Gjest Rognebær Skrevet 20. juli 2006 #1681 Skrevet 20. juli 2006 Du er ikke helt på jordet, for jolie skal flytte dit. Finfin torsdag til deg!
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #1682 Skrevet 20. juli 2006 Blir helt av sånne vognaproblemer og andre problemer som oppstår når ting ikke er som de skal... Håper du får / har en strålende dag i dag!
Murmelmy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1683 Skrevet 20. juli 2006 IdaC: . Har nok bestemt meg nå for kun å ta pedagogikk. Det er uansett det viktigste faget av de to sånn undervisningsmessig. Vi tenkte på to relativt tett, ja. Så de får glede av hveranddre og vi kan komme "videre" med livet vårt. Skytte: Vi koste oss masse i går, ja. Veldig godt og i dag er kroppen mye bedre! Synes også de kan gi meg en ny vogn men orker ikke stresse. Dersom vognen kommer tilbake i perfekt stand så slipper jeg i det minste å ha den lagret hjemme Bæra: Det visste jeg vel Cr@sh: Jeg også pleier jo å tenne på alle plugger, men nå orker jeg liksom ikke. Er ike verdt å bruke tid og energi på det...veldig ulikt meg :klø: ----------------------------------------------- Møtte Peony i parken og koste meg som bare det. Tenk at slimproppen hennes mest sannsynlig har sagt adieu! Det er spennende, det . Gleder meg innmari til å møte Lillemann Gikk fra Peony rett før fire tror jeg, eller var det nærmere tre? Husker ikke...sånn er det å være totalt glemsk. Gikk ned til Bogstadveien med en halvliter Cola i hånden...den ble plutselig borte . Gikk innom bokhandleren og kjøpte dåpsgave til min bestevenninnes lille tulle. Hun får sikkert nok av sølvplett så jeg kjøpte en helt ny utgave av Barnas Store Leksikon. Den kan jo byttes om det ikke faller i smak. I tillegg fant jeg en langermet body, en rød genser/jakke, to undiser og en blå langermet genser til poden. Alt til halv pris Tok så bussen hjem og har sittet vet pc'en siden kl 17. Har spist middag som bestod av to skiver smørloff med banen og en halv liter sjokkismelk. Kanskje ikke så rart jeg ikke har lagt på meg nevneverdig de siste tre-fire månedene . Orker ikke noe særlig mat for tiden. Mannen jobber sent og kommer ikke hjem før halv åtte. Håper han har med seg jordbær... *drømme* I morgen skal jeg møte bestisen med baby (jeg med voff, selvfølgelig). Vi skal gå sammen til løkka og spise lunsj der, kanskje sette oss i Brikelunden. Formen min er så mye bedre enn tidligere i uken, så nå bare koser jeg meg. Ha en super kveld, girlsa!!!
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #1684 Skrevet 20. juli 2006 Høres ut som du har hatt en koselig dag med Peony... Kjempespennende med proppen som er forduftet.. leste akkurat om det i boka hennes... Hun er sikkert nestemann ut! Deilig at formen er bra... Nyt det! Og jeg krysser fingre for at mannen har med jordbær til deg...
Murmelmy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1685 Skrevet 20. juli 2006 Glemte å nevne hva farmor sa i går (min farmor). Snakket med henne på telefonen og hun lurte jo veldig på hvordan jeg hadde det og hvordan det går med den lille i magen. Jeg: "jo, Theodor har det veldig fint" Hun: "er det det han skal hete?" Jeg: "Ja" Hun: "å ja" og så ble det helt stille... Jeg: "Om folk likerdet så sier de jo det, ellers så holder de kjeft" Hun: " da skal jeg være stille, jeg" Da er hun den første som offisielt har sagt hun ikke liker navnet . Hvorfor kan hun ikke da bare komme med en liten hvit løgn? Er det så j*vla vanskelig? Da pappa og sambo fortalte hvilket navn de tenkte på til søs om hun ble en gutt så reagerte samme dama med å si at det var det styggeste navnet og lurte på hva de tenkte på. Hun glemte visst helt at det var navnet til hans sambos pappa, som døde så altfor tidlig. Snakk om å å mangle sosiale antenner a'! Pappa satte sin mor på plass den gang, så nå tør hun vel ikke si noe fra eller til . Gudskjelov så vil ikke det affektere oss. Vi liker navnet, så det så!
Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2006 #1686 Skrevet 20. juli 2006 Theodor er et vakkert navn, så det så!!
Peony Skrevet 20. juli 2006 #1687 Skrevet 20. juli 2006 Hun farmoren din, altså! Vel, jeg synes i hvert fall Theodor er et tøft og kjempefint navn! Takk for hyggelig parktreff i dag!
Murmelmy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1688 Skrevet 20. juli 2006 Takk Xavia og Peony Må bare le av henne...disse gamle menneskene har sine fakter som oss...bare synd at dette med EQ har gått dem hus forbi Mormor sier jeg er "passe tjukk" (i forbindelse at jeg var blitt så tynn) og "nå har du lagt på deg" (fått gravidmage), mens farmor kom med dette
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #1689 Skrevet 20. juli 2006 Gamle damer! Som mamma'n min pleier å si; "Hvis jeg blir sånn - så slå meg i hue med no' hardt!"
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2006 #1690 Skrevet 20. juli 2006 Ja, gamle folk kan si mye rart. De har nok glemt det der med at man skal mene alt man sier, men ikke si alt man mener! Høres ut som du har hatt en fin dag i dag!
Gjest Rognebær Skrevet 20. juli 2006 #1691 Skrevet 20. juli 2006 Aiai! Den var jo verre enn mormors "Jaja, dere kan jo fortsatt ombestemme dere!" Jeg synes i alle fall Theodor er nydelig.
Gjest Myztica Skrevet 20. juli 2006 #1693 Skrevet 20. juli 2006 Jeg og synes Theodor er fint Gamle damer altså.... Farmoren min kan og si mye rart
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2006 #1694 Skrevet 21. juli 2006 Hei! Innom en tur i natten...det er så sinnsykt varmt så jeg får bare ikke sove. Og halsbrannen er på sitt verste nå tror jeg...kjedelig. Måtte bare titte innom deg, for jeg har drømt om deg i natt. Og bare så du vet det så har du en gutt fra før, på ca 1 år - og så venter du ei jente nå. Håper du sover godt!
Murmelmy Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1695 Skrevet 21. juli 2006 Hei jenter! Takk for komplimenter for navnet . Bare disse teite gaml damene som aldri vet når de skal holde kjeft Kverris, jeg sover kjeeeeeempe godt om natten , så det så! Så koselig at du drømte om meg, var guttungen nydelig? I dag tidlig har jeg vært innom HMs hjemmeside og bestilt noen klær. Har bestilt: Parkas Amme bh Pysj, 2 pack str 68 (?) Overall str 74 I går fikk vi hengt opp gardinene på barnerommet og jeg jeg sydde trekket til sengekanten for hånd. Blir kjempe fint. Nå skal vi kjøpe inn noen bilder, så blir det bra. Da skal jeg legge ut bilde Skal møte bestisen med babyen i dag. Det blir koselig. Skal ha på meg en annen mammakjole i dag. Må jo nesten bruke dem når jeg har mage for de vil i hvertfall ikke bli brukt når den er borte! Snakket med en annen venninne i går som skal gifte seg om to uker og sa jeg kunne bake kake. Ingenting skjer jo her på en stund, så jeg kan like gjerne ha noe å sette fingrene (og tunga ) i . Tenkte jeg skulle rydde i noen papirer, men finner ikke sånne skilleark til ringperm. Mannen sa vi hadde, men hvor i svarte natta er de da??? Hmmm....får vel lete litt mer. Min form for leting er å bare se, men ikke røre... Ha en super dag
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #1696 Skrevet 21. juli 2006 Så fine klær du har bestilt, de pysjene siklet jeg også på, men jeg må prøve å styre meg. Har allerede en del pysjamaser til småttisen. Ellers har jeg jo selvsagt bestilt meg noe fra HM sine sider....men det var kun mammaklær denne gangen. (Herregud, nå har jeg snart mer enn nok mammaklær å stege inn i ) Ha en fin dag! Planene her er ikke store. Jeg skal vaske badet, og så sløve i sola tenker jeg.
Murmelmy Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1697 Skrevet 21. juli 2006 Funny, er akkurat ferdig med å skrive en liten hilsen hos deg . Poden har kun tre pysjer (tror jeg), så vi trengte noen flere uten fot. Da kan han jo bruke dem litt lengre. Jeg også har masse mammaklær. Sa til mannen at hvis jeg først skal bli tjukk og feit så skal jeg i hvertfall føle meg så vel man kan. Greit nok det, så derfor har jeg kanskje åtte bukser og utallige topper , kjoler osv. Ha en super dag
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #1698 Skrevet 21. juli 2006 Jeg også har masse mammaklær. Sa til mannen at hvis jeg først skal bli tjukk og feit så skal jeg i hvertfall føle meg så vel man kan. ← Som jeg skulle sagt det selv! Jeg gidder ikke gå rundt i de samme to buksene i månedsvis. Jeg har allerede 4 par, og venter det 5. fra HM nå. Topper/gensere har jeg også endel av faktisk. I tillegg har jeg flere skjørt jeg kan bruke helt til slutten. .
Murf Skrevet 21. juli 2006 #1699 Skrevet 21. juli 2006 Gamle damer glemmer at de kan såre folk... Eller som svigerbestemor sier; "jammen, det er jo sant, så da må jeg jo si det?" Eh? Nei? Ingenting som heter at du MÅ si noe, når det sårer folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå