Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jo, jeg tror du  svarte.... I hvert fall på det jeg egentlig lurte på. Det er vel str 65*80 vi trenger. Men må man ha dyne i vogna? Vi har voksi pose, og siden knøttet i magen min blir vinterbaby, så er vel det det beste for oss.

:riste: da ville jeg holdt meg til voksipose :Nikke:. Så kan dere heller ta voggedyna opp i vognen når h*n skal begynne å sove i sprinkelseng. Hadde nok ikke kjøpt ennå en dundyne om ikke jeg fikk den for 120 kr...måte på hvor råflott en skal være ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er som har fått handlet det meste Murmel. Nå MÅ jeg virkelig se å begynne å handle jeg og. Men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne :sjenert: Håper det blir lettere når jeg først har begynt.

Vi har jo litt tid igjen, men vi har som mål å ha alt klart til mnd før terminen ca, for den siste mnd kan ting skje når som helst, så er det sikkert tungt å gå så mye rundt så sent og.

Hva er planene deres for helgen da? Skal du kjøpe noe gave til mannen? Tar gjerne imot tips, for jeg er helt blank og skal ut og jakte etter gave i dag...

Ha en fin dag snuppa :klem:

Skrevet

Hei IdaC :vinke:

Jeg synes det er deilig å ha det meste i boks nå... Noen bekymringer mindre og det er deilig å slippe å tråle butikker for tiden. Selv om jeg ikke er så stor magemessig så merker jeg at det røyner på. Orker ikke like mye lengre, men har vanskelig for å se mine egne begrensninger :roll:

Ett års bryllupsdag i anmarsj. Jeg kjøpte en gave i dag og har kopiert Peonys mann. Har kjøpt en sangbok (til 300kr) til mannen. Skaffet meg også en sølvpenn som jeg skal skrive et romantisk kort med. I tillegg tenkte jeg å kjøpe en bukett med lyserosa peoner på søndag. Det var det som var i min brudebukett. Kun rosa peoner. Mannen husker sikkert ikke det, :ler:, men jeg synes det er koselig.

Greit å slå to fluer i en smekk. Gave til mannen og sangbok til oss og tassen ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dag sto jeg opp med mannen og han kjørte meg til kiropraktoren. Han ventet med voff utenfor til jeg ble ferdig, så overtok jeg voff og mannen dro på jobben :hjerte:

Voff og jeg gikk nedover fra Bjølsen (langs Akerselva) og til løkka. Der kjøpte jeg Papirbryllupsdagspresang (det var lang ord, det!) til mannen, jordbær til meg og så tok vi bussen hjem. DEilig å ikke ha noen flere ting som skal gjøres i dag :).

Pappa og sambo kommer med lillesøster ved fem-sekstiden i dag og hun skal sove hos oss til i morgen. Hun skal ligge på datarommet, så da blir det minimalt med kg og lavt volum på tv'en under fotballkampene :sjarmor: .

Håper dere får en finfin dag :Nikke:

Og grattis med lillegutt, Rogna!!! :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jah, da var jeg tilbake igjen! Og håper jeg slipper å sende deg flere meldinger som setter støkk i deg! :ler:

Ha en god dag! :klem:

Skrevet
Jah, da var jeg tilbake igjen! Og håper jeg slipper å sende deg flere meldinger som setter støkk i deg! :ler:

Ha en god dag! :klem:

Bare hyggelig :) Gleder meg til å få en sms som virkelig setter en støkk i meg, jeg :klem:

Skrevet

Ha en trivelig st.hans! Og kos dere med papirbryllupsdagen! Hyggelig å feire sånne gode dager.

Ha en god helg!

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Moro å markere bryllupsdagen! :) Vi gjorde det med roser og spising av bryllupskake som vi hadde spart på i frysern! :sikle:

Kose dere! :klem:

Skrevet

:hjerte: !!! Grattis med bryllupsdagen i morgen !!! :hjerte:

Koselig med feiring! Gleder meg til vi skal feire vår bryllupsdag i august...

Du sier at dere har papirbryllupsdag... Lurer på hva vi har? :klø:

(Nå må jeg lete litt på nettet, her... ;) )

Ha en trivelig St.Hansfeiring i dag!

:kys_2:

Skrevet

Gratulerer med 1 års bryllupsdag i morgen! :blomst:

Skrevet

Takk jenter :)

MEN, bryllupsdagen bår er ikke før i morge, søndag 25. juni.

Rekker bare en snarvisitt nå mens lillesøs (9 mnd) ligger i sengen til tassen og koser seg... Ikke langt mellom himmel og helvete vet dere ;)

Natten har vært lang med en mann som tok turen ned tillegevakten. Han har nok fått lungebetennelse han også, så da bør vi vel begge sjekkes. Han ble imidlertid sendt hjem igjen pga veldig laaaaang kø der.

