Murmelmy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1261 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Så pen du er!!! Og lekre kjoler! Jeg misunner deg dem altså...Skulle så gjerne ønske meg noe fint å ha på til bryllupet vi skal i.Men her finnes jo ikke mammaklær og å bestille/sende i retur/bestille/sende i retur ble jeg så lei av... Men skulle nå ikke hit for å syte da! Magen din er jo bare såååå fin! Og så brun som du er! *misunnelig IGJEN* Og kurven da*sukk* Tenk at der skal lille Theodor ligge! Vet du at det nettopp er født en annen liten Theodor her inne?! Syns det er så morsomt for jeg har helt glemt det navnet og det er jo så fint! Håper du får ei riktig så god helg,Murmelmy! ← Hei snuppa! Tusen takk!!! Hvem er det som har født en Theodor. Vet om en IRL som fødte ett stk T for noen dager siden. Lurer på om det er samme. Ikke keen på at noen har "tatt" navnet mitt, altså SKal i bryllup 5. august og lurer på hva jeg skal ha på meg da...kanskje jeg må gå naken Håper egentlig jeg ligger og føder på det tidspunktet. Gutten vår kommer til å bli stoooor. Gleder meg til mandag og UL. Da får jeg estimert vekt... Endret 9. juni 2006 av Murmelmy
iss Skrevet 9. juni 2006 #1262 Skrevet 9. juni 2006 Tulipan her inne er det som har fått seg en liten Theodor.... Men gjør jo ingenting det da! Fiiiin mage og super lekre kjoler!! Og pen du og
Murmelmy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1263 Skrevet 9. juni 2006 Tulipan her inne er det som har fått seg en liten Theodor.... Men gjør jo ingenting det da! Selvfølgelig gjør det ikke det . Synes faktisk det bare er koselig at andre liker navnet vi har valgt til den lille fotballspilleren i magen min Fiiiin mage og super lekre kjoler!! Og pen du og Tusen takk søta ←
Murmelmy Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1264 Skrevet 9. juni 2006 !!!Nå er jeg faktisk 29 fullgåtte uker!!!
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2006 #1265 Skrevet 10. juni 2006 29 uker?? Tiden går jo dødelig fort der borte hos deg. Her går den nemlig dritsakte. Blir forøvrig blond igjen til onsdag. (Har vært mørk i to-tre måneder, men er ikke heeeeelt fornøyd.)
Murmelmy Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1266 Skrevet 10. juni 2006 29 uker?? Tiden går jo dødelig fort der borte hos deg. Her går den nemlig dritsakte. Blir forøvrig blond igjen til onsdag. (Har vært mørk i to-tre måneder, men er ikke heeeeelt fornøyd.) ← Så da var jeg ikke så langt utpå landet likevel, da Fornøyd med meg selv. 29 uker ja...det har gått sabla fort, men gikk supertregt fram til UL i uke 11. På mandag skal jeg på ny UL i forbindelse med STORK. Tenk at det allerede er mitt tredje besøk der. Det har virkelig gått fort! I dag har jeg slikket sol, vært sammen med mannen, fått besøk fra England, spist hjemmelaget skinke/ostepai og salat med feta og avocado. NAM! Nå begynner det straks enda en kamp, så da sitter jeg her en liten stund. DEILIG MED SOMMER
Gjest Rognebær Skrevet 10. juni 2006 #1267 Skrevet 10. juni 2006 Utrolig stilige kjoler! Jeg vil også ha lekre kjoler som jeg kan bruke som gravid! Og du så jo så bra ut i dem! Jeg kjenner også en liten Theodor som ble født i vår! Utrolig herlig navn, synes jeg, det kan virke som om det er i ferd med å bli litt poppis? Ha en fin lørdagskveld!
Murmelmy Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1268 Skrevet 10. juni 2006 Hei Rognis! Ja Theodor er nok i ferd med å bli et motenavn...hadde det ikke vært for at det er mannen som ønsket det (og han har null peiling på hva som er mote eller ikke på den fronten) så hadde jeg nok ikke tenkt på det i det hele tatt. MEN, jeg synes det er veldig fint og bryr meg ikke døyt om hva som er mote eller ei. Vi må jo få kalle barne våre det vi ønsker. Vi kjenner i hvertfall ingen andre med navnet. Takk for kjoleskryt! Og snart kommer du til å hoppe i alle de klærne du ønsker...ikke lenge igjen nå!!! God kveld til deg også
Cr@sh Skrevet 10. juni 2006 #1269 Skrevet 10. juni 2006 Høres ut som du har hatt en deilig dag... Det fortjener du! Må skryte litt av kjolene jeg også... Du er virkelig flott! Kos deg i morgen.... blir sikkert knallvær da også...
