Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #1721 Skrevet 24. juli 2006 Hei på deg! Den lille knerten min hikker også veldig mye for tida - flere ganger om dagen til tider. Men det er vel bare bra - har ikke det noe med modning av lunger og pusteøvelser å gjøre? :klø: Håper du får en fin dag! Fikk veldig lyst på kake når jeg leste at du hadde det i går... Lurer på om jeg må innom bakeriet jeg, gitt...
Murmelmy Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #1722 Skrevet 24. juli 2006 Ida: Utrolig fantastisk å sove godt gjennom hele natten. I hvertfall når jeg leser og hører om alle disse høygravide som sliter seg gjennom natt etter natt. Tekst meg om du bestemmer deg for å ta turen innover! iss: Kverris: Ble ikke kake på meg i går. Satt og dyttet i meg en 100 g plate mørk sjokolade mens jeg ventet på at kakaen skulle tine. Etter det var jeg så stappa (orker ikke mye om gangen lengre - og godt er det) at jeg la kaken tilbake i frysen. Den hadde ikke akkurat rukket å tine mye på de ti minuttene sjokkisen overlevde Kommer med dagens oppdateringer snart....
IdaC Skrevet 24. juli 2006 #1723 Skrevet 24. juli 2006 Utolmodig Murmel Syns jeg ser deg stappe sjokkis i deg Jeg tekster jeg vet du
Cr@sh Skrevet 24. juli 2006 #1724 Skrevet 24. juli 2006 Hellu! Innom med en på en helt vanlig mandag!
Skytte Skrevet 24. juli 2006 #1725 Skrevet 24. juli 2006 Hmmmm....sjokkis hørtes ikke vondt ut du..... Kanskje det kunne piffet meg litt opp og gitt meg litt energi...?!
Murmelmy Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #1726 Skrevet 24. juli 2006 Hei igjen jenter Sjokkis er og blir godt assa. Bare synd jeg har fått litt dilla igjen. Gikk jo lang tid uten å fyse påd et i det hele tatt, men nå begynner lysten å komme tilbake igjen... I går fikk vi mannens bror med kjæreste pluss lillesøster på besøk. de kom kl seks og vi spiste taco, jorbær m/vaniljesaus og is på fire timer. De fikk kjent litt på tassen (ikke svoger, da han synes det hele er creepy ) og se han bevege seg og romstere inni magen. Skal litt til å ikke legge merke til magetrollet for tiden. Han virker stor og beveger seg så og si hele tiden. Utrolig at jeg sover så godt som jeg gjør, for de gangene jeg våkner og må på do så er det full baluba. I dag skal jeg bare være hjemme til jeg skal på grillings. Vi er en gjeng på syv jenter som har fulgt hverandre siden ungdomskolen og om to uker gifter en av dem seg. Jentene sang en hjemmesnekret sang til meg i vårt bryllup i fjor (melodi: Hit me baby one more time ). Så derfor skal vi lage sang til vår felles venninne, det er blitt en tradisjon. Skal bli godt å se jentene igjen... Nå mangler vi kun bilder på veggene på barnerommet før det er ferdig. Blir veldig fint, altså. Barnerommet er et siderom fra stuen og tassen kommer til å sove der i sprinkelsengen sin om dagene. Synes det er greit for da blir han vandt til både sengen og rommet før han skal flytte dit etter rundt et halvt år. I formiddag så la jeg inn masse ny musikk på mp3 spilleren. Slettet alt det gamle og duret inn det nye. Skal bli godt å begynne å bruke den igjen . Tenkte å ha den med på føden, og om det er mulig koble den til høytalere så jeg har noen traller å pese til Utrolig spennende med Peony nå...gleder meg så til oppdateringer
IdaC Skrevet 24. juli 2006 #1727 Skrevet 24. juli 2006 Det høres så koselig ut med veninnetreff i kveld. Håper dere får det morsomt, høres morsomt ut å lage sang til bryllupet. Ja sjokkis er godt Jeg har hatt dilla på det hele tiden bortsett fra de første ukene. Men nå kjenner jeg at det begynner å bli trangt, for jeg blir så fort kvalm hvis jeg prøver å presse ned maten. Kjenner du noe til kvalmen her om dagen eller er det bare meg? Spennende med Peony
Murmelmy Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #1728 Skrevet 24. juli 2006 Ække kvalm i det hele tatt, jeg :klø: MEN våknet natt til i forigårs at jeg gulpet Bare væske, og det var ekkelt! Måtte opp og hente meg en tyggis... Nå skal jeg ut på verandaen...
Gjest Myztica Skrevet 24. juli 2006 #1729 Skrevet 24. juli 2006 Sjokkis er godt Tror jeg må kjøpe meg en is etterpå... Lion-kuleis!! NAM NAM!! Så bra du sover godt om nettene. Har egentlig sovet godt fram til nå jeg... Men varmen har mye av skylda for søvnmangel her i hus da
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2006 #1730 Skrevet 24. juli 2006 Sitter her og gomler wienerbrød jeg! NOE måtte jeg jo kjøpe meg etter å ha lest i dagboka di! Sjokolade er jeg vanligvis veldig glad i, men det har ikke smakt så godt under svangerskapet som det pleier...men jeg spiser det likevel jeg da... Kose deg på verandaen!
Holly Hobbie Skrevet 24. juli 2006 #1733 Skrevet 24. juli 2006 Hei Murmelmy, bare innom på en rask sommervisitt! Koselig å lese om livet ditt!
Izaria Skrevet 25. juli 2006 #1734 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hei Murmelmy! Long time no see.. Håper alt er bra med fruen!? Traff Mette (moren til din gamle barnevenninne) og hun lurte på hvordan det gikk med deg. Hun mente også at fødselen din antagelig kom til å gå raskt unna, for du var visst en liten propell da du var liten. *fnis* God sommer! Endret 25. juli 2006 av Izaria
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #1735 Skrevet 25. juli 2006 Lurer på om Murmel er en liten propell nå også jeg, Izaria! Ha en fin dag, snuppa!
Murmelmy Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #1736 Skrevet 25. juli 2006 LinKri: Søvn er gull verdt og jeg sov nuddelig i natt også Kverula: Sjokoladehar liksom ikke vært helt min ting for tiden, men fikk vitterlig i meg enda mer (+is) på venninnetreff i går :ro..: *nå hikker poden...igjen* Cr@sh: Ble vel bare en drøy halvtime på verandaen, men fikk i hvertfall lest ferdig kapittelet om fødsel uten og sovne Pheps: Best for deg HH: Koselig å lese Izaria: Heeeeeeiiii! Lurte fælt på hvor du hadde blitt av (selv om jeg egentlig vet), men du må jo stikke innom her litt oftere. Snart er du jo kg tante til uendelig mange unger . Håper du har kost deg masse i ferien. Og Mette har nok rett i at jeg var en liten propell...vesentlig mer aktiv enn hennes egen datter Kverris: ------------------------------------------------------------ Koste meg masse med jentene i går. Ble ikke til at vi fikk lagd sang til venninnen vår som skal gifte seg, men vi skravla og lo så sinnsykt mye!'' Og i natt fikk vår kjære Peony en perfekt liten Lillemann....å som jeg har gledet meg og vært spent på P og P-mannens vegne. I dag skal jeg bare være hjemme og kose meg på terrassen med voff, en bok, musikk og moreller . Kanskje jeg skal kjøpe jordbær også I morgen skal jeg til modningsakupunktur for å gjøre kroppen klar for fødsel. Det blir spennende og jeg gleder meg til det. Godt alt sånt er så billig Ha en super dag, jenter
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #1737 Skrevet 25. juli 2006 Ikke søren om jeg stikker nåler i meg for å bli moden. Da får jeg heller gå til jul! Kose deg på terrassen i dag! Men du, har du sol nå, forresten? :klø: Her er det overskya og 19 grader... DEILIG med andre ord!
Murmelmy Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #1738 Skrevet 25. juli 2006 Ja, Kverris, vi har sol nå Har stukket nåler i meg for hodepine tidligere og det går så bra så. T.o.m. i ansiktet hadde jeg nåler
Gjest Myztica Skrevet 25. juli 2006 #1739 Skrevet 25. juli 2006 Modningsakupunktur hørtes aktuelt ut for meg Hmm... kanskje jeg skal sjekke ut det i dag, om de har det her i byen :klø: Vi har også sol Kunne gjemt seg for min del....
Murmelmy Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #1740 Skrevet 25. juli 2006 Modningsakupunktur hørtes aktuelt ut for meg Hmm... kanskje jeg skal sjekke ut det i dag, om de har det her i byen :klø: Vi har også sol Kunne gjemt seg for min del.... ← Det er visst liten vits å starte så sent i svangerskapet. Det sa min faste akupunktør (som nå er på ferie)... Jeg skal ut i solen etterhvert. Må bare vente til den har kommet til verandaen (sånn ca kl 13). Orker ikke bevege meg stort i dag. Skal prøve å bli kvitt gårdsdagens ødemer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå