Murmelmy Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #1401 Skrevet 19. juni 2006 Nattinatti! ← nattinatt til deg og! Har vært ute med voff, pusset tenner, smurt hodebunnen med elocon salve (klissete greier) for psoriasis og stelt med stumpetrollet . Nå er jeg straks klar for sengen. Mannen vil bare se på dagens VM oppsummering før vi laller. Vet dere hva? Jeg er så innmari i mannen min for tiden. Selv om jeg må ta i et tak med voff (som forøvrig er verdens snilleste for tiden) så merker jeg at jeg gjør det med glede. Mannen er så oppmerksom og gir meg de utroligste komplimenter. I stad da jeg gikk sistetur med voff så bedyret han at han syntes jeg var så sinnsykt sexy...jeg hadde på med joggebukse, singlet og en cardigan jakke. Ikke så veldig sexy i mine øyne, men utrolig hvor mye han ser i meg . Han er jo syk nå, så det blir ingen sussing på trut (om jeg ikke klarer å lure meg til et), men han vil så gjerne. Susser meg oppover halsen og koser masse med meg og magen. Elsker han så utrolig høyt... Da jeg leverte søs til pappa i går så stoppet pappa opp og sa i en alvorlig tone: "Vet du hva murmel? Jeg er så glad for at det er deg og x". Det er så utrolig godt å høre for en pappajente at han liker svigersønnen så veldig godt. Mannen min er jo forgudet på begge sider av familien min og jentene eeeesker ham. Ville bare dele min kjærlighet ovenfor mannen med dere
IdaC Skrevet 20. juni 2006 #1402 Skrevet 20. juni 2006 Hei snuppa! Så du er like aktiv på KG for tiden som meg Det er så deilig å være forelsket i disse mannfolka våre Din høres like snill ut som min, men så er jeg supersnill mot ham og så det skulle bare mangle Ja, det betyr utrolig mye at familien liker den en har valgt for resten av livet. Jeg har vært borti begge deler, pappa hatet eksen min (selv om han av kjærlighet til meg aldri har vist det eller sagt det, men siden jeg kjenner ham såpass så vet jeg det), mens han elsker ektemannen min. Men jeg tror nok at disse fedrene våre ser hvor lykkelige de gjør oss, og at de av den grunn ikke kan la være å være glad i dem de og. Håper du får en fin dag, her det det ut til at det blir litt sol, regner med at det er det samme hos deg? Ikke slit deg helt ut med altfor mange gjøremål. Jeg er like trøtt som deg for tiden, og har funnet ut at det ikke er så mye annet å gjøre enn å lytte til kroppen og ta de lurene jeg trenger. Stooor tirsdags
Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #1403 Skrevet 20. juni 2006 Åh... det er deilig å være forelska! *sukk* Tror det er en del av oss som har vært særs heldig med mannen ja! Min er nemlig helt uimotståelig han også.... Det er jo kjempeviktig at mann og foreldre kommer overens... Noe annet hadde vært døden... Mannen og jeg har vært sammen siden jeg var 17 - så han har liksom alltid vært der og alltid vært en del av "oss" Det er deilig å vite at de er sååå glad i ham! Håper du får en trivelig dag...
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2006 #1404 Skrevet 20. juni 2006 Så herlig å lese om mannen din, Murmelmy! Og det er utrolig viktig at foreldrene våre setter pris på ektemennenen våre og at de kommer godt overens. Hos oss var det nok litt skepsis i starten, men nå har mannen et kjempegodt forhold til foreldrene mine, og jeg tror ikke at pappa og mannen er så helt ulike! For tiden jobber de sammen også, og det er tydelig at de trives med det. Det gleder hjertet mitt! Håper du får en god dag!
