Cr@sh Skrevet 16. juli 2006 #1641 Skrevet 16. juli 2006 Må dere snakke så mye om is.... Får nemlig lyst på HELE tiden!
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2006 #1642 Skrevet 16. juli 2006 Hei snuppa!!! FLOTT å ha deg tilbake igjen! Oppdaterer meg etterhvert...
Murf Skrevet 16. juli 2006 #1644 Skrevet 16. juli 2006 Velkommen hjem! (Vi har besøk, så rekker ikke skrive noe mer, men ville si HEI! )
Gjest Myztica Skrevet 16. juli 2006 #1645 Skrevet 16. juli 2006 Velkommen hjem :) Så fiiiin og brun mage du har Og jeg er enig i at den har synket litt ja Håper alt står bra til
Skytte Skrevet 17. juli 2006 #1646 Skrevet 17. juli 2006 Håh,vet hvordan du har det! Jeg fikk to bitt i helga og gjett hvor??!! Ett på hver ankel! Bare sånn for enkelhets skyld liksom...akkurat som om jeg når anklene mine Bra at du er i så god form! Det må du bare nyte! Ja noen ganger er det mer koselig å vaske klær en andre ganger! Nesten så jeg kunne tenkt meg å vaske lillegulls klæe en gang til bare for å se på dem og holde på med dem liksom......
Cr@sh Skrevet 17. juli 2006 #1647 Skrevet 17. juli 2006 Hellu på du! Håper du har en knallbra dag! :kys_2:
Murmelmy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1648 Skrevet 18. juli 2006 Tusen takk for alle hilsner, jenter Har vært litt vekke de siste dagene grunnet mannens plutselige iver til å sette i stand barnerommet. Helt utrolig hvor mye vi har klart å skjule/lagre inne på på lillerommet/kontoret. Nå er pult, pc + to bokhyller flyttet inn på soverommet hvor jeg nå sitter. Ble faktisk overraskende bra og ikke rotete i det hele tatt. Hjelper at rommet er på 17 kvm. Rommet til tassen blir riktig så bra . Legger ved en kjapp tegning av det lengre ned . I morgen skal jeg til mamma for å sy gardiner, sy trekk til sitteputen som skal være på en benk under vinduet, samt sy trekk til sengekanten vi allerede har kjøpt. Den passer ikke til sengen (kritthvit mot off white), så mamsen skal fikse . I dag er det istreff . Det blir Oslo Sproveier frem til løkka, deretter er det rumpa som skal sittes på. Har så sinnsykt vondt i hele kroppen at jeg tror jeg dør... Under føttene, i korsryggen og ikke minst bekkenet. Har virkelig tatt på med denne flyttingen. Stua er full av ting som skal kastes og som skal ned i boden. Skulle gjerne ha plassert ting i boden (garasjen), men vi er nødt til å rydde der. Dvs at mannen skal innom Ikea og kjøpe hyller og oppbevaringsbokser så vi får litt orden der nede. I tillegg tenkte jeg at vi/jeg skulle kjøpe stoff og få kuttet den madrassen så mamma bare kan sy i morgen. Skal nemlig til pappa, sambo og søster i morgen etter mannens jobb. Så sinnsykt mye å gjøre for tiden! Torsdag og fredag skal jeg kun være hjemme...tror jeg Ha en fin dag folkens!
Murmelmy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1649 Skrevet 18. juli 2006 Fargene på barnerommet blir eik, naturhvitt, blått, grønt og rødt. Mannen er veldig obs på at dette skal bli et skikkelig barnerom og ikke et voksenrom som prøver å være litt barnslig Søte mannen
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #1650 Skrevet 18. juli 2006 Så moro med innredning av barnerommet - det kommer til å bli SÅ fint!!! Så moro at mannen har meninger om hvordan det skal bli. Jeg har ikke vært så flink til å lage "barnerom", så her er det nok mer "voksenrom" foreløpig, men planen er jo at det skal innredes mer etter barnets behov når det melder seg. Så flink du er som skal sy selv da - flink du! Ha en fin dag i dag - kose dere på is-treff!
Murmelmy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1651 Skrevet 18. juli 2006 Hadde jeg bestemt så ville det nok bli et "voksenrom" her også, Kverris . Godt mannen er barnslig Og det er nok ikke jeg som skal sy...jeg kan kun å tråkle, skjønner du. MEN, mamma er en racer! Snakket med pappa så jeg får låne bilen hans ut til mamma i morgen. Dvs at jeg nærmer meg deg geografisk .
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #1652 Skrevet 18. juli 2006 Syns tråkling er imponerende også jeg da! Stemmer det, mamman din holder til i nærheten av meg hun - sånn nesten i hvertfall! Kanskje sy-vibbene når helt hit? Er forresten ikke så rent lite stolt av meg selv ang. sying, for jeg la jo opp to par gardiner forrige helg. Og DET satt langt inne skal jeg si deg! Tror faktisk ikke jeg har mer her nå som trengs å sys, jeg. Og det er HELT greit! Kjekt å låne bil da - blir litt enklere å ta seg fram utenfor bykjernen da!
Gjest Rognebær Skrevet 18. juli 2006 #1653 Skrevet 18. juli 2006 Halla! Det nærmer seg! bra været er vakkert. Funderer på å ta med to stk små strandstoler, siden jeg blir litt smårar i ryggen av sitting. Mye å tenke på! Godt jeg slipper å bestemme meg for hvilken is jeg skal ha. Når Rognis først skal kose seg så velger hun en enkel vei: Ja, hvorfor spise annet godt når sjokkis-is er virk'lig flott?
Gjest Myztica Skrevet 18. juli 2006 #1654 Skrevet 18. juli 2006 Så gøy med innredning av barnerom da! Skal nok innrede et rom vi også, da vi først får huset vårt! (4 uker igjen!!) Kos dere på istreff i dag
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #1655 Skrevet 18. juli 2006 Barnerommet så flott ut! Moro å innrede da. Jeg gleder meg allerede til neste år - når vi skal bygge på et soverom til. Da skal jeg innrede et barnerom til minsten + et nytt soverom til oss voksne... Kos dere på istreff, ja!
Skytte Skrevet 18. juli 2006 #1656 Skrevet 18. juli 2006 Huhei så mye du har å gjøre!! Må passe på kroppen også husk... Me bare fint å få ting unnagjort,for hvis du tror du orker lite nå så bare vent... Skikkelig grei jeg! Barnerommet blir nok knallbra ja! Har ikke tenkt på det enda vi...Merkelig nok siden jeg elsker å være ferdig med alt helst før jeg begynner
Murmelmy Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #1657 Skrevet 18. juli 2006 Kverula: Ja, det er supert å låne bil. pappa hentet meg der vi var på kg-treff. Deretter kjørte jeg ham hjem og tok bilen videre. Supert . Rognis: Tusen takk for supert dikt - igjen!!! Og takk for i dag. Veldig hyggelig å treffe huspoeten min LinKri: Tenk at dere snart flytter *drømme* Cr@sh: Det er gøy når man får det som man vil Skytte: Skal passe på kroppen...I promise... Vi hadde ikke tenkt på barnerommet vi heller før mannen fikk ånden over seg I dag har jeg vært på kg-treff med seks andre fødeklare/nybakte mødre. Veldig koselig . Ikke så ofte man møter så mange mennesker og alle har fin kjemi Nå er mannen i garasjen for å ordne i boden. Jeg skal fikse og ordne oppe i leiligheten. Fylle tre kofferter med diverse LEGO-klær som vil passe minsten fra han er ett år og oppover. Har fire sorte søppelsekker + 2 andre store poser fulle med klær fra LEGO. Veldig fine Voff ligger nå og sover...tror han ble sliten av all praten til oss kaklehønene Snakkes!!!
Skytte Skrevet 18. juli 2006 #1658 Skrevet 18. juli 2006 Så bra dere hadde det koselig sammen!! Og så mye klær dere har på lur! Det er jo kjempekjekt! Flinke mannen!
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #1659 Skrevet 18. juli 2006 Koselig å lese at det var trivelig på is-treff...
Gjest miiip Skrevet 18. juli 2006 #1660 Skrevet 18. juli 2006 Tusen takk for i dag! Det var veldig hyggelig å treffe deg! Det høres ut som barnerommet blir kjempefint! (Men pass på at du ikke sliter deg ut. ) Hils voff!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå