Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Disse gamle damene altså :forvirret: Navnet er nydelig, og det er tross alt deres barn og det viktigste er at dere liker navnet så får andre si hva dem vil. Sånn tenker jeg i hvertfall...

Mammaklær ja, har en hel haug selv, mest bukser, skjørt og kjoler, topper har jeg stort sett klart meg i vanlige topper. Men nå som magen har vokst de siste ukene, er det kanskje på tide med en shoppingtur :)

Håper du koser deg masse med bestis i dag snuppa. og veldig godt å høre at formen er mye bedre :klem:

Endret av IdaC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Xavia: Det ER viktig å føle seg fresh når man forandrer seg så veldig kropps- og sinnsmessig.

Murf: Sant nok. Bare helt utrolig hvor fort disse gamlisene blir såra og snurte :roll:

Linn3c: :kyss:

IdaC. Takk snuppa :klem:. Vi får bare ta i mot fra disse dinosaurene og heller bite det i oss. Vi vet jo så mye bedre ;):ler:

-------------------------------------------------------------

I dag har jeg snakket med de som jobber på pasientinformasjonsavdelingen på Aker Sykehus. De fant fram journalen til mamma og jeg visste hun måtte ha tatt feil. Her er tallene:

Vekt: 4.800g (likevel stor, men ikke 4.980g)

Lengde: 54cm (ikke 52cm)

Hodeomkrets: 36cm (ikke 41cm)

Møtte venninnen min på Carl Berner og vi tuslet ned til løkka. Jeg kjøpte lunsj på Godt Brød og vi satte oss i Birkelunden med voff og bebisen (som ble matet). Etterhvert tuslet vi nedover Markveien hvor jeg kjøpte med et skjerf/sjal og et par øredobber.

Dro videre til babyshop og der fikk jeg handlet et vognnett. Så bar det til Oslo City og Byporten hvor jeg fikk med meg to pysjer, tre strømpebukser, to sparkebukser (en supersøt med gakk gakk fra Mexx og en blå fiskesparkebukse fra HM). I tillegg fikk jeg med meg et off white helseteppe. Synes det er veldig fint og ikke så innmari hvitt ;)

Fikk også handlet med borrelås og satengbånd til sengekanttrekket samt et satengbånd jeg skal ha i livet på den sorte kjolen min når vi skal i bryllup om et par uker. Da er alt mer eller mindre klappet og klart :hoppe:

Nå har jeg fortært en kvart liten vannmelon samt en halv sjokkisplate...nam!

I dag skal vi ha spaghetti carbonara til middag og jordbær til dessert. Juba juba!

Gjest miiip
Skrevet

Var de tallene fra du ble født? Lagrer de sånt så lenge altså? Nå blei jeg nesten litt imponert! :ler:

Her flyr sidene, godt å høre at du koser deg og har det bra om dagen! :) Det er alt for gøy å handle babyklær... :sjenert: Vi fikk så masse i str 62 at jeg tilslutt måtte begynne begynte å bytte alt. Man vil jo gjerne velge ut noe selv også... (Også er verden litt for lyseblå for meg.)

:klem: og ønske om en god helg! :)

Skrevet

Det var litt forskjell i de tallene ja. I hvertfall hodeomkrets har jo masse å si.

Jeg og har spist masse vannmelon i dag. Det er så digg når det er så varmt som i dag. Jordbær glemte jeg selvfølgelig å kjøpe :sur: Får se om mannen gidder å ta seg en tur ut etter hvert :sjarmor:

Det høres koselig ut bed bryllup :) Jeg er så glad i brylluper. Ingen kjente som skal gifte seg i år, men til neste år er det noen. Gleder meg jeg :)

Kos deg med guttene dine :klem:

Skrevet (endret)

Liten skivebom ang. fødselstallene dine ja... :grine2: Vel var du fhv. tung, men du hadde da noen ekstra centimeter å fordele grammene på også da! Og hodet ditt var jo slett ikke stort! ;)

Ville bare innom for å ønske god helg! :klem:

Endret av -TeddyToria-
Skrevet

Åh...folk er så utrolig flinke til å buse ut med alt og tro at det er deres fulle rett...Typisk altså...

Theodor er et kjempefint navn og dermed basta!

Hehe,bra mammaen din husket litt feil ang str din da du ble født! Kommer nok til å gå bra å få ut lille Theodoren skal du se!

Er så trett nå at jeg kommer ikke på noe spes fornuftig å si.... :sjenert:

Håper helga di blir super! :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Bare innom og leser litt jeg :)

Så bra at mamman din husket feil ang vitale mål på deg da du ble født :) Håper du har hatt en flott helg :klem:

Skrevet

Hei jenter :vinke: Og takk for hilsner!