Gjest Rognebær Skrevet 20. juni 2006 #1405 Skrevet 20. juni 2006 Så koooselig å lese om hvor forelska du er for tiden! Jeg blir litt bløt av sånt, jeg... Er det ikke deilig at Romantikk og Starlet lever videre i våre liv? Rognis: Bøtter det ikke ned hos dere nå? Skulle ikke flyttet fra Majorstua skjønner jeg. Men livet smiler alltid til meg selv om det øser ned (patetisk skrevet ). Nå har jeg til og med ordnet med farger!!! Fornøyd nå, Rognis??? ← Livet smiler, ja, det er deilig, ass. Det bøtta ned her også litt senere, så jeg skulle vel ikke vært så stor i kjeften. Og jeg ble veldig fornøyd med alle de vakre fargene du hadde strødd utover! Og til slutt et legendarisk Rognis-dikt: Nå MÅ jeg spise brødskive For å holde meg i live Ha en vakker murmeldag Med regn og sol, ei alkohol, men du og voff i lag :bukke:
søndagsengel? Skrevet 20. juni 2006 #1406 Skrevet 20. juni 2006 Og til slutt et legendarisk Rognis-dikt: Nå MÅ jeg spise brødskive For å holde meg i live Ha en vakker murmeldag Med regn og sol, ei alkohol, men du og voff i lag :bukke: ←
Skytte Skrevet 20. juni 2006 #1408 Skrevet 20. juni 2006 Nå måtte jeg først bare når jeg leste om følelsene dine!! Jeg er også så forelsket i sambo at ååå!!! De er så gode å ha!! Deretter måtte jeg jo kraftig over Rognis sitt utrolig bra skrevet dikt! Naturtalent! Håper du har en fin dag Murmelmy!
Gjest Epona Skrevet 20. juni 2006 #1410 Skrevet 20. juni 2006 Så kos å lese om deg og mannen! Nyyyt! Og det tror jeg du gjør! :-D
Murmelmy Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1412 Skrevet 20. juni 2006 Hei alle sammen!!! Først må jeg gruffe litt...FAEN TA ALLE JÆVLA NORDMENN!!!! Spesielt de som ALDRI reiser seg for en stakkars sjel på kollektive transportmidler. Blir rett og slett rasende inni meg IdaC: Jeg tror ikke jeg kunne hatt en partner mine foreldre ikke hadde likt. Familien min er altfor viktig og jeg tror ikke et slikt forhold ville fungert i lengden... Har hatt en super dag i dag - men er sliten. Cr@sh: Oi! Dere har vært sammen lenge! Vi har kjent hverandre siden vi var 16-17 år gamle, men ble ikke kjørester før vi var 20-21 år gamle. MEN da hadde vi allerede bodd sammen i ett år Kverula: Skepsisen kom vel mest av aldersforskjellen? Den krymper jo etterhvert med årene og man velger ikke hvem man faller for. og tenk at de nå jobber sammen Rognis: Nyyydelig dikt . Har du ikke bedre å gjør enn å skrive dikt til din kjære murmel??? Som å føde, for eksempel??? Koselig å lese at du blir litt blaud (som de sier på sørlandet) av mine Starletskriverier Må bare gjenta diktet: Nå MÅ jeg spise brødskive For å holde meg i live Ha en vakker murmeldag Med regn og sol, ei alkohol, men du og voff i lag Søndagsengel: Peony: Takk for en veldig hyggelig dag! Føttene mine takker også Skytte: Ikke sant det er koselig å være så forelsket . Er ikke mindre forelsket i dag . Mannen har vært hjemme i dag og savnet meg masse... Ringte med i stad da jeg var på apoteket med Peony. Han sang i telefonen for meg mens jeg sto med Alcos Anal i hånden Kverula: Epona: Nyter som bare det ---------------------------------------------------------------------------------
Murmelmy Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1413 Skrevet 20. juni 2006 Hei på deg iss I dag har jeg gjort dette: Mannen var taxisjåfør i formiddag Vært på TK, men hun jeg skulle prate med var opptatt i laaaaangt telefonmøte. Skal ringe henne i morgen så jeg kan fylle ut papirene over telefon. Så kjørte han meg ned til Fru Lyng hvor jeg reklamerte på sengen. Var intet problem. Skal bare finne en utskrift på kvitteringen, sende dem den på mail og deretter vestiller de ny seng fra Spania. Pappa og sambo kjøpte sengen så de ordner det for meg neste uke. Så dro jeg og klippet meg hos min bestevenninnes søster. Hun tok av et par cm, samt farget og nappet brynene. Veldig fornøyd. Kl 12 møtte jeg Peony utenfor Fru Lyng og vi har virkelig hatt en marathondag . Fikk kjøpt meg en amme bh i str 75DD , spist lunsj, kjøpt en blå nyyydelig solhatt til tassen på Polarn og Pyret på Steen&Strøm (Peony kjøpte samme). Innimellom endel kynnere hos oss begge fikk jeg handlet en joggebukse på salg hos BikBok. Også slukte vi begge en softis hver med Lakris strøssel...NAM!! Møtte mannen på Rema 1000 for å handle kl 17 (etter den helvetes bussturen ). Handlekurven bestod av: 30 lollipop + en pakke med diverse is i, 1 liter melk og doruller Middag i dag blir brødskiver og lollipop God kveld
IdaC Skrevet 20. juni 2006 #1414 Skrevet 20. juni 2006 Høres ut som en hyggelig dag, bortsett fra bussturen da Bra det ordner seg med sengen da. Men hvordan skal dere levere tilbake den gamle? Må dere ta den fra hverandre igjen eller? Jeg fikk meg en god latter da jeg leste om mannen din som sang i tel mens du holdt Alcos Anal Du får virkelig sagt det du Murmel Middagen din høres bra ut, deilig med noe lettvint når en er sliten. Men nå fikk jeg selvfølgelig lyst på is Tror jeg må løpe til fryser og se hva vi har... Håper du får slappet godt av nå snuppis
Peony Skrevet 20. juni 2006 #1415 Skrevet 20. juni 2006 Takk for superkoselig dag - selv om jeg er helt utkjørt nå... Jeg har heldigvis spisse nok albuer til at jeg får sitte på trikken Kos deg med blinger og lollipop!
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #1416 Skrevet 20. juni 2006 Høres ut som om dere har hatt en kjempekoselig dag!
Gjest Rognebær Skrevet 20. juni 2006 #1417 Skrevet 20. juni 2006 Mannen har vært hjemme i dag og savnet meg masse... Ringte med i stad da jeg var på apoteket med Peony. Han sang i telefonen for meg mens jeg sto med Alcos Anal i hånden ← Et vaskeekte Kodak Moment, bare at det burde hatt lyd? Guriland, jeg dåner nesten! Høres ut som en herlig dag tross slitet. Polarn o. Pyret er en skjønn butikk altså!
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #1418 Skrevet 20. juni 2006 Det var litt av en midda du har på menyen i dag.
Fibonacci Skrevet 20. juni 2006 #1419 Skrevet 20. juni 2006 Heisann! Helt enig med deg, nordmenn er så lite galante og oppmerksomme overfor gravide damer at det er en gru! Folk tenker bare på seg selv! Sånn, det var den utblåsningen! :-D Kos deg med brødskiver og lollipop! Selv har jeg spist pannekaker og saft-is fra isbilen!
Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #1420 Skrevet 20. juni 2006 Hei vennen... Høres ut som en topp, men hektisk dag! Sånn sett bortifra bussturen da... Kunne ikke bussjåføren grepet inn da? ( akkurat som de er no' mer galante enn andre? Bare Rognis som detter borti sånne søte sjåfører... ) Åh... IS! Jeg får lyst på alt jeg leser om, jeg... *sukk* Måtte bare le "litt" av epsioden med sang og Alcos Anal! :kys_2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå