Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjenert: Godt å se deg... :rodme:

Godt vi får oppdateringer via Kverula da! :Nikke:

Ha en fin dag, vennen! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kverula: Stemmer det! Du får nok beskjed når den tid kommer :Nikke:. Jeg har allerede vært ute og godt tur med voff en hel time. Merker at kroppen orker sånn ca nada for tiden :roll:

Cr@sh: KVerris oppdaterer :)

Ha en super dag dere også, jenter :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Da tror jeg det er noe som "går", Murmel, for det er NADA energi her på bruket også...lurer på om det har noe med magen å gjøre jeg! :ler:

Jeg har vært på butikken da - GODT å komme seg på sofaen igjen.

Kos deg videre og prøve å slappe av som best du kan da! :kose:

Gjest Myztica
Skrevet

Heisann :)

skjønner ikke hva jeg driver med på KG om dagen, for jeg er da ikke innom noen bøker jo :klø: fant ut at det var lenge siden jeg var innom din også :rodme:

har forresten slitt mye med MASSE utflod jeg også... Trodde jo en stund at det var fostervann-lekkasje jeg... :sjenert: Men det går sånn opp og ned. Noen dager mye, andre dager lite....

:klem:

Skrevet

Null energi her også.

Kan det være været???

Skrevet

Oisann! Den lekasjen hørtes ikke spes trivelig ut,men bra det ikke var noe fæle greier værtfall!

Har en del tynn utflod jeg også og tror nesten jeg tisser på meg til tider,men det var heldigvis ikke det! Men knipeøvelser gjør jeg for livet for huffhuff...

Jeg vil også våkne og kose med en voff....... :sjenert:

Skrevet

Kverula: Nå er jeg hjemme :). Har ikke hatt vondt i hodet på en uke så kiropraktoren konsentrerte seg om både bekken og hodet i dag. Nå skal jeg ikke til han på over en måned da han skal på ferie.

Wasabi: :vinke: Kos med sniklesere, men enda koseligere med sniklesere som legger igjen spor :ler:

LinKri : Er ganske treig på dagbokskriving for tiden jeg også. Får litt dårlig samvete i.o.m. at andre er flinke og legger igjen hilsner hos meg :rodme:. Jeg har mindre utflod nå enn før graviditeten. Vasket meg i dag tidlig og har ikke kommet noe spor i trusa ennå ;)

MissS: I dag har det vært merkelig vær i Oslo. Litt av alt (utenom regn). Det er lommert og blåser samtidig osv. :klem:

Skytte: Tror mannen var mer bekymret enn meg. Jeg tenker at nå vil alt ordne seg uansett iom at tassen er blitt såpass stor. Usikker på hva det var ble jeg i hvertfall. Og du, du kan låne min voff ;)

Skrevet
:kose:

Forresten så er det under to måneder igjen til termin om en halvtime :overrasket:

Skrevet

Under 2 mnd til termin :overrasket: Det kommer jo til å gå så innmari fort! Før vi vet ordet av det kommer vi til å sitte med hver vårt nydelige nurk :hjerter:

Ble spurt av ei veninne i går på om jeg har tenkt på fødsel, hvordan jeg vil ha det, smertestillende... Og så svarer jeg nei, jeg har ikke det, for det er så lenge til. Så sier veninna mi, det er jo egentlig ikke det, og hun kan jo osgå komme tidligere. Da ble jeg :overrasket: Da gikk det litt opp for meg hvor kort tid det egentlig er igjen!

Fant du ut hva det var som kom her om dagen? Jeg har kjøpt tysselaken til den lille, men kanskje jeg skal låne den i mellomtiden :ler:

Nei, nå må jeg finne senga mi i par timer igjen før jeg sovner mens jeg skriver.