Nå hikker tassen. Synes han hikker voldsomt mye assa! Må spise godt der inne da, for fryse gjør han nok ikke nå!

Jeg har som vanlig sovet veldig godt (og søvnen ble ikke dårligere etter at vi kjøpte air condition i går ). Sov over ni timer i natt, var våken i et par timer og la meg ned og sov to timer til. Dvs 11 timer kvelittetssøvn (ikke for å gni salt i såret). Merker jeg er så mye trøttere for tiden og sover gjerne en il to timer ekstra om dagen. Kan godt være like etter att jeg har stått opp.

Er i gang med å prøve å lese litt om fødselen og ulike smertestillende osv, men da sovner jeg bare med en gang. Ikke akkurat engstelig med andre ord :ler:

Nå har mannen og jeg vært ute og kjøpt fire kuver med jordbær, en har allerede rukket å møte magesekken min, og vg. Måtte jo kjøpe avisen med den forsiden

I dag blir det taco til middag...også ble jeg fysen på kake og har nå tatt ut av frysen...

Gjest Myztica
Skrevet

Er i gang med å prøve å lese litt om fødselen og ulike smertestillende osv, men da sovner jeg bare med en gang.  Ikke akkurat engstelig med andre ord :ler:

Virker som du tar det hele med ro ja :ler:

Har dere kjøpt AC!! så herlig da! Kosta det mye...? Skulle gjerne ha invistert i noe slikt noe jeg også, men... det var de penga da.... :sjenert:

Skrevet
Virker som du tar det hele med ro ja :ler: 

Har dere kjøpt AC!! så herlig da! Kosta det mye...?  Skulle gjerne ha invistert i noe slikt noe jeg også, men... det var de penga da.... :sjenert:

Hei snuppa! Vi ga 3.500 kroner (tror jeg) på Smart Club. Den var satt ned med fem hundre spenn pga manglende emballasje. Har satt den på nå og det er bare superherlig...

Skrevet

De nye tallene fra du ble født var jo ikke skremmende da... :)

Jordbær er sååå digg... nå må jeg gå og hente de vi har kjøpt. Måtte forresten ha VG i dag jeg også... Tøft å stille opp på forsiden sånn... Men har nok fått noen kr. for det tenker jeg....

Ha en strålende søndag, vennen!

:kyss:

Skrevet

Ja Cr@sh, jeg tenkt hun var heldig med bildet :ironi:

Glad det ikke var meg!

Gjest miiip
Skrevet

Aircondition høres bra ut i denne varmen, ja! Det er nesten så jeg gleder meg til den lange bilturen vår fordi vi har AC i bilen! :ler:

Bra at du ikke gruer deg til fødsel. Håper det fortsetter sånn helt til du skal i ilden. Blir ikke mindre vondt av å grue seg!

Jeg reiser altså bort i et par uker og får antagelig ikke stukket innom deg, du får kose deg masse imens og så sees vi når jeg er tilbake! :klem:

Skrevet
Aircondition høres bra ut i denne varmen, ja! Det er nesten så jeg gleder meg til den lange bilturen vår fordi vi har AC i bilen! :ler:

AC er nam nam!

Bra at du ikke gruer deg til fødsel. Håper det fortsetter sånn helt til du skal i ilden. Blir ikke mindre vondt av å grue seg!

Driver faktisk og funderer på om jeg skal føde på grønn avdeling (Riksens svar på ABC).  Da kan jeg til nød bli overflyttet til rød avd om det skulle bli et rent helvete. 

Jeg reiser altså bort i et par uker og får antagelig ikke stukket innom deg, du får kose deg masse imens og så sees vi når jeg er tilbake! :klem:

Takk det samme!

Skrevet

Hei vennen! Er altfor sjelden innom med hilsen i alles dagbøker for tiden, men jeg er innom og leser for å få med meg hvordan du har det :klem:

AC høres digg ut. Mannen ville at vi og skulle kjøpe det i forrige uke for jeg holdt på å renne vekk, men vi har så dårlig med lagringsplass at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av den om par uker når denne varmen gir seg.

Så deilig at du sover godt, jeg gjør i grunnen det jeg og, og som du også sier, så er jeg mye trøttere for tiden. Det hender faktisk at jeg tar to lurer utover dagen, og det er heller ikke sjelden det skjer. Men det er ikke så rart, med tanke på alt som skjer i kroppene våre. Vi får bare lytte til dem og sove når vi kan :)

Håper du får en fin dag, mulig jeg tar meg en tur til byen denne uken hvis formen fortsetter å være like bra. Men skal melde deg nærmere.

Håper du får en super dag snuppa :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...