Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kverula: Det er godt ikke alle stresser med å få dem ut. Hadde blitt en laaaaang ventetid om jeg hadde vært utålmodig :Nikke:

En ny seng bør og skal være ripefri og perfekt, ja! :Nikke:

Her er det bare å stå på krava! *ser bestemt ut*

Hihi...ikke noe poeng å engste seg for at JEG ikke står på krava :ler:. Pleier å få det som jeg vil, gitt ;)

----------------------------------------------------------------------

I dag har jeg passet lillesøs på 9 mnd og vi har vært i en 1 års bursdag. Var kjempe koselig og tulla oppførte seg eksemplarisk. Hadde på meg den rød kjolen og fikk mange komplimenter for den :rodme:. Pappa og sambo fikk i hvertfall gjort en hele del i huset mens lillemor var ute.

Kom hjem nettopp og mannen ser fotball...igjen :roll:

:vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin Marius-genser!

Og så koselig seng da! :grine2: Bare synd med de ripene. Du får klage på det, så får du sikkert en ny seng!

Fotball ja, her er det ikke annet på TV for tida... :roll:

Ha en fin kveld! :)

Gjest Rognebær
Skrevet

Har du ikke født enda? :overrasket::overrasket:

Bare tuller! :ler:

Håper du har hatt en fin og avslappende søndag!

Gjest gjest1
Skrevet

Fotball ja - det vet jeg ALT om.

Men gidder ikke bruke energi på å irritrer meg over det....finnes så mye annet å fordrive tiden med. ;)

Skrevet

Kjempesøt genser! Moro å få sånn hemmeliggave!

Lykke til hos fru Lyng idag, aldri gøy å måtte klage på ting som skulle være en selvfølge at var i orden.

Skrevet

Hallooo!

Ny dag... og regn hos meg! :sur: Jaja... jobb i dag - så egentlig ingen krise for min del. Håper du får en fin dag tross drittværet... :mrgreen:

Skrevet

La Traviata: Heisann! Takk for genserskryt. SKal fortelle mamma om alle de fine tilbakemeldingene...kanskje det bidrar til enda mer strikketøy??? ;)

Rognebær: :tunge1:

Heidi: :Nikke:. Også trøster jeg meg med at VM er ferdig 9. juli :overrasket:. MEN, så lenge han istter foran tv'en så kan jeg gjøre hva jeg vil uten det minste fnugg av dårlig samvete ;)

Murf: :kyss:. Gleder meg til mannens uttrykk når han ser den. Mamma har nemlig sagt at Mariusgenser orker hun ikke lage og at det er vanskelig mtp at det er stort mønster på liten genser. Klager i morgen...

Cr@sh: Kunne godt tenke meg å jobbe i dag jeg også. Jobbe bort været :ler:. Neida, det skal bli godt med litt regn. Da blir alt det grønne bare enda grønnere og skogbrannfaren på Østlandet bør vel bli mindre enn den har vært i det siste. Merker at gresset bare ble stivere og stivere...å sitte på ;)

-------------------------------------------------------------------------------

Da var jeg våken...

Er fremdeles ganske trøtt og været utendørs frister ikke til å gjøre en dritt. Har planlagt å ta Trygdekontoret og Fru Lyng i morgen. Spre det litt i uken. I dag skal jeg nemlig til min farmor (som jeg må ta kollektivt til - med hund) og det frister i hvertfall ikke i dette været! Satan heller....

Tassen sparker og beveger seg som vanlig og det er jo en trøst i hverdagen ;). Nå tror jeg sofaen kaller på meg med to episoder av Frustrerte fruer :Nikke:

:vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det drittvær der du er? Hm...regn altså? :klø: Det trenger vi sårt her også, men foreløpig er det bare overskya, og det er jo ikke godt for noe.

Skrevet

For en nydelig seng :hjerte:

Mariusgenser er kjempefint! Mamma strikket det til meg og dokka mi (Einar, faktisk :ler: ) da jeg var liten, så da hadde Einar og jeg matchende genser, bukse og lue :legrine: Tror faktisk det er på loftet til mamma og pappa enda, det må jeg huske å se etter!

Ha en fin dag hos farmor :klem:

Skrevet

Får du tid til en kafétur innimellom i morgen, da? :sjenert:

Gjest Rognebær
Skrevet

Det er jo ikke SÅ aller verst vær, da? :klø: Eller er været verre nærmere skogen? :ler: Her er det i alle fall ikke mere regn.

Jeg og mannen har også mariusgensere! Og bøtteknottens gensere ligger selvfølgelig klar i X antall størrelser fra tilnærmet nyfødt og oppover, arvet fra sin far og sin mor... :legrine:

Yndlingsstrikkemønster! :hoppe:

Ha en finfin dag! :vinke:

Skrevet

SÅ søt genser!!Er det ikke merkelig hva våre mødre får til??!! Hvordan skal det bli med oss.......... :sjenert: Lurer på hva jeg skal kunne overraske med om 25 år liksom..Mulig jeg lærer meg en del før den tid da :ler:

Senga var jo bare alldeles nydelig da! Men riper?? Nei takk! Der må de nok komme med ny ja!

Akk den fotballen ja...og før vm er ferdig begyner tour de france.....Sambo får jo helt kick antakeligvis....SKjønner ikke at de greier å finne interesse for all denne sporten jeg!

Håper du får en fin dag! :klem:

Gjest Rognebær
Skrevet

Skal du ikke skrive noe hos deg selv, da, liksom? :grine:

Skrevet

Hei, jenter :vinke:

Merker jeg utsetter min egen dagbokskriving i det lengste... :sjenert: ...det er så mye å skrive der. Og godt er jo det! Dere er så sinnsykt flinke til å holde liv i den for tiden. MEN, nå er jeg i gang:

Kverula: Mener du å si at det ikke har regnet hos dere i dag? Du bor jo ikke sååå langt unna meg... :klem:

Søndagsengel: Einar??? :ler:. Hvor tok du det navnet hen da? Aldri hørt om jeg lita jente som kalte dokka si for Einar :legrine: . Lekte ikke med dokker og sånne jentegreier, jeg. Spilte fotball, klatret i trær og opp på tak osv :roll:

Peony: Selvfølgelig, men det har vi jo allerede avtalt :kyss:

Rognis: Bøtter det ikke ned hos dere nå? Skulle ikke flyttet fra Majorstua skjønner jeg. Men livet smiler alltid til meg selv om det øser ned (patetisk skrevet :roll:). Mariusgenseren er superfin. Har vist den til mannen (fikk lov av muttern) og han er storfornøyd!

Nå skriver jeg jo!!!!! Flink jente :)

MissS: :klem:

Skytte: Jeg kan bake boller, spille fotball og rape alfabetet. Er ikke det noe å ta med til neste generasjon og den etter??? Gudskjelov er mamma bare 45 år så hun kan strikke til de kommende også...hihihi...

Jeg vet om én kamp jeg skal se i morgen og det er Sverige-England. Det blir spennende! Tour de France har jeg sett live. Varpå etappen "de to alper" sommeren for to år siden og det var dritgøy. Mannen liker også det, men jeg synes det er mest spennende på slutten av hver etappe - som alle andre.

Skal innom Fru Lyng i morgen... :klem:

Cr@sh: ok dag :)

Nå har jeg til og med ordnet med farger!!! Fornøyd nå, Rognis???

Skrevet

Også var det min dag da...

Stod opp kl 08, mannen tisset voff. Spiste en liten skalk med nugatti og la meg på sofaen med voff of så de to siste episodene av Frustrerte Fruer. Mye drama pakket på to episoder. Jane is happy :sjarmor: (henvisning til Jane & Tarzan).

Gikk ut med voff , satte han igjen hjemme og kom meg til farmor. Hun var superhappy for å se meg og vi koste oss med lunsj jeg tok med. Landbrød, eggerøre, salat, røkelaks ( :overrasket: ). Hun hadde kjøpt inn druer, nøtter, jordbær, moreller osv. Mannen hentet meg kl tre.

Mann og kone kjørte til apoteket for å hente resept til han og nesedråper til meg. Mannen har nå i tillegg til hodepine, feber, press i ørene og sår hals nå også fått øyekatarr! Det vil med andre ord si at han har blitt sendt hjem fra jobb (han går ikke frivillig :roll:) og skal slappe av i morgen også. AKK, så synd at det er fotball VM :ler:

Det som er kjipt er jo at jeg kunne trengt hjelp med lufting av voff. Merker godt at jeg passet lillesøs i seks timer i går og skulle gjerne ha fått sluppet unna noen av turene. MEN, nå er han i verst form. Takk og lov for at voff ikke er spesielt glad i regnvær. I dag har han vært på tur kl 10 og 19. Thats it. Han får en liten en til før vi legger oss.

Som jeg har skrevet tidligere både her og i dagbøkene deres så er jeg så trøtt for tiden. Sov fra 22.30-08 i dag og har sovet middag fra kl 17-19 i ettermiddag. Er trøtt igjen... :Gjesp: I tillegg er jeg nå nødt til å sove med to puter under hodet, ellers så våkner jeg av at jeg gulper...YUK! Har spist en stor bøtte med Soft Shake nå...det positive er at det er bedre å gulpe det enn mat ;)

I morgen skal jeg prøve å rekke TK kl 09, så er det frisør kl 11. Skal bare stusse i tillegg til å farge og nappe brynene. Etter frisøren skal jeg møte Peony også skal jeg klage på sengen. Det blir bra, vøtt!

Nå skal jeg snart legge meg igjen... Stor :klem: fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...