Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter :vinke:

Godt å lese alle disse innleggene, altså!!!

Kverula: Godt å ha deg tilbake :klem: Nå må du steppe opp innleggsraten om du vil beholde førsteplassen ;)

Cr@sh: Båttur var fantastisk :kyss:

Peony, LinKri, Heidi, Teddy: :klem:

Rognis: Jeg også simpelthen eeeeeelsker mokkabønner! Har aldri møtt noen flere enn meg som liker de. Spiser til jeg blir ru på tunga :ler:. Rumeptrollet synger på sitt siste vers.

Cr@sh: Jeg har det veldig bra :klem:

Xavia: Sååååå koselig hilsen!!! :ler: godt å høre om din økende apetitt - det hører med vøtt! Har savnet dere også, men noen ganger er det digg å bare ligge langflat på såffan. :klem:

Huldra: Klar for is, og kyllingfiletene skal jeg prøve å huske. Husk at ammetåken har inntatt kroppen min...:

iss: :vinke:

Skytte: Familien er på bedringens vei og trollet vet å pelle seg vekk

:klem:

----------------------------------------------------------------------------------

I dag har jeg vært sammen med min nybakte mamma-venninne. Frøkna hennes er så nyyydelig :hjerter: Og i morgen skal jeg møte Huldra (og kanskje Peony) på is.

Mannen dro tidlig fra jobb og vi fikk kjøpt stellebord på Fru Lyng samt en sånn bleiebøtte. Veldig fornøyd :). Til neste uke skal jeg til harryland og kjøpe det som er igjen. Det blir bra :Nikke:

Pølser til middag i dag og (hadde det i går ogs). Hjelper når det er kylling og kalkunpølser, men nå er jeg lei. Godt at det ikke er flere pølser igjen da. Tassen synes i hvertfall pølser er veeeeldig godt slik som han romsterer der nede :ler:

Et familiemedlem av mannen kommer innom etterpå med bilbag m/sikring, "reise"stellebord, kurven som tassen skal ligge i og noen leker. De skal ikke ha flere barn, så de var bare glad for å bli kvitt det :). Gjøkke no det! Det blir de første tingene vi arver.

Kommer sterkere tilbake i morgen eller i kveld!

:vinke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Myztica
Skrevet

så greit med ting man kan arve! Har dere igjen mye å kjøpe til tassen eller?? Må få meg en oversikt snart jeg altså.. Men klær er det i alle fall nok av :)

Ha en super kveld :klem:

Skrevet

LinKri: Nei nå har vi ikke mye igjen. Vi mangler nok endel klær men skal vente med det til han blir født. Greit å se hva vi får også. Vet om noen besteforeldre og oldeforeldre som har vært ute på shoppern ;). SKal ta bilde av stellebordet og kurven etterpå. Kjempefornøyd med begge to!

Da er jeg våken :roll:. La meg i går etter NYPD og tur med voff. Var vel i seng rett etter midnatt, kastet meg rundt, men sovnet til slutt. Var veldig sulten da jeg la meg og våknet enda mer sulten med en fotballspiller i magen kl 04.30 :overrasket:. Har nå spist to skiver med nugatti og kastet i meg et stort glass sjokolademelk. Tenkte kanskje å krype under dyna igjen nå...merker jeg er veldig trøtt ennå.

Nattinatt :Gjesp:

Skrevet

Veldig tidlig våken du... Var våken på den tida jeg også. Men våknet ikke av en krabat som sparket i magen min, men av tett nese og vond hals. :sur:

Men jeg er klar for en is så vi ses snart ;)

Skrevet

Innlegg klokka fem om natta? :overrasket:

(Trodde man gjorde sånn ETTER fødsel jeg :ler: )

Skrevet

Hei snupper :vinke:, og takk for isen Huldra :)

Her er noen nye bilder. De er av magen uke 28+5, samt det nye stellebordet og generasjonskurven tassen skal sove i i begynnelsen.

Også ringte de fra STORK på Riksen og spurte om jeg kunne bytte timen min som er mandag 19 til mandag 12. juni. Seffern!!!!

Skrevet

Fiiiiine magen!

Ser ut som du har kun lagt på deg på magen, kjekt!

Gjest gjesta
Skrevet

Kjempelekker graviditetsmage, og fin bikini! (Hvor er den kjøpt hen? :sjenert: )

Skrevet

Tusen takk for mageskryt, jenter :Nikke:. Det kommer dere langt med ;)

Kjempelekker graviditetsmage, og fin bikini! (Hvor er den kjøpt hen? :sjenert: )

H&M, 79 kr pr del ;). De har den i sort, grønn, hvit og gul (som jeg vet)

Gjest Myztica
Skrevet

ÅÅÅ!! så nydelig mage du har :hjerter:

Og den bikinien var jo bare flott da... Jeg vil også gå i bikini (men tror ikke det passer seg nå :ler: ) :sur:

Skrevet
ÅÅÅ!! så nydelig mage du har :hjerter:

Og den bikinien var jo bare flott da... Jeg vil også gå i bikini (men tror ikke det passer seg nå :ler::sur: 

Joda :Nikke: Alt kler den smukke ;). Ingen skal få meg i en badedrakt her jeg valser rundt med mine åtti kilo :ler:

Bare spør Peony, jeg blottlegger meg så fort jeg øyner muligheten. Tusen takk for koselige timer i parken, forresten! Og Izaria, kos å se lille lekre du igjen også!

I dag skulle jeg være flink og lage meg ørret med stangselleri og gulrøtter i cremé fraiche-saus. Var ALTFOR sulten til det, så lagde meg en porsjon Risengrynsgrøt i stedet. Åt som en gud og kylte nedpå med en halv liter Fun saft. Dessert: mini frisk is. Blir jordbær i vaniljesaus senere...

I dag jobber mannen sent. Jobber og jobber :roll:. Han er på kurs og skal ut på sjøen i kveld. Stakkars mannen... :sur: . Han jobber i morgen (forbi Sandvika), så jeg tenkte kanskje jeg skulle våge meg på stranden mens han jobber. Så kan han plukke meg opp igjen på vei hjem. Voff kan jo være hjemme :)

Mannen i magen er aktiv som få. Det eneste som irriterer meg er at Solveig Gulbrandsen (fotballspiller for de av dere som ikke vet) har tatt navnet til gutten vår. Gudskjelov så blåser jeg i det ;). Blir Theodor likevel på oss :Nikke:

God helg alle sammen :vinke:

Skrevet

Er litt i bildemodus for tiden. Sånn går det nå rmannen har forlatt en og man kjeder seg :ler:.

I tillegg til disse så har jeg den sorte penkjolen som jeg viste ved 17. mai-tider. Gleder meg masse til å gå med disse

De er fra H&M (den sorte og hvite), Mothercare (den blå og hvite er fra Polen og er den eneste mammakjolen), VeroModa (den brune) og Zara (rød og hvit).

Ser ansiktet mitt er på noen av dem, but bare with me. Det har vært en lang dag i solen

Skrevet

Så pen du er!!! Og lekre kjoler! Jeg misunner deg dem altså...Skulle så gjerne ønske meg noe fint å ha på til bryllupet vi skal i.Men her finnes jo ikke mammaklær og å bestille/sende i retur/bestille/sende i retur ble jeg så lei av...

Men skulle nå ikke hit for å syte da!

Magen din er jo bare såååå fin! Og så brun som du er! *misunnelig IGJEN*

Og kurven da*sukk* Tenk at der skal lille Theodor ligge! Vet du at det nettopp er født en annen liten Theodor her inne?! Syns det er så morsomt for jeg har helt glemt det navnet og det er jo så fint!

Håper du får ei riktig så god helg,Murmelmy! :klem:

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Utrolig lekre kjoler!!!!

Du ser jo bare helt fantastisk ut!

Endret av Xavia
Skrevet
Utrolig lekre kjoler!!!!

Du ser jo bare helt fantastisk ut!

:kyss:

Rart jeg er glad i deg ;):ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...