Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1581 Skrevet 7. juli 2006 Hei på deg! Du er i feriemodus og klar til avreise snart skjønner jeg! Det blir stusselig uten deg her i uka som kommer...men jeg regner med at du kommer til å kose deg glugg ihjel og det er jo bra! :-D Og om det er et eller annet, så får du sende en sms, så skal jeg videreformidle! Men det går nok bra tenker jeg! Ønsker deg ei strålende uke på hytta!
Murmelmy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1583 Skrevet 7. juli 2006 Yo Kverris! Ja, nå er jeg ferdig med runden for i dag, og ferien har satt inn . Så på tickeren min i stad og må jo litt for femti dager til termin. Om ti dager går jeg under kategorien høygravid Selvfølgelig sender jeg deg en sms om noe skulle skje, men det gjør det jo ikke . Tar med meg helsekortet, men thats it. Dersom det blir Sørlandet atter en gang i uke 38 og 39 så skal jeg ha min bag og tassens bag klar i bilen. Vil ikke sitte i Kr.sand uten noen klær om jeg skulle bli lagt inn. Da blir TT pent nødt til å bistå meg . Kos dere masse, jenter
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1584 Skrevet 7. juli 2006 Det er nok lurt å pakke med seg litt ekstra ved neste tur - men denne gangen kan du nok ta det helt med ro! GOOOOD TUR!
IdaC Skrevet 7. juli 2006 #1585 Skrevet 7. juli 2006 Deilig med en god natts søvn før dere skal ut på tur. Skal nok passe godt på dagboken din, på side 2 havner den garantert ikke God tur snuppa
Peony Skrevet 7. juli 2006 #1586 Skrevet 7. juli 2006 GOD TUR, snuppelupp! Håper jeg hører fra deg på sms i løpet av ferien! Kos deg masse som bare kjæreste og snart mamma
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1587 Skrevet 7. juli 2006 God tur vennen! Jeg setter nesa mot det blide og deilige sørland omtrent når du er på vei hjem til Oslo igjen. Kos deg masse! Klemmer fra Xavia
Skytte Skrevet 7. juli 2006 #1588 Skrevet 7. juli 2006 Syns det er bra at flere kan skrive seg blå her inne!! Jeg liker i allefall å lese om dagene og tankene dine! Håper dere får en herlig ferie sammen!!
Gjest miiip Skrevet 7. juli 2006 #1591 Skrevet 7. juli 2006 Håper dere koser dere på tur! Du skal nok ikke havne på side to, nei. Og når du kommer hjem er det IIIIIIIIIIIIS!!!
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #1596 Skrevet 9. juli 2006 Heisann! Du har kosa deg i helga tenker jeg - men hvordan har været vært i dag? Litt mer ustabilt her nemlig... Du spiser vel is og koser deg tenker jeg!
Gjest Rognebær Skrevet 9. juli 2006 #1598 Skrevet 9. juli 2006 Noen har vaskebrett på magen - andre har serveringsbrett! ← Kverris kan få sagt det! Jeg har verken vaskebrett eller serveringsbrett - førstnevnte har vel aldri vært nevneverdig tilstede, jeg har aldri hatt så fast mage som da jeg var gravid... Nå er det mer... vel, det er ikke noe brett i det hele tatt. Jeg snikinviterer meg med på isdate med Miiip på tirsdagen. Ok? ← Litt sånn på formiddagen, kanskje? Halv tolv? Tirsdagene er nemlig mannen tidlig hjemme fra jobb. Blir gøy!
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #1600 Skrevet 10. juli 2006 Huff, været er vel ikke akkurat strålende på sørlandet om dagen, men jeg tipper du koser deg likevel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå