Majorstua for å få modningsakupunktur. Rapport følger i kveld. Etter det skal jeg møte gamlesjefen min over en kaffe. Skal bli godt å se henne igjen :)

I dag har lillesøster bursdag og blir hele 21 år!!! :bursdag:

Og snart flytter hun fra meg og reiser til Polen :frustrert: . MEN, fint er jo det, for da kan tassen og jeg besøke og shoppe vilt!!! Planleger en tur til høsten :Nikke:. Og svoger skal studere i Nice - dit skal vi til våren :)

Ha en super onsdag i det altfor fine og varme været!!!

:klem:

Skrevet

Blir spennede å høre om modningsakupunktur... Tenker meg nemlig på noe sånt jeg også... ;)

Kos deg i dag... :kyss:

Gjest Rognebær
Skrevet

Heihå! :kyss: Bare Egil Band sier "På bena har man sko, ja, jeg har faktisk to".

Satser på at du også har sko på i dag! Sko, sko, skohoho. (Eller kanskje helst sandaler i dag!)

FINE magen! Fortsatt like brun, ja... :tunge1:

Skrevet

Hei snupper :kyss:

I dag har jeg altså vært på modningsakupunktur på Klinikk Fjeld (er det lov å nevne navn :klø:). Første gang varer det en time hvor vi snakket om alt mulig. Sykdomshistorie og plager før og under graviditeten, matlyst, vekt, blodmengde (greit å ha med helsekortet :Nikke:) osv. Deretter så la jeg meg på en benk og hun målte pulsen min på begge håndledd. Så var det nålestikk og det gjør jo ikke vondt i det hele tatt. Lå med nålene i tjue minutter. Neste gang varer timen kun en halvtime.

Da jeg gikk derfra så stakk det så sinnsykt i tissen :overrasket:. Måtte gå på do to ganger på fem minutter (hadde jo ikke så mye å dele med doskålen, men pytt pytt) før det ga seg.

Hun la vekt på at hun ikke kan starte en fødsel, men at de hjelper livmoren med å modne seg. Gjør livmor(tappen) om til en slags "trompet" så det vil minne mer om en annengangsfødsel i stedet for førstegangs. Og det gjør jo ikke noe!

I tillegg så lurte hun på hvordan jeg spiste. Om jeg fikk i meg ordentlig middag, noe jeg sjelden gjør. Blir fort brødskiver... :sjenert:. Da var hun passe streng og sa at det bare ville føre til at jeg fikk et enda større barn enn om jeg fikk i meg en skikkelig middag. Faen og... :sur:

Så sånn var rapporten min. Skal tilbake igjen neste onsdag og blir nok å gå en gang i uken frem til fødsel. Kanskje to ganger mot slutten.

:vinke:

Skrevet

Det var en flott gravidmage. Og så brun som du er *dåne*

Skrevet

Hørtes jo veldig allright ut med akupunktur og litt snakk rundt svangerskapet og sånt... Kan du si noe om hva det koster? :sjenert:

Skrevet

Cr@sh: Rapport foreligger. Første timen kostet 650 kr (de er jo alltid dyre) og varte en klokketime. Fra nå er det halvtimer på 350 kr pr gang.

MissS: Tusen takk :kyss:

Bæra: HEIIII :vinke:. Er du hjemme igjen? Må innom dagboken din or å sjekke. HAr ikke brunet spekket på et par uker nå, men fargen holder seg lell. For tiden går det i sandaler ;)

Monja: :kyss: Hjelper med gode pigmenter ;). Godt jeg ikke bare har arvet dritten fra foreldrene mine :ler: (mamma sier: "man arver bare dritten")

---------------------------------------------------------

I dag har jeg altså vært hos akupunktøren (må alltid holde tungen rett i munnen når jeg skriver det ordet...).

Etter timen møtte jeg min tidligere sjef (hun er så søt!) og hun kunne fortelle meg at hun også er gravid! 16 uker på vei :hoppe:. Kjempe stas, men veldig uvirkelig for henne. Kjenner meg godt igjen, men tvilen forsvant da jeg så den lille astronaut på UL i uke 11-12.

Etter kaffen dro jeg først til Åpent Bakeri og kjøpte meg en rosinbolle, deretter tok jeg trikken til byen. Kjøpte en søt vest til tassen på Benetton til 42 kroner :overrasket:. I tillegg handlet jeg mat før jeg satte snuta hjemover.

I dag har jeg ikke spist middag :rodme:. Har imidlertid fått i meg en kurv jordbær og 100g mørk sjokkis :)

Nå ser mannen fotball og jeg venter på at Sporløst Forsvunnet på nrk skal begynne 22.10.

---------------------------------------------------------

I morgen kommer bestis og henter meg. VI skal opp på Alnabru for å få fikset vognen hennes. Den har samme problem som min med slarkete håndtak.

Skal innom Hanssen & Dysvik og kjøpe stoff til ny himling til vuggen. Tenke å ta noe så enkelt som lyseblått. Det passer fint til alt sengetøy vi har.

Nå durer Norah Jones i bakgrunnen på PC'en. Elsker musikken hennes. ROlig og komfertabel. Hørte masse på henne i eksamenstiden (for to år siden :overrasket:

Skal runde innom diverse dagbøker før tv'en står for tur.

Ha en super kveld jenter. Setter utrolig pris på alle hilsner som tikker inn selv om jeg for tiden er ræva på å besøke dere...tar selvkritikk!

Gjest gjesta
Skrevet

Hallo snuppa! :kyss:

Høres deilig ut med sjokolade og jordbær. Si meg, legger du ikke på deg du? Jeg kommer til å se ut som ei bolle om ikke lenge. Ja, ja, jeg prøøøøøøøøver å spise sunt, men nå spiser jeg potetgull. (Rappa noe fra mannen som sitter og ser på fotball, og derfor har handlet inn ulumskhetene. ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...