Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei på deg! :vinke:

Du er i feriemodus og klar til avreise snart skjønner jeg! ;) Det blir stusselig uten deg her i uka som kommer...men jeg regner med at du kommer til å kose deg glugg ihjel og det er jo bra! :-D

Og om det er et eller annet, så får du sende en sms, så skal jeg videreformidle! ;) Men det går nok bra tenker jeg! :Nikke:

Ønsker deg ei strålende uke på hytta! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yo Kverris!

Ja, nå er jeg ferdig med runden for i dag, og ferien har satt inn :). Så på tickeren min i stad og må jo :hoppe: litt for femti dager til termin. Om ti dager går jeg under kategorien høygravid :overrasket:

Selvfølgelig sender jeg deg en sms om noe skulle skje, men det gjør det jo ikke :riste:. Tar med meg helsekortet, men thats it. Dersom det blir Sørlandet atter en gang i uke 38 og 39 så skal jeg ha min bag og tassens bag klar i bilen. Vil ikke sitte i Kr.sand uten noen klær :forvirret: om jeg skulle bli lagt inn. Da blir TT pent nødt til å bistå meg ;).

Kos dere masse, jenter :vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er nok lurt å pakke med seg litt ekstra ved neste tur - men denne gangen kan du nok ta det helt med ro! :)

GOOOOD TUR! :vinke:

Skrevet

Deilig med en god natts søvn før dere skal ut på tur. Skal nok passe godt på dagboken din, på side 2 havner den garantert ikke ;)

God tur snuppa :klem:

Skrevet

GOD TUR, snuppelupp! :reise:

Håper jeg hører fra deg på sms i løpet av ferien! Kos deg masse som bare kjæreste og snart mamma :blomst:

Gjest gjesta
Skrevet

God tur vennen! :)

Jeg setter nesa mot det blide og deilige sørland omtrent når du er på vei hjem til Oslo igjen. Kos deg masse!

Klemmer fra Xavia

Skrevet

:ler: Syns det er bra at flere kan skrive seg blå her inne!! Jeg liker i allefall å lese om dagene og tankene dine!

Håper dere får en herlig ferie sammen!! :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Håper dere koser dere på tur! :) Du skal nok ikke havne på side to, nei. Og når du kommer hjem er det IIIIIIIIIIIIS!!! :ler::sikle:

Gjest Gjesta
Skrevet

Heisann!

Du har kosa deg i helga tenker jeg - men hvordan har været vært i dag? Litt mer ustabilt her nemlig...

Du spiser vel is og koser deg tenker jeg! ;)

:klem:

Gjest Rognebær
Skrevet
Noen har vaskebrett på magen - andre har serveringsbrett! ;)

:ler: Kverris kan få sagt det! :hoho:

Jeg har verken vaskebrett eller serveringsbrett - førstnevnte har vel aldri vært nevneverdig tilstede, jeg har aldri hatt så fast mage som da jeg var gravid... :ler: Nå er det mer... vel, det er ikke noe brett i det hele tatt. :sprettoy:

Jeg snikinviterer meg med på isdate med Miiip på tirsdagen.  :sjenert: Ok?

:Hehe: Litt sånn på formiddagen, kanskje? Halv tolv? Tirsdagene er nemlig mannen tidlig hjemme fra jobb. Blir gøy! :hoppe:

Gjest gjesta
Skrevet

Huff, været er vel ikke akkurat strålende på sørlandet om dagen, men jeg tipper du koser deg likevel! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...