Murf Skrevet 10. juni 2006 #1270 Skrevet 10. juni 2006 Innom og svarer deg om kurs/ omvisning Riksen. Jeg spurte tilfeldigvis da jeg var innom på et STORKbesøk om evt kurs, og fikk høre at det var fullbooket. Bydelen min var også fullbooket, så eneste var venteliste. Så da var vi innstilt på å ikke gå på kurs, og så ringte de og sa at det var plass! Men det har vi droppet, fordi vi følte at det gikk greit uten. Men omvisning takket vi ja til! Gratis er det også. Snakk med dem når du allikavel skal innom på mandag, så får du sikkert booket time. Vi var på omvisning sammen med tre andre par. Ikke noe særlig ahaopplevelser, men kjekt å vite hvor man skal henvende seg, hvilken heis man skal ta, og at det finnes ulike rom, ett med badekar og noen vanlige fødestuer. Så sa jordmoren litt om barseltiden (4 dager for førstegangsfødende) og vips var vi ferdige. Syntes det var nyttig, selv om det var en kort presentasjon! Ha en fin lørdagskveld!
Gjest miiip Skrevet 11. juni 2006 #1271 Skrevet 11. juni 2006 Innom og sier pip og takk for hilsner hos meg. Nydelige kjoler og nydelig mage! Og veldig brun du har blitt... Jeg føler meg som en nordpolboer etter å ha vært mest inne de siste par ukene...
Murmelmy Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1272 Skrevet 11. juni 2006 Cr@sh: , dagen i dag har vært minst like bra . Håper din også har svart til forventningene. Murf: Takk for svar! Skal huske å spørre i morgen. Har sendt en mail også, men har ikke fått svar på den. Kanskje ikke så rart i.o.m. at det er helg. Dersom det ikke skulle være plass, så skal jeg til jordmor på tirsdag. Kanskje de har noen kurs. Miip: . I dag har jeg blitt enda brunere! Har ingen planer om å være innendørs i slikt flott hver . Varmen plager meg i hvertfall ikke ennå... -------------------------------------------------------------------------- Hei Izaria og Peony: Tusen takk for koselig dag i parken Mannen og jeg har kost ss sammen, på hver vår kant, og sammen igjen. Digg dag hvor begge har gjort akkurat det som har vært digg for oss i dag. Prioritert hverandre - men også vært hver for oss. Har null matlyst om dagen og i dag har jeg gått ned ennå mer i vekt. Veide meg nå nettopp og veier mindre enn hos jordmor for fire uker siden Også klemte jeg litt på de gigantiske bazookane mine og gjett om det kommer melk! MASSE! Det bare randt nedover magen. Håper det er et godt tegn på at jeg vil ha melk til å amme. Man kan i hvertfall leve i håpet Nå skal jeg legge meg. I morgon bitt kl 06.57 går bussen til Rikshospitalet. Må huske å legge frem en bok. Skal være der i vel over to timer og det er så sinnsykt kjedelig! Nattinatt
Gjest Rognebær Skrevet 11. juni 2006 #1273 Skrevet 11. juni 2006 Gigantiske bazookaer! Der fikk du understreket et poeng, gitt. Og ladde er de også! Fin uke til deg!
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2006 #1274 Skrevet 11. juni 2006 Hei Murmel! Morderatoren melder seg. Du skriver så lett og rett frem at det er en fryd å lese. Husker deg fra bryllupsiver og som nybakt hundeeier. Nå har jeg gått i to dager og vært dritnysgjerrig på disse bildene av deg i kjole, men jeg kommer ikke inn på side 63! Noen som vil sitére innlegget så jeg får se bildene?
Murmelmy Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #1275 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Rognebær: Du har vel at par av de du også??? Tenk når melkesprengen kommer da . Da er det ingen som tør å bølle med meg i hvertfall!!! Pheps: . Hei på deg din morderator (som du selv skriver ). Hvorfor kommer ikke du inn på den siden da? Har jeg en enestående egenskap til å stenge dere Modder ute :klø:? Klarte ikke å sitere innlegget mitt så jeg kopierte dem hit med IMG. Håper det funker. Og du....hadde du et annet nick før? Lurer... tror i såfall jeg vet hvem du "er". Koselig at du er innom i hvertfall! Og dersom du ikke er særlig ømfintlig så er dette dagboken for deg Da må jeg løpe! Skal på riksen for å ta disse glukosebelastningsgreiene i.f.m. STORK. Gleder meg masse til å se tassen. Lurer så fælt på om han er like stor som mamman sin . Hope not Også jeg som er så svolten. Tror jeg døøøøør snart! Og ennå er det 3.5 timer igjen til jeg kan få litt fôr innabords. Ja, ja...jeg slipper i hvertfall morgenturen med voff See you later Endret 12. juni 2006 av Murmelmy
monja Skrevet 12. juni 2006 #1276 Skrevet 12. juni 2006 Så flott du er i de kjolene Lykke til med UL og alt idag. Gleder meg til å lese rapport
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1277 Skrevet 12. juni 2006 Flotte bilder, takk! :-D Aner ikke hvorfor det er sånn. Det skjer av og til, det hjelper heller ikke "å ta en Hege".
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #1278 Skrevet 12. juni 2006 Lykke til på UL. Det blir vel godt med en matbit om noen timer tenker jeg!
Cr@sh Skrevet 12. juni 2006 #1279 Skrevet 12. juni 2006 Håper du har det fint på UL! Kjekt å få hilse på den lille igjen!
Peony Skrevet 12. juni 2006 #1280 Skrevet 12. juni 2006 Håper det går fint i dag - tenker mormor koser seg i møte med tassen! Gleder meg til full rapport og evt. bilder!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå