Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som har planer om verandaen idag, ser jeg?

På verandaen min venter is og Harry Hole ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg sovet i en time-halvannen :Gjesp:

Er så trøtt for tiden at nicket mitt virkelig kommer fram - skikkelig murmeldyr.

Jeg vil at Harry skal vente på meg også...synd jeg har lest ut alle bøkene :sur:

Skrevet

Tassen hikker omtrent hele tiden!

Skrevet
:sur: Glemte Harry hjemme, og jeg er ikke hjemme før på fredag :sur:
Skrevet

:ler: Stakkars Iss!

Hørtes veldig kos ut det venninnetreffet ja! Er godt å bare skravle og le og føle seg bra!

Spennende med sånn modningsnåler da! Ja du har rett,det er bra det er så billig :ironi: Men hvis det kan hjelpe så er det sikkert verdt det!

Hvis dere har for mye sol tar jeg gjerne imot bittelitt jeg altså...Bare sånn at jeg kan sitte ute litt,trenger ikke bli tropevarme men en liten lunk!

Håper du blir kvitt ødemene idag,det er noe dritt!! Vondt gjør det også...

Kos deg snuppi!! :klem:

Skrevet

Hvor mange ganger må en ta sånn modningsakupunktur for å ha effekt? Ja, sånt er jo råbillig. JM min anbefalte naprapat for bekkenløsning og jeg ringte for å bestille time og det koster 600!!! per behandling og det holder jo selvfølgelig ikke med en...

Den lille i magen min hikker også veldig mye. Jeg syns det er ganske så ubehagelig når han holder på jeg da :sjenert: men vi får si at det er for en god sak :ler:

Og når det kommer til trøttheten, vi er flere som er det. Men jeg begynner å misstenke denn varmen også. At den har noe av skylda og.

:klem:

Skrevet

Harry ligger alene igjen på verandaen, jeg har rømt inn fordi det ble for varmt.

For inne får man jo farge? *pisker meg ut igjen*

Skrevet
Harry ligger alene igjen på verandaen, jeg har rømt inn fordi det ble for varmt.

For inne får man jo farge? *pisker meg ut igjen*

Farge? Hva er det?

Skrevet

Harry? Er han no' bra da?

Han har aldri vært her.....

Skrevet

Enig med dere i at Harry er konge. Du har virkelig gått glipp av noe stort, Monja. MEN, det er ei forsent! Spurte på Norli her om dagen om det var registrert noen nye utgivelser på Nesbø i løpet av 2006/07, men det var det ikke... :riste:

Skytte: DEt var utrolig koselig i går med jentene og magemusklene (selv under alt dette spekket) fikk jammen trent seg! Skal bli spennende med beh.tinem i morgen. Dere skal få full rapport. Tenker som så at jeg skal gå gravi (om jeg er heldig) to ganger i livet og da vil jeg veldig gjerne koste på det lille ekstra. Vurderer sterkt å føde uten smertestillende men med akupunktur, så da blir det jo ekstra spennende å se om det har noen virkning. Hjalp på hodepinen min i fjor høst i hvertfall :Nikke:

IdaC: DErsom du får fastlegen din til å henvise deg til fysioterapeut mtp bekkenløsning, så er det fra og med 1. juli gratis :). Tror tassen har hatt fire lange hippeperioder i dag... Det er deilig å være trøtt nåe man faktisk får sove ;)

-------------------------------------------------

Prøvde meg en liten runde i solen og holdt vel en drøy halvtime. Gikk så inn igjen med bok og la meg på såffan. Deilig (da var det i tillegg overskyet).

Klokken fire gikk jeg tur med voff, hadde akkurat dusjet, og kom hjem en time senere lettere fuktig. Fikk handlet mat (kalkungrillpølser og Gudesens pølsebrød + jordbær og bringebær) og da er det bare og vente på sure oppstøt og halsbrann. Fikk det sist jeg spiste en pølse :roll:. Mulig jeg bare spiser jordbær og bringebær... Er det farlig for tassen om jeg ikke spiser så mye for tiden???. Tar han likevel det han skal? Alltid noe å lure på... :sjenert:

Kjøpte også nye "sov i ro"-greier til å dytte inn i ørene på apoteket. Godt å ha det når vi har på et AC som durer og går hele natten. Men AC er vel verdt det :sjarmor: . Glad mannen klarte å overtale meg til å kjøpe det :Nikke:

Nå venter jeg på at mannen kommer hjem. Han sluttet klokken fem og burde vært hjemme. Kanskje han også har handlet middag :ler:

Han har i hvertfall byttet sengegaffelen i dag, den med riper. SKal bli godt å ha sengen ferdig, for da mangler det kun bilder på veggene på barnerommet. Og da kan jeg legge ut bilder! Vil vente til det er heeeelt ferdig.

Fikk vite i dag at det venneparet til mannen som vi er mest sammen med igjen er gravide :hoppe:. De mistet jo for en stund siden også klaffet det på første forsøk! Så nå er de vel rundt åtte uker på vei og har sett spirens hjerte banke og greier.. Unner dem virkelig dette!!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror babyen tar det den skal ha jeg, så om du ikke spiser så mye så går det mest utover deg selv og formen din etterhvert. Men man trenger nok ikke så mye i denne varmen som man gjør ellers...jeg føler i hvertfall ikke det. Og hvis man spiser jordbær og is så får man jo i seg mange viktige næringsstoffer da! ;) VANN er viktig uansett. :Nikke:

Gleder meg til å se bilder av barnerommet deres. Jeg har akkurat vært oppe på vårt og hengt opp ei lampe. Jeg skal også henge opp bilder, men jeg får ikke bestemt meg HVOR de skal henge...

Skrevet
Fikk vite i dag at det venneparet til mannen som vi er mest sammen med igjen er gravide :hoppe:.  De mistet jo for en stund siden også klaffet det på første forsøk!  Så nå er de vel rundt åtte uker på vei og har sett spirens hjerte banke og greier..  Unner dem virkelig dette!!!

Så flott! Alltid moro når det er flere i omgangskretsen som blir gravide!

Skrevet

Takk for svar Kverris! Jeg sliter med å finne de riktige bildene. Har vært på Ikea, men der har de ikke noe fint. Mannen vil ha noe som er i samme sjanger som resten av rommet (les barnslig), men jeg kunne godt tenke meg en sort hvitt serie av tassen...

Murf, det er kjempe gøy. Det er bestekompisen til mannen og de er bare såååå søte...

Straks kommer det oppdaterte magebilder. Nå har jeg jo ikke tatt dem på den vandte plassen da kontoret ikke lengre eksisterer...

Nå er mannen hjemme :)

Skrevet

Her kommer bildene fra i dag, 35+3:

Ser jo ut som om jeg har de bazookane...:ler:

post-8749-1153844322.gif

post-8749-1153844335.gif

post-8749-1153844345.gif

Skrevet

...og magen er jo rund som en basketball. Skjønner nå hva jordmor mente da hun sa den var så innmari velproporsjonert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...