Så, resultatet har vært en forkjølet lillesøs som har våknet med jevne mellomrom, en mann som har hostet og harket hele natten, en voff som er veeeeldig nysgjerrig på hvem den lille skapningen er og en kone som nesten ikke har sovet et sekund :Gjesp:

Merker ikke så mye til søvnmangelen ennå, men det kommer tidsnok i kveld. Nå skal jeg ha litt mat i hvertfall!

:vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet

En slitsom natt...merker nok det utover dagen ja. Håper du får muligheten til å slappe av litt i løpet av dagen da! :)

GOD LØRDAG! :klem:

Skrevet

Så kjedelig hvis mannen har fått lungebetennelse :tristbla: Håper virkelig du har klart å holde deg frisk!

Kos deg med lillesøsteren, og forhåpentligvis er både mannen og du i form til bittelitt feiring i morgen :klem:

Skrevet

God bedring til mann og lillesøs! :kose:

Håper dere får en fin bryllupsdagsfeiring i morgen! :tommel:

Skrevet

Jaja.. uansett ønsker jeg dere en strååååålende bryllupsdag i morgen! :hoppe: Blir sikkert sååå koselig! Det er første bryllupsdagen, eller? (At jeg ikke har fått med meg det da... :rodme: )

Håper lillesøster og mannen blir fort friske, og at du holder deg frisk og fin! :Nikke:

Goood lørdag! :kyss:

Skrevet

Hei snuppa!

Gratulerer så mye med dagen i momrgen snuppa. Tenk at det er et år siden allerede. :klem:

Her er aøt bra, men er ikke ofte på KG nå. Det er masse å gjøre med jobbing og bryllupsforberedelser. Nå er det bare 6uker igjen, og vi gleder oss masse.

Ha en fortsatt finfin sommer snuppelupp :klem:

Skrevet

Hei på dere; Kevrula, Peony, La Traviata, Cr@sh og Huldra :klem:

Tusen takk for gratulasjoner og god bedring-tanker!

Da er søster levert og pappa og sambo er svært fornøyde. De hadde en kjempe koselig og romantisk kveld i går og har fått gjort masse med det nye huset i dag. Jeg har kommet hjem etter endel timer i byen og litt shopping :rodme:

Til mannen kjøpte jeg siste rest av gave til i morgen. En "Jeg skal bli fotballproff" smekke som mannen synes er så kul. Han er jo ihuga entusiast :roll:. Lillesøs fikk en nydelig cardigan i finstrikket (?) bomull og et brunt skjørt til å ha til. Fant det på Mexx til halv pris, men likevel kom det på to hundre kroner :overrasket:. MEN, første klærne jeg har kjøpt til henne, så det unner jeg henne.

Tassen fikk et Turiform sengesett til sengedyne i en eggeskallfarge. Nyyydelig og passer sengen perfekt. I tillegg kjøpte jeg vognleken jeg har sett meg ut. En hvit sau med vinger som kan trekkes opp og spiller sang.

Mor fikk kjøpt seg et par singletter og Mango Bodu Butter fra Body Shop.

Om et par timer skal jeg til en venninne hvor vi og en tredje venninne skal kose oss med hjemmelaget pizza og "Rumor has it" med Jennefer Aniston. Enkel underholdning ;)

Ha en super helg dere! :vinke:

(blir forresten lunsj på mannen og meg i morgen. Han blir mye dårligere utover kvelden. OG, han har IKKE lungebetennelse, men kikhoste :ler:. Veldig smittsomt, men ikke farlig for oss på tjukka :))

Skrevet

Nå er jeg bare en kjapp tur innom før vi skal på Harry-tur :ler:

Gjett hvilken film vi endte opp med å se i går kveld? ;) Men det er nesten så det ikke kommer som noe bombe lenger :ler:

Ønsker deg og mannen en riktig god 1.bryllupsdags feriring :hjerter_rundt:

Tenk at vi allerede har vært gift i 1.år...

Håper formen hans holder seg under lunchen og at dere får en like fantastisk dag som vi hadde i går

:klem::klem::klem:

Skrevet

Kikhoste!? Uff da, kjedelige greier... God bedring til mannen! :klem:

Ha en kjempefin 1. bryllupsdag i dag!

:blomst:

Gjest Gjesta
Skrevet

Heisann! :)

Ikke no' særlig med syk mann, men jeg håper dere får en fin bryllupsdagsfering likevel da! GRATULERER SÅ MYE! :hjerte:

Ellers syns jeg du hadde fått kjøpt mye fint på shoppinga di, og jeg ble faktisk litt smitta - fikk veeeldig lyst til å shoppe litt selv igjen...og så HAR jeg penger på konto til en forandring, det gjør jo ikke lysten noe mindre akkurat... :sjenert:

Du skriver om hjemmelaget pizza - og det fikk jeg også veldig lyst på, så nå har middagen i dag bestemt! ;)

HA EN GOD DAG! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...