Håper du får en super dag snuppa :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Under to måneder igjen - tenk på det du! :danse: 6 uker igjen for min del - og det er jammen ikke lenge!!! :hakeslepp:

Jeg er ikke klar enda, så han får pent holde seg der inne ei stund til. ;)

Ha en fin dag! :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Under 2 mnd igjen :hoppe:

Min kan komme om 2 uker og den... (selv om det er igjen 4 til termin) :sjokk:

Men jeg kommer nok heller til å gå over tenker jeg :(

Ønsker deg en fin dag :klem: :klem:

Skrevet

Hei på dere og tusen takk for hilsner :klem:

I går fikk vi levert Quinny vognen på Barneverden. De sa de skulle ringe i dag, men har ennå ikke hørt noe... Ringer dem i morgen dersom det fremdeles er tyst som graven fra deres side. Ikke noe gøy å kjøpe en sportsvogn til 3.999 kr også er håndtaket slarkete og det bråker i hjulene når du har en unge oppi på rundt 8 kilo :roll:

I dag har jeg hatt siste time god fysioen på en stund. I går var siste hos kiron, så nå begynner jeg å få litt ledig tid (hint hint, IdaC). Til neste uke skal jeg til jordmor på torsdag morgen og reise til Kr.sand på fredag. Deilig...

Etter fysioen møtte jeg bestevenninnen med babyen og vi gikk ned til sentrum. Kjøpte med soft is med lakris strøssel, vi tittet litt rundt, men shoppet intet. Deretter møtte jeg Peony og MammaSarius en liten tur :). Synd du ikke sendte meg en sms så jeg i det minste hadde nr ditt, Ida...

Mannen skal hjelpe svigers med båten (skal opp av vannet så vi kan ta den med til sørlandet) etter jobb, så han ser jeg sikkert ikke før sent. Regner med jeg laller om ikke alt for mange timene...har jo nesten ikke sovet i natt. Men i morgen skal jeg ingenting :)

I morgen har jeg fått "husarrest" av mannen. Har jo fått beskjed om å ta det med ro mtp bekkenet og ryggen...men lettere sagt enn gjort ;). MEN, i morgen skal voff få gleden av å være sammen med mamman sin heeeele dagen :Nikke:. Blir i hvertfall bedre for ham enn i dag. Glemte å sette ned vann til ham og han var hjemme alene i seks timer... (gudskjelov drikker han minimalt når han vet det blir en stund til tissetur).

Nå har jeg satt på en hvit maskin hvor det befinner seg litt babysaker også :hjerter:. I tillegg har jeg pakket en toalettmappe med stæsj som skal med på sykehuset når den tid kommer. Blir endel farting til og fra hytta, så greit å ha det klart.

Middag i dag blir nok brødskiver...igjen :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hørtes veldig koselig ut med venninne-treff og soft-is! :sikle:

Skrevet
Hørtes veldig koselig ut med venninne-treff og soft-is! :sikle:

Du får ta deg en tur til hovedstaden, vøtt ;)

Gjest Wasabi
Skrevet

Greit å gjøre seg klar i god tid ja, vi vet jo aldri når nurkene vil ut! Godt at mannen din tar hensyn forresten, vi trenger det når kroppene streiker (og vi ikke alltid vil gjøre noe med det selv..).

Ha en fortsatt fiin uke!

Skrevet
Greit å gjøre seg klar i god tid ja, vi vet jo aldri når nurkene vil ut! Godt at mannen din tar hensyn forresten, vi trenger det når kroppene streiker (og vi ikke alltid vil gjøre noe med det selv..).

Han tar absolutt hensyn :hjerte:.  I dag tidlig tok jeg vel siste finpuss på stasen nedentil (Brazilian) og må ha sett ganske så komisk ut :ler:, for han sa han absolutt kunne hjelpe meg  ;)

Ha en fortsatt fiin uke!

Du også!!!

Skrevet

Innom og spør litt, jeg...

Ser at du er av og til innom fysio, er det noen du kan anbefale?

Legen gav meg henvisning og gule sider, og jeg ble ikke heeelt klokere på det.

Og hvor kjøper du softis med lakrisstrø? Høres morsomt ut!

Skrevet
Innom og spør litt, jeg...

Ser at du er av og til innom fysio, er det noen du kan anbefale?

Legen gav meg henvisning og gule sider, og jeg ble ikke heeelt klokere på det.

Absolutt!  Jeg går på Galgeberg Fysikalske, men vet de bare er 1 person hele juli...  Fra og med 1. juli så betaler du nada for behandling pga bekkenløsning  :)

Og hvor kjøper du softis med lakrisstrø? Høres morsomt ut!

Kjøper det i 2. etg på Oslo City.  nam nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...