Gjest Rognebær Skrevet 18. juli 2006 #1662 Skrevet 18. juli 2006 Voff ligger nå og sover...tror han ble sliten av all praten til oss kaklehønene ← Det er IKKE til å forundres over! Skal si skravla gikk. VELDIG hyggelig å hilse på deg og søte-voff! Må sove, får skrive mer siden. Tjallabais!
jolie Skrevet 18. juli 2006 #1663 Skrevet 18. juli 2006 Søt voff altså! Og så tålmodig han var Veldig hyggelig å møte deg - kjempefin mage har du! Og så brun da gitt! Altså, jeg så ikke om du var brun på magen, men resten av deg var det definitivt
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #1664 Skrevet 19. juli 2006 Hei Murmel! Da er jeg tilbake etter noen fantastiske dager på Sørlandet. Sola skinte fra vi kom til vi dro! Herlig! Skal straks på UL, så jeg får oppdatere meg i dagboka di litt senere.
Murf Skrevet 19. juli 2006 #1665 Skrevet 19. juli 2006 Mornings! Takker for istreff igår, det var veldig moro å møte deg! Like sprudlende i den virkelige verden som på nettet! Må nok legge meg i hardtrening på verandaen hvis jeg skal ha noe som helst håp om å bli like brun som deg, sukk... Men veldig kledelig!
Gjest Rognebær Skrevet 19. juli 2006 #1667 Skrevet 19. juli 2006 Ja, brun, guriland! Heldiggrisen som har gener for å bli så brun! Jeg blir ikke brun, jeg, bare rosa (det kan ha en sammenheng med at jeg ikke liker å sole meg, selvfølgelig. Hilsen fiskebollen PS: Blir spennende å høre om mors syprosjekt gikk bra!
Gjest Myztica Skrevet 19. juli 2006 #1669 Skrevet 19. juli 2006 Så koselig at istreffet var supert misunner dere litt der ja... Men slik er det da man bor på "landet" Håper du får en fin dag :klem:
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2006 #1670 Skrevet 19. juli 2006 Hvordan har det gått med syinga i dag?
Murmelmy Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #1671 Skrevet 19. juli 2006 Hei jenter Blir fellesinnlegg i dag mens magetrollet virkelig boltrer seg nedi der Dro til fatters i dag tidlig kl 9 for å bytte bil og hente lillesøs på ti mnd. Hun ble med ut til mamma og er bare så helskjønn. Smiler hele tiden og synes i og for seg at livet er veldig bra Mamma og jeg dro bort til en lokal stoffbutikk og jeg fant det perfekte stoffet for rommet! Mamma sydde både gardiner og ordnet med pute til benken. Skal ta bilder når det er hengt opp så dere får se . Jeg var innom Interiørland på Alnabru og kjøpte gardinstang...MEN må seffern tilbake for å kjøpe sånn greie som får stangen ut fra veggen. Har nemlig persienne under og det glemte jo jeg i farten Er forresten 70% på alt oppheng fra Kirsch! Gardinenes bunnfarge er hvit/off white med masse morsomme sjødyr (fisker, frosker, blekksprut) i morsomme farger. Dyrene er relativt store og er supre på rommet! Puten på benken ble i en fin ensfarget blåfarge som er hentet ut fra gardinen. Skal prøve å sy trekk til sengekanten i samme...vi får se Vi begynner å komme i orden i stua nå pg det er deilig. I morgen skal vi være ferdig ryddet. Har pakket inn presanger til diverse familiemedlemmer som har bursdag i august (alle i fam'en har jo det!), men mangler ennå en haug med presanger . Etter at jeg var ferdig med mamma pakket jeg alt sammen med tulla og voffen og dro på båten hvor jeg møtte mannen, pappa og sambo. De bestilte pizza, så vi satt og koste oss på dekk. Tok en liten kjøretur og er endelig hjemme igjen. I morgen er jeg nektet å bevege meg vekk fra området. Fikk beskjed av mannen om å ta det med ro, kjøpe meg jordbær og legge meg i den lokale parken. Søte mannen Oppdaterer meg i alle dagbøker i morgen...
Murmelmy Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #1672 Skrevet 19. juli 2006 En ting til! Takk for brunfargekomplimenter! MEN, har fått endel pigmentflekker...en STOOOOOR i pannen og på overleppa . Og jeg som bruker sf 15...
jolie Skrevet 19. juli 2006 #1673 Skrevet 19. juli 2006 Det er vel ganske vanlig med pigmentforandringer under graviditet, og da hjelper nok ikke all verdens solkrem dessverre.. Jeg tror det forsvinner når hormonene er tilbake til sitt gamle jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2006 #1674 Skrevet 20. juli 2006 Hei på deg! Så moro at du fant et kjempefint stoff til rommet da - gleder meg til å se bildene! :-D Mange pigmentflekker her i gården også...jeg er litt plaga med det fra før av jeg da - men nå er det jo veldig mye verre enn det pleier. Har ingen store områder, bare små - tett i tett i tett - nesten fregneaktig! Men, men - det får gå! Så august er en sånn bursdagsmåned hos dere da - vi har mai, da går det mye penger i gaver ja... Håper du koser deg i parken med jordbær i dag - høres ut som en helt herlig plan!
Gjest Rognebær Skrevet 20. juli 2006 #1675 Skrevet 20. juli 2006 Ein slækkedag i parken det er alltid greitt å ha. Og dersom gjerrigknarken som sel jordbær er litt bra så er dei ferdig vaska så murmel slepp å traska til springen, men kan slappe av med bær og vere glad.
Murmelmy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1676 Skrevet 20. juli 2006 Ein slækkedag i parken det er alltid greitt å ha. Og dersom gjerrigknarken som sel jordbær er litt bra så er dei ferdig vaska så murmel slepp å traska til springen, men kan slappe av med bær og vere glad. ← Regner med du har tilgang til internett i bartebyen også - håper jo det så det ikke går for lang tid mellom disse diktene Kverris: Disse pigmentflekkene er ikke til å spøke med, nei. Er litt sånn fregnet, men siden det er så mange som så ser det ut som en eneste stor, en. Gleder meg til vi får hengt opp gardinene. Da skal jeg ordne med sengekanten, men det vil ta tid ettersom jeg ikke har symaskin. Jolie: Takk for sist. Utrolig hyggelig å treffe deg og lille Maia. Hun er aldeles bedårene.... ----------------------------------------- Vi får se om det blir noen parksitting. Har endel papirarbeid det bør tas tak i her hjemme i dag. Også funderer jeg på om jeg kanskje skal kutte ned på studiet jeg hadde tenkt å ta til høsten. Kanskje ta ett fag og ikke to. Ikke være for ambisiøs - og kose meg med tassen. Tenkte jeg skulle droppe matematikk (som krever at jeg skal drive undervisning i fem uker - en i høst og fire i februar) og kun ta pedagogikk. Dvs at jeg går på skole hver tirsdag fra fire til åtte på kvelden. Fin tid for far og sønn å være sammen hjemme og knytte relasjonsbånd . Og jeg får tid for meg selv, noe jeg tror vil være godt. Vi har jo planlagt to relativt kjappe (to på tre år) og da vil jeg studere og jobbe i årene i mellom. Dvs at jeg vil ha krav på både svangerskapspenger fra TK og fødselsstipend fra Lånekassen. Genialt . Og pedagogikk er det viktigste i.o.m. at jeg allerede har en bachelorgrad. Da kan jeg nemlig bli fast ansatt som lærer I dag skal jeg kose meg. Mulig jeg tar turen til Peonyparken og legger meg der sammen med den overgravide Peonyen. Må bare ta en alvorlig prat med voff så han ikke sladrer til far. Jeg har jo egentlig fått "inne"straff. Kjipt for ham at han jobber til syv og ikke kan passe på meg . Mannen fikk lønn i dag, noe vi ikke trodde ville skje i.o.m. at det er ferietid. Jeg har vært litt usikker ettersom han er ny på jobben, og jeg mente at han hadde krav på det. Vi slapp i hvertfall å lure da det tikket inn et greit beløp i natt. Også får jeg fra TK til neste uke, så det blir bra! Siste nytt på barnevognfronten! De ringte meg i går fra Barneverden og sa at de måtte sende inn hele vognen til fabrikken og at det ville ta i hvertfall tre uker før den er tilbake igjen. Hvorfor kan de ikke for helvete bare gi meg en ny en! Den er jo satan meg ikke brukt . Hadde det ikke vært for at hun jenta er veldig hyggelig så skulle hun fått noen sannhetens ord av meg i går. MEN, orker ikke. Merker at jeg har blitt så mye mer tålmodig med sllike ting nå som jeg er bollerund enn tidligere. Også tenker jeg at så lenge jeg slipper å lagre vognen, så kan de bare beholde den en stund til . Tar så mye plass og vil gjerne unnvære det. Ha en fin dag, jenter
Gjest Rognebær Skrevet 20. juli 2006 #1677 Skrevet 20. juli 2006 Barneverden er meg en mystisk butikk... Det var jo SÅ mye kluss med vogna vår også. Håper deres kommer tidsnok. Det er jo greit å ha den i hus når tassen dukker opp! Det er SÅ stas når det ligger en liten bylt i sele og ser rundt seg med stooore øyne bare fordi det er så fint å være inntil mamma. Og når han sovner i ren, skjær avslappet trygghet, da er det bra å være mams. Du må glede deg masse! Jeg satser på en viss nettilgang når vi flytter også, men det er IKKE til bartebyen!
Murmelmy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #1678 Skrevet 20. juli 2006 Jeg satser på en viss nettilgang når vi flytter også, men det er IKKE til bartebyen! ← Trodde det jeg .roll: Nå har jeg kledd meg i en nydelig sommerkjole (rød og hvit). Må passe på å bruke disse kjolene før magen og sommeren er borte...
IdaC Skrevet 20. juli 2006 #1679 Skrevet 20. juli 2006 Heia vennen! Så fint dere kommer til å få det på barnerommet. Og snille mammaen din som syr gardiner. Det høres fornuftig ut å kutte ut et av fagene. Den tiden med den lille får du ikke igjen, mens studere kan du i mange mange år fremover. Så dere tenker på to kjappe dere? På en måte så kunne jeg tenke meg det jeg og, men jeg tror jeg må se det litt an. Kommer litt an på ungen vi får nå. Kanskje han sliter oss ut. Men flere barn skal det i hvertfall bli her i huset Nå får jo mannen gutten han hadde ønsket å få, og da må jeg og få viljen min, og det er to jenter Håper du er snill med kroppen din i dag snuppa! Kos deg masse med Peony
Skytte Skrevet 20. juli 2006 #1680 Skrevet 20. juli 2006 Ååå for en koselig dag du hadde igår da! Godt! Stakkars mannen som ikke får passet på deg idag da! Men bra han prøver! Hva er det med dem og den vogna ja??? Kan vel ikkevære noe problem å gi deg en ny?? Blir så arg.....Søren så vanskelig alt skal være til tider! Håper du koser deg sammen med voff og Peony!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå