Murmelmy Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #1462 Skrevet 25. juni 2006 Tusen takk for gratulasjoner, jenter Kom hjem sent i går etter å ha sett film og spist pizza sammen med to venninner. Mannen møtte meg på vi fra bilen og fulgte meg inn til en nyryddet og vasket leilighet. Alt var skinnende rent . Da klokken hadde passert 12 fikk mannen første lille gave som var smekken jeg nevnte. Han syntes den var kjempe tøff og ble glad . Vi gikk og la oss og lå og koste en liten stund før jeg sovnet. I dag våknet vi 10.15 , lå og koste oss og var i supert humør begge to. Lenge lå vi og koste med hverandre og voff. Vi sto opp og spiste frokost sammen. Ved 12-13- tiden dro vi til pappa og leverte bilen jeg lånte i går, deretter kjørte vi nedover veien fra Nordstrand forvi Sjømannsskolen. Synes det er så utrolig utsikt der... Dro til parken vi bodde vd tidligere og luftet voff. Deilig og rolig. NetCom var nede så vi troppet opp på mannens forlovers dør og ringte på (på løkka). Spurte om de ville komme ut og leke. De (han og kona) kom ned og spanderte is på meg og mannen . Rundt kl tre satte vi oss i bilen for å dra hjem. Mannen fikk gave nr 2 og ble litt satt ut av kortet jeg hadde skrevet . Gaven var "Barnas Store Sangbok". Vi kjørte hjem og har vært hjemme siden. Bestilte Pizza og har sett fotball. Har storkost meg med mannen min i dag. Bare det at vi har fått være sammen hele dagen har for meg vært det aller viktigste i en ellers så hektisk hverdag. Elsker mannen min
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1463 Skrevet 25. juni 2006 For en herlig bryllupsdag! Det er så viktig å sette av tid til å nyte hverandres selskap i en ellers så hektisk hverdag. God natt!
-TeddyToria- Skrevet 25. juni 2006 #1464 Skrevet 25. juni 2006 Det hørtes koselig ut! Nei, det betyr slett ikke så mye hva man gjør, men at man gjør eller ikke gjør noe SAMMEN!
Murmelmy Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #1465 Skrevet 26. juni 2006 Hei Kverula og TT, stor til dere! Vet dere hva? Jeg er mektig irritert over bikkja... Morgenturen i dag ble på vel over en time da han aldri satte seg ned for å gjøre nr 2. Hater å gå fra ham hjemme alene når han ikke har krummet ryggen først. MEN, vi gikk til jeg fikk vondt i halebenet og ryggen, så da var det bare å snu nesa hjemover og håpe på at han ikke gjør på seg mens jeg er borte. Kjipt, for nå vet jeg at jeg kommer til å stresse for å komme meg hjem til ham. Blæææh, assa!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1466 Skrevet 26. juni 2006 Hei! Hm, skjønner godt at du irriterer deg over hunden. Han fikk jo en lang tur, så skulle jo tro at han kunne gjøre seg ferdig. Men, men, disse firbeinte lar seg ikke tvinge til noe som helst av det slaget, så... Hvilke planer har du i dag da?
Skytte Skrevet 26. juni 2006 #1467 Skrevet 26. juni 2006 Kan komme og smitte hunden din med hva det nå enn jeg har,for her har det vært mer enn nok nr to idag.......................... Litt heslig,men litt morsomt også?! Grattis så mye med 1 årsdagen deres da!! Herlig herlig!!Fine gaver mannen fikk! Enn du,fikk du noe? Eller har jeg oversett det? Ikke helt 100%på kanal idag-heller! Håper vondtene har stukket av nå!
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #1468 Skrevet 26. juni 2006 Hørtes ut som en koselig dag i går... Som Skytte lurer jeg også på hva DU fikk.... Kjipt at ikke voffen ville gjøre det du ville at han skulle gjøre....
Murmelmy Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #1469 Skrevet 26. juni 2006 Kverlua: Takk for at du deler min frustrasjon . Kom hjem og gikk ny tur, men ingen krummet rygg. Så han måtte, men orker ikke traske mer enn jeg må nå... Han får vente til pappan kommer hjem I dag har jeg blitt med farmor til veten og klippet hundens klør. Deretter gikk jeg ned til bogstadveien og kjøpte klær på salg hos Massimo Dutti. Fikk med meg en singlet, en cardigan jakke, en kortermet topp og en langermet topp + to par øredobber som skal være bursdagspresang til søster og mamma. Klærne skal jeg ha med meg på sykehuset og bruke etter poden er født. Alt kom på 850 kr! Tok så bussen en stopp og møtte Peony og MammaSarius i parken. Satt der litt over to timer til jeg måtte sprengtisse og voff måtte luftes. Hadde det kjempe koselig, jenter!!! Cr@sh & Skytte: Fikk ingenting av mannen. Vi hadde blitt enige om å ikke kjøpe noe til hverandre, men jeg klarte ikke dy meg. I tillegg har han vært syk i et par ukers tid nå, så den store shopperunden var ikke akkurat ideell. Vi hadde avtalt at vi skulle være sammen hele dagen og kose oss. MEN, han vasket og ryddet hele leiligheten og det er verdt mer enn noe annet for tiden Når mannen kommer hjem fra jobb innnen to timer skal vi ta med vognen opp på Barneverden så de kan se på det knirkende hjulet og det løse håndtaket. Minner meg på at jeg må finne kvittering på nettbanken...
Murmelmy Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1470 Skrevet 27. juni 2006 Her i hovedstaden bøtter det ned og for første gang i min eksistens skulle jeg ønske jeg bodde i Bergen . I dag våknet jeg at jeg ble våt mellom bena!!! Det rant nedover med et par bittesmå klumper (mikroskopiske) og pittelitt blod. Tok tak i en av bokserne til mannen og den ble ganske så våt . Hva kan det være? Ikke slimproppen vel? Trodde det var masse seigt slim, jeg... Skal spise lunsj sammen med mormor i dag, men først må jeg dusjes og voffen må luftes. Ingen av oss (voff og meg) er så veldig gira på turer når været er som i dag. Da vil vi heller kose inne . Etter lunsj drar jeg nok til min bestevenninne og hennes 1 mnd gamle datter. Vi skal planlegge et bittelite utdrikningslag til en venninne på torsdag. Blir veldig koselig... Ha en flott dag dere!
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1471 Skrevet 27. juni 2006 Oj, skjønner godt at du ble overraska og lurer på hva det som kom i morges. Jeg aner ikke hva det kan være - du får ta en sjekkerunde på SM, der vet de det meste! Håper du får en fin dag - til tross for Bergensværet.
-TeddyToria- Skrevet 27. juni 2006 #1472 Skrevet 27. juni 2006 Jøss, nei, hva kan det være tro!?? Det kan være deler av slimproppen, det kan rett og slett bare være litt oppsamlet og ekstra tykk utflod (slimdannelsen øker jo under graviditet) eller det kan være en mellomhinne mellom sjeden og forsterhinnen som har røket. Mange har en sånn liten hinne som inneholder litt vann...men da bør jo slimproppen gå først da! :klø: Det høres jo ikke så galt ut, men samtidig så kan det jo være noe, så hvis jeg var deg ville jeg tatt en tlf til lege/jm og hørt. Nevne hva du opplevde og si at du ble usikker og ville høre. Greit å være på den sikre siden, for det du beskriver er noe jeg så langt bare har hørt at har skjedd med folk som føder veldig snart... (mener absolutt ikke å skremme deg, men jeg ville ringt jm selv!) Kos deg i bergensværet!
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1473 Skrevet 27. juni 2006 Er enig med TeddyToria jeg - kan jo være greit å ringe JM kanskje? Titta egentlig innom for å si at jeg er plaga med en del tyntflytende utflod for tida - som faktisk kjennes ut som den renner. Plagsomt, men helt normalt at det øker på litt mot slutten. Men blod har jeg ikke sett noe til da...
Murmelmy Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #1474 Skrevet 27. juni 2006 Tusen takk for svar TT og Kverula Jeg har mye MINDRE utflod nå enn jeg har når jeg ikke er gravid. Vasker meg en gang om morgenen og da kommer det ikke noe mer i løpet av dagen. Og dersom det kommer utflod, så kommer den jo aldri mens jeg ligger i vater, heller når jeg reiser meg. Tenkte jeg skulle se an litt og heller ringe føden senere. Det har jo ikke kommet noe mer siden kl 08. Er ikke det fornuftig?
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1475 Skrevet 27. juni 2006 Jeg ville nok gjort det samme som deg om det var meg det skjedde med, sett det an litt. Og det virker jo ikke som du bekymrer deg, så da syns jeg du kan gjøre det du føler er riktig for deg. Jeg opplever også utflod når jeg ligger jeg da...var ei stund redd det var noe annet som lakk, men JM beroliga meg på siste kontroll. Håper ikke det kommer no' mer da!
IdaC Skrevet 27. juni 2006 #1476 Skrevet 27. juni 2006 Hei, vennen! Så koselig bryllupsdag dere hadde, og tenk at neste års bryllupsdag kommer dere til å feire med en liten tass Det syns mannen og jeg er utrolig å tenke på Ikke lett å vite hva det som kom i dag tidlig kunne være. Men deler av slimproppen sånn som TT sier er nok ikke umulig. Kroppen lager jo ny, og hos noen kan den går mange uker i forveien. Syns du skal se det litt an, og ringe føden, heller en gang for mye enn for lite. Og det er jo de som sitter med kunnskapen mens vi kan bare gjette oss til utifra det vi har lest/hørt/opplevd. Håper du får en fin dag snuppa
Murf Skrevet 27. juni 2006 #1477 Skrevet 27. juni 2006 Salg er ikke å forakte! Jeg gleder meg til å handle smale klær igjen. Vi skal i bryllup 3 uker etter termin, og jeg er allerede stressa på hva jeg skal gå med. Tror jeg skal vente å se hvor fort magen trekker seg sammen, men det er jo mye fristende kjoler i butikkene nå! Lykke til med utdrikningslagsplanlegging! Det blir sikkert koselig!
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #1478 Skrevet 28. juni 2006 Heia vennen! Jeg vet heller ikke hva det kan være som kom den morgenen... men jeg må si jeg blir litt sånn når du ikke har vært her siden "the wet morning".... Tenk om det har skjedd noe allerede nå 'a? :klø: Sånn som det popper ut KG-babyer her for tiden, kan man aldri vite... Håper alt er bra, vennen!
Murmelmy Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1479 Skrevet 28. juni 2006 Hei på dere Ingenting mer har skjedd, Cr@sh, så her er jeg!!! Har vært endel på nettet bare ikke så mye inne i min egen dagbok. La meg klokken elleve i går og våknet nå tolv timer senere... . Er så utrolig godt å sove leeeenge. Voff våknet samtidig og krøp under dyna og la seg i ermkroken min . Nå er frokost fortært og jeg tenkte å ta en tur ut med voff. Kl 13 skal jeg til kiropraktoren for siste behandling før han drar på ferie. Har ikke hatt hodepine på en uke, dere!!! Nei, nå må jeg ut og spasere...skal være forsiktig og ikke ta den for langt. Har hatt endel BL vondter samt nederst under korsyggen på siden (klø). Ha en super dag
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1480 Skrevet 28. juni 2006 Regner med at jeg hadde hørt noe om det hadde skjedd noe mer, så oppdateringer blir det underveis når fødselen er i gang, folkens! Om ikke jeg er i gang selv da, vel og merke! Tenkte jeg skulle ut og gå litt i dag jeg også, men jeg er så uhorvelig sliten og trøtt i dag så jeg vet ikke hvordan jeg skal få kommet meg opp av denne sofaen... God tur og ha en SUPER dag du også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå