Gjest miiip Skrevet 14. juli 2006 #1622 Skrevet 14. juli 2006 Du kan ikke føde før vi har hatt is-treffet! Lurer på hvor dere har pleid å ha disse treffene, jeg. Jeg har foreslått Mecca klokka ett, men de har bare softis i glass, det er ikke egentlig et is-sted. Men altså: hvis proppen har gått jeg litt for det og håper alt går bra når det blir enda mer action!
Gjest Rognebær Skrevet 14. juli 2006 #1623 Skrevet 14. juli 2006 KG er morsommere MED murmel, asså! Diktinspirasjonen uteblir!
Murmelmy Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #1625 Skrevet 15. juli 2006 Hei jenter Så sinnsykt koselig å måtte gå tre sider tilbake for å få med meg alle hilsnene. Det var altfor mange til å svare hver enkelt, men jeg setter altså utrolig stor pris på det Tusen takk for nyyydelig dikt, Rognis! Og Xavia, været har vært supert. En dag med regn og ellers veldig bra (fordel ved å ha hytte på en øy). Og fremover er det spådd knallvær Takk for at dere reddet mef opp fra side 2...der hører ikke murmel hjemme MEN, må avblåse slimproppaction. Tror ikke det var det helt store, så vi venter i spenning om vi får oppleve den virkelige proppen . Var bare masse klumpete greier og ikke noe blod (sorry detaljer. Vet dere har savnet meg ), så mulig det var noe annet Vi har storkost oss og gjort masse arbeid på hytta. Mannen blir rastløs og liker å jobbe. Han har klippet gress, raket, saget ned trær, frigjort heller fra altfor mye gress, styrt med båten, høytrykkspylt hovedbrygga og sjøbubrygga. Jeg har vasket ned bad og kjøkken med salmiakk, malt badet med hvit lakk (tp strøk), vasket alle vinduer samt tatt oppvasken. Voff har hatt det som plommen i egget og har til og med funnet ut at det å bade er veeeeldig gøy! Han storkoser seg på båten og i vannet. Kjempe søt når han står på nederste trappetrinn og stuper uti Magen har vokst masse og jeg har lagt på meg et par kilo . Sånn går det når man spiser altfor mye usunne greier . Men, men...gjøkke no!. Kommer magebilde i morgen. Merker han er så innmari stor nå og det er til tider ubehagelig når han tar spenntak og sparker meg hardt i siden eller i ribbeina. Jeg dytter foten inn igjen, og han sparker ut av all kraft. Lille gutten min I skrivende stund er jeg nydusjet, mannen i dusjen og voff ligger midt i ektesengen og sover. Han er kjempe flink og sover i sin egen seng hver eneste natt nå. MEN, blir uvandt å måtte gå turer med ham etter en uke med fri. Han våknet som regel kl 07. Vi slapp han ut og lot døren stå på gløtt...da lå han utenfor eller i gangen og koste seg i solstripa. Godgutten. På tirsdag er det is med kg jentene . Det blir koselig å treffe dere, assa!!! Får håpe Peony har klart å krysse bena til den tid . Tar runden i morgen. Nå skal jeg bare innom for å lese litt, deretter lalle sengen når mannen er ferdig tørket og groomed. Nattinatt
liv Skrevet 15. juli 2006 #1626 Skrevet 15. juli 2006 Høres ut som en koselig tur! Og det kan ha vært deler av slimproppen. Har hørt at den kan gå i bolker!
Murmelmy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #1627 Skrevet 16. juli 2006 (endret) Ja, Liv, det kan det jo være... En får si tiden har flydd mens jeg har vært borte. Nå er jeg plutselig 34+1 og på vei inn i min 35. uke . Spennende, men også skremmende at tiden går så altfor fort. Her kommer magebilder... (bikinibildet er fra uke 32 til sammelikning. Er enig med IdaC om at den har sunket...) Endret 16. juli 2006 av Murmelmy
IdaC Skrevet 16. juli 2006 #1628 Skrevet 16. juli 2006 Hei snuppa! godt å ha deg tilbake Høres ut som at dere har hatt en fin tur Fiiine magen din som alltid. Men du, har den sunket litt, eller er det bare meg som ser/husker feil? Syns den er blitt litt spissere og, stemmer det eller? Og som ikke du var brun nok fra før av, så er du blitt enda brunere Er bare en kjapp tur innom, kommer sterkere tilbake, ha en super søndag
Murmelmy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #1629 Skrevet 16. juli 2006 IdaC: Tror det stemmer ganske bra at den har sunket litt . Kan legge ut bilde fra for to uker siden så vi kan sammenlikne . Alle komplimenter tas i mot med ååååpne armer I dag har jeg vært en riktig så flink husmor så langt Jeg shinet jo leiligheten før vi dro på ferie og det er så sinnsykt digg og komme hjem uten å måtte gjøre noe annet enn å pakke ut og vaske klær. Nå er tredje maskinen satt på , to maskiner er hengt ut/i trommelen, og minst en maskin til skal vaskes. Hvorfor? Vi fikk nemlig masse klær etter mannen i ferien!!! Så sinnsykt mange kule klær og jeg vet at svigermor har de beste plaggene på loftet hjemme. Vi skal gå igjennom det i midten av august. Gleder meg... Nå skal jeg pakke om tassens sykehusbag og legge i noen av 80-talls plaggene. JIPPI!!!
Peony Skrevet 16. juli 2006 #1630 Skrevet 16. juli 2006 Gleder meg stort til å se bildene! 80-tallsklær - dere er noen ungfoler, her er det 70-tallet som gjelder Tenk at det bare er 6 uker igjen Godt å ha deg hjemme igjen, Murmelmin
Murmelmy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #1631 Skrevet 16. juli 2006 Gleder meg stort til å se bildene! 80-tallsklær - dere er noen ungfoler, her er det 70-tallet som gjelder Det blir vel strengt tatt 70-tallsklær ettersom mannen er født i 79 . Tenk at det bare er 6 uker igjen Jeg er sjokkert over hvor fort det har gått. og du er over termin Godt å ha deg hjemme igjen, Murmelmin Godt å være hjemme igjen ← Her kommer et lite utvalg av de klærne vi har fått etter mannen. Vi får mer senere i august...
Linn3c Skrevet 16. juli 2006 #1632 Skrevet 16. juli 2006 Så flott mage! Eg gler meg til å få litt av mine gamle klede til Småtten også!
Gjest Rognebær Skrevet 16. juli 2006 #1633 Skrevet 16. juli 2006 Velkommen hjem! Så mange herlige klær! Skikkelig gøy å kunne bruke sånne gamle ting som man har et forhold til. Har en liten utålmodig tass på magen, men må bare si at istreffet er klokka ett på tirsdag (håper det går bra!) og at vi starter på Il Moro og går til Mecca etterpå. Gleder meg!
Murmelmy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #1634 Skrevet 16. juli 2006 Linn3c: Rognis: il Moro, er det kaffesjappa øverst på løkka? Helt enig at det er supergøy med klær fra "gamle"dager
Skytte Skrevet 16. juli 2006 #1635 Skrevet 16. juli 2006 Fiiine magen og fiiine klærne!! Og velkommen hjem forresten! Hmmm..merkelig og spennende med den proppen...! Og detaljer er sånt som vi liker vettu Ingen fare med det! Og selvsagt GRATTIS MED 34 UKER!!! Puster meg i nakken du! Blir spennende å se fremover den neste mnd og to hvordan rekkefølgen blir Søndagskosemose!
Gjest miiip Skrevet 16. juli 2006 #1636 Skrevet 16. juli 2006 Rognis: il Moro, er det kaffesjappa øverst på løkka? Jepp, Il Moro ligger ved Birkelunden. Og så har de italiensk is! Gleder meg til å treffe dere alle sammen! (Det blir litt skummelt også... )
Cr@sh Skrevet 16. juli 2006 #1637 Skrevet 16. juli 2006 Hellu snuppis.... Godt å ha deg tilbake... Flinke dere har vært på hytta da... Håper dere har kost dere litt også... Ser av magebildene at du i hvert fall har blitt vanvittig brun! Magen er kjempefin - og den har absolutt sunket og blitt spissere... Nærmer seg med stormskritt nå, Murmel! Håper du får en knall dag i dag også...
Murmelmy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #1638 Skrevet 16. juli 2006 godt jeg ikke skremmer dere bort med mine lite pyntede versjoner av hva som foregår med kroppen min . Jeg er dønn ærlig om ikke annet Skytte: takk for gratulasjoner. Tiden går så sinnsykt fort at jeg blir litt skremt. Skal begynne å lese litt for å forberede meg til fødsel ettersom vi ikke fikk plass på noe kurs . Kosemose tilbake! miip: Har smakt isen, ja . Nyyydelig. Sjokoladen var bedre enn jordbærisen *drømmer tilbake et par måneder*. Synes også det er litt sånn semiskummelt, men det går då bra så! Cr@sh: Ja vi fikk gjort masse på hytta og vet svigers setter umåtelig stor pris på det. Gjorde ting i vårt eget tempo og ingen satt noen krav til meg. De ba meg sette meg ned og slappe av, ikke bære osv. Ja, særlig . Jeg er jo i super form for tiden og merker bare småtendenser i bekkente - thats it. Hodepinen har jeg ikke merket noe til på mange uker nå . Solen har i hvertfall tatt på og hjulpet til med fargen. Blir spennende å se hvor brun magen blir når tassen er ute og huden skrumper sammen Da ha jeg satt på til sammen fire maskiner og den siste var kun barntøy fra mannens tid. Så ufattelig koseli . Har en maskin til med noe ull og greier. Så er jeg ferdig. Glemte forresten at jeg ble bitt av en tissemaur på hytta. Lille jævelstikket klødde i flere dager og er rødt ennå . Som dere sikkert skjønner så eksisterer ikke denne lille rødbrune tassen lengre I kveld skal vi til et vennepar sammen med et annet vennepar og se VIF-Tromsø. Der blir det jordbær og is. Nå må jeg ta ut kylling til middagen...er så glemsk for tiden
Gjest Rognebær Skrevet 16. juli 2006 #1639 Skrevet 16. juli 2006 Il Moro har i alle fall den aller beste isen på Løkka! Sjokoladeisen er ALLER best. Pissemaur! Dem hadde jeg glemt! Godt du fikk kverka den først som sist. Fysj, slikt pakk!
Gjest Rognebær Skrevet 16. juli 2006 #1640 Skrevet 16. juli 2006 Når jeg tenker meg om, aner jeg ikke om sjokoladeisen er aller best, jeg har jo bare smakt den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå