Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1561 Skrevet 6. juli 2006 (bare litt om omvisingen som du får så sent...) Utrolig at de ikke klarer å trykke deg inn på en gruppe tidligere? Vi var 4 par som hadde omvisning, og det føltes ikke fullt i det hele tatt! Kunne godt vært flere. ← Vi var 15 par (bortsett fra at jeg ikke hadde med meg mannen da...) på omvisningen vi! Og det gikk helt greit! Så flotte tall fra JM-kontrollen i dag, Murmelmy! Kose deg hjemme i dag da!
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1562 Skrevet 6. juli 2006 Og ang. Ikea-tur så gir jeg lyd fra meg! Tror vel kanskje jeg skal drøye til søstera mi kan være med, og da er det vel kanskje ikke så moro for henne å være med å treffe noen jeg kjenner gjennom nettet! Men vi får se! Hadde vært koselig å ses da! :-D
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1563 Skrevet 6. juli 2006 Har du spist mye leverpostei i det siste! Det har nemlig jeg starta med også!
Murmelmy Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1564 Skrevet 6. juli 2006 Så flotte tall! Og godt å se at leverposteiknaskingen din har båret frukter! , for jeg har jo faktisk ikke tatt noe jerntabletter e.l.! Men det er visst jern i jordbær også Mmmm.... brownies... NAM NAM ← Vi var 15 par (bortsett fra at jeg ikke hadde med meg mannen da...) på omvisningen vi! Og det gikk helt greit! Synes det er rart de ikke tar litt mer hensyn til oss tjukke Så flotte tall fra JM-kontrollen i dag, Murmelmy! Takk! Veldig fornøyd selv. Synes alt bare har blitt bedre og bedre utover i svangerskapet (bortsett fra rumpetrollene da Kose deg hjemme i dag da! Det skal jeg! Koser meg allerede med kjøpeboller og Pepsi Max
Murmelmy Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1565 Skrevet 6. juli 2006 Jess Kverris, her går det i leverpostei til frokost og jordbær til middag Er absolutt ikke "in the mood" for varm mat for tiden. Frister ikke i det hele tatt... Du får gi lyd fra deg om det skulle være aktuelt
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1566 Skrevet 6. juli 2006 Smaker ikke no' særlig med varmmat for tiden nei...Men jeg føler at jeg må lage ordentlig middag til mannen jeg da, for han trenger all den næringa han kan få...så i dag har jeg planer om å koke poteter og ha et eller annet til - muligens karbonader og løk...men aller helst kunne jeg tenke meg salat... Akkurat for øyeblikket koser jeg meg med ostekake. Og så vanker det nok is hos mamma og pappa!
Gjest miiip Skrevet 6. juli 2006 #1567 Skrevet 6. juli 2006 Det høres bra ut å ha voff som må ut på tur. Jeg var alt for lite flink til å bevege meg mot slutten av svangerskapet... Hmm.. ja, det er vel ikke helt slutten for deg enda, men allikevel... Voff trenger vel turer i august også? Jeg er klar for is uka etter neste. Skal vi bare finne en dag, kanskje? Mandag passer ikke så bra for meg, ellers når som helst.
Murmelmy Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1569 Skrevet 6. juli 2006 Nå sitter jeg atter engang i bh og bokser. Kom akkurat inn fra en liten tur i butikken med voff. Handelen ble et brød og 900 gram moreller. NAM! Nå ligger de nyvasket i en skål oppå magen min mens jeg skriver og surfer litt på nettet. Veldig praktisk å alltid ha med seg et bord Fikk endelig pantet flasker. I tillegg har jeg støvsugd hele leiligheten, redd opp sengen, vasket stuebord og kjøkken, tørket over skinnsofaen (har hund, så det blir fort not nice. I tillegg går andre vaskemaskin. Blir nok brødskiver til middag på meg i dag også. Mannen jobber til syv, så da gidder jeg i hvertfall ikke lage noe mat . Han får spise pølser for tredje dag på rad . Må pakke til vi drar på hytta i morgen. Gleder meg til å reise bort, skal bli så godt. Vi blir borte til neste lørdag da svigers kommer opp fredagen. Greit for mannen å ha en dag hjemme før jobben starter igjen. På hytta kan voff løpe fri...det blir deilig...
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1570 Skrevet 6. juli 2006 Åh, flate...pante flasker skulle jo jeg... Har akkurat kommet hjem fra butikken nå. "Misunner" deg som skal reise bort - altså jeg unner det det så absolutt- men jeg vil også reise bort... Har ingen bestemte planer for helga - om det blir så fint vær som det er nå så frister det å reise å hytta så jeg kan bade og kjøle meg av litt. Så flink du har vært i varmen da - i dag orker ikke jeg å gjøre noen ting...skal sette meg ut nå! I SKYGGEN! Kose deg da!
Murmelmy Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1571 Skrevet 6. juli 2006 Skjønner godt at du er litt misunnelig på meg, jeg, Kverris . Det ER deilig å komme bort fra de daglige gjøremålene. Det er først da jeg føler jeg har ferie. Jeg har ikke ferie når jeg bare skal trave rundt hjemme. Øya hvor vi har hytte er bare maks digg. Ligger veldig usjenert til med brygge og hytta på toppen av en 30 m bakke. Nyyydelig Jeg sitter inne uten så veldig mye klær på Sånn sitter jeg faktisk hver dag nå . Er på kontoret, men voff liggende bak rullehjulene på stolen (tøff bikkje ), Surfer på nettet mens Oprah har fått plass på 1/4 av skjermen. Har kjøpt inn til å bake brownies i dag også. Må bare få ånden over meg først...
Murmelmy Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1572 Skrevet 6. juli 2006 (endret) Mannen har kommet hjem og jeg dyttet nettopp en sjokoladelangpanne inn i ovnen. Litt spises i kveld og mesteparten går i fryseren Endret 6. juli 2006 av Murmelmy
-TeddyToria- Skrevet 6. juli 2006 #1573 Skrevet 6. juli 2006 Alltid ha med seg et bord... Du kan få sagt det!!! Blir ikke "dersom rumpa di er stor", men "dersom magen din er stor, kan du bruk´n som spisebord"!!! Kan tenke meg det er deilig å sitte forholdsvis naken når du er hjemme ja. Laller nokså naken rundt selv jeg, i hotpants og BH, kanskje en singlet. Er jo så godt nå når det er sommer og veeeeeldig varmt! Enda varmere føles det nok når man er høygravid - kan bare forestille meg det...
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1574 Skrevet 6. juli 2006 Sjokoladekake kunne jeg ønske at jeg hadde i frysern jeg også - kanskje jeg skal prøve å lage det til uka. Kan være kjekt å ha noe sånt i frysern når barselbesøkene setter inn! God natt, vennen!
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1575 Skrevet 6. juli 2006 Noen har vaskebrett på magen - andre har serveringsbrett!
Peony Skrevet 6. juli 2006 #1576 Skrevet 6. juli 2006 Hvis ikke jeg ser deg på msn før du drar - ha en kjempefin ferie og kos deg masse med mann og hund
Murf Skrevet 6. juli 2006 #1577 Skrevet 6. juli 2006 God tur til Sørlandet! Jeg får vinke hele veien når jeg reiser tilbake til Oslo på søndag, siden jeg ikke vet hvor dere har hytte Jeg snikinviterer meg med på isdate med Miiip på tirsdagen. Ok?
IdaC Skrevet 7. juli 2006 #1578 Skrevet 7. juli 2006 God morgen vennen! Håper du har sovet godt i natt. Når reiser dere i dag? Jeg håper dere får en super tur, dere får pleie kjærligheten og nyte hverandre. Tenk at dette er siste gang dere er alene på ferie på en gooood stund. Ta vare på deg selv, kroppen din og den lille tassen. Ikke press kroppen din mer enn den klarer Kommer til å savne deg, men unner deg virkelig denne turen! Masse fra Idac
Murmelmy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1579 Skrevet 7. juli 2006 Åååååh, så mange koselige hilsner. Blir rent rørt, jeg TeddyToria: Vet du er misunnelig på bordet mitt, du harjo selv mistet ditt. Tenk at det er hele tre måneder siden du hadde lille Jacob inni magen...tiden flyr virkelig . Nå sitter jeg imidlertid naken med et håndkle på magen så ikke puppene og magen skal klistre seg sammen Kverula: Hittil har jeg nå bakt sjokoladekake, brownies, boller og foccacia. Det er vel like mye for nå som til barselbesøk . Også er det noe å gjøre dersom dagene går litt treigt. Jeg hadde vaskebrett, men er nå blitt et menneskelig serveringsbrett Peony: Dersom jeg ikke ser deg på msn før jeg drar (som nok er sannsynelig ettersom du drar deg hele mårran ) så får du ha en riktig fin helg før du føder neste uke. Kommer til å tenke masse på deg og håper du får tid til å sende meg en sms dersom noe skulle skje. Lykke til, vennen Murf: Det hadde vært kjempe koselig om du også ble med på istreff! Også får du kose deg supermasse på det glade Sørland i helgen og vink hele veien hjemover igjen på søndag (selv om hytta vår er på øy utforbi Søgne ) IdaC: . jeg har sovet supert i natt Virkelig godt, faktisk! Jeg lover å ta vare på meg selv, men det er noe du også må ta hensyn til - kroppen og magen din, altså! Kommer til å savne deg også Send meg en sms om du skulle kjede deg da vet du
Murmelmy Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1580 Skrevet 7. juli 2006 Tidlig oppe i dag også. Mannen ble hentet av en kollega så jeg kan ta bilen ut og hente ham på veien til hytta. Har sovet i vel åtte timer, så skal absolutt ikke klage . Føler meg priveligert mtp søvnen min. Nå er frokosten spist og voff og jeg er på kontoret så mor får mettet surfebehovet for i dag (yeah right ). Dersom været holder seg overskyet så skal jeg ta med voff ned på Majorstua og bare traske litt rundt. Kanskje kjøpe meg en bok eller to som jeg kan ta med på hytta. Prøver å lese Karin Fossums siste, men det går sabla treigt. Like veldig godt å lese bøker på engelsk også... Mannen skal hentes klokken ett og før det må jeg dusjes, voff bæsjes og bilen pakkes. Veldig glad vi har heis ned i garasjen. Kan bare pakke alt inn i heisen for så å dure ned to etg til bilen. Hater å løpe opp og ned. Det ble endel sjokkiskake på meg i går, sammen med litt is og sjokolade...likevel veide jeg 1 1/2 kilo mindre enn jeg gjorde i går. Vi får se når jeg kommer hjem neste lørdag hvor jeg ligger. Har jo nesten ikke gått opp på tre måneder (ikke at det gjør noe, for jeg spiser bra ). Hmm...kanskje jeg skal dra innom Ikea og kjøpe tre-fire sånne flettekurver. Tenkte å ha to stk under stellebordet, en for bleier og en for oljer osv. I tillegg ha to stk under vasken til føner, rettetang etc. Vi får se. Må i hvertfall hoppe i dusjen snart Utrolig hvor mye jeg kan skrive om egentlig ingenting . Anyways. Ha en super uke, jenter og prøv å passe på at dagboken min ikke havner på side 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå