Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Gjest Rognebær
Skrevet

Skrev du her oppe "siste dag med sjokkis", eller leste jeg feil? :klø:

Det hørtes ut som en umulighet for meg. Og ikke minst unødvendig. :ler:

Spis masse sjokkis, det er SUNT! I alle fall mørk sjokolade. :sikle:

Håper svigerfaren din kommer seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrev du her oppe "siste dag med sjokkis", eller leste jeg feil? :klø:

Det hørtes ut som en umulighet for meg. Og ikke minst unødvendig. :ler:

Spis masse sjokkis, det er SUNT! I alle fall mørk sjokolade. :sikle:

Håper svigerfaren din kommer seg!

:ler: HAr skrevet "siste dag med sjokkis" så altfor mange ganger uten å ha fulgt mine egne befalinger. Jeg kan spise det og is hver dag til det tyter ut av ørene mine :roll: MEN, sjokkisen er som regel mørk - det er det jeg like aller best :Nikke:.

Svigerfar har det relativt greit. Det var snakk om noen timers hjemmeperm i dag, men det otrker han ikke. Svigerfarfar, derimot, har nå pådratt seg lungebetennelse i tillegg til alt det andre...vet ikke hva som vil skje med ham :riste:.

Mannen og jeg skal ut på båten med et vennepar i dag. Det skal bli bra. Det supreste er at motoren er helt ny og ikke kan kjøre fort-fort ennå. Veldig bra for meg og bekkenet mitt. Det streiker nemlig for tiden :sur: . Lurer på hva det skal ha for å streikebryte ;)

Ha en fin dag alle mann :vinke:

Skrevet

Håper dere får en fin dag på sjøen...

... og at ting bedrer seg for både den ene og den andre i sykesenga... :kose:

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet

OJJ. Skjedd litt saker og ting hos deg og familien i det siste... huff... Håper det går bedre med begge! :troest:

Skrevet

Håper dere hadde en fin dag igår til tross for alt som skjer med svigerfamilien for tiden!

Skrevet

Hei Cr@sh, MissS, Mart'n, LinKri og Murf :vinke:

Ståa med familien er slik:

Svigerfar er nå hjemme på perm og knasker antibiotika med svigermor og svigerinne. Alle har påviste verdier for lungebetennelse. Jeg har derimot fått forbud mot å bevege meg i smittbar sone :ler:

Svigerfarfar er tapper og står på. Han har også lungebetennelse, men legene mener han hadde det før infarktet og er derfor mye mindre farlig.

Rumpetrollet (entall) mitt er på vei til å forsvinne!

------------------------------------------------------------------------------------

I går var vi på båttur i Oslofjorden med venneparet vårt som mistet nylig. Det var godt å se dem og vi fikk pratet masse - på deres premisser. Gutta stod jo foran med vinden i håret mens vi pikene koste oss bak.

Dagen i dag har gått med til å sove (våknet kl 10), dusjing, ut på voffetur og en time hos fysioen. Kjempegreit. Kalkunpølser i brød til middag.

I morgen skal jeg lunsje med min venninne som ble mamma for under to uker siden. Etter det skal jeg til kiropraktoren for hodebehandling ;)

Er litt lite internettmotivert for tiden, så det kan forklare mine spede bidrag. Bær med meg, så kommer jeg sterkere tilbake.

Ha en fin kveld alle sammen :vinke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei og hå!

Ikke greit med så mye sykdom i svigerfamilien - vi får håpe på god og rask bedring! :)

Ellers vil jeg bare meddele at jeg er tilbake på nett! :hoppe:

:kyss:

Skrevet

Hellu... Så fint at dere har kost dere... deilig med båttur.

Godt at det går framover med familiehelsa også... ;)

Gjest Rognebær
Skrevet

Heia! Så bra at rumpetrollet er på retur! La oss håpe det er for evig... :Hehe:

Og mørk sjokolade er ABSOLUTT best! Helst av typen gæmlissjokolade (mokkabønner, Lohengrin etc...)

Ha en fin dag! :vinke:

Skrevet

Hei vennen...

Håper det står bra til med deg i dag...

:kyss:

Gjest gjesta
Skrevet

Savner ditt nærvær her på KG! :Nikke: Det er liksom noe som mangler når du ikke er rundt heg og sprer glede og gode ord!

Du er så skjønn!!! :klem:

Håper ellers at alt står bra til. Jeg føler meg i hvert fall sikker på at jeg fortsatt har en levende spire i magen. De siste to dagne har SULTEN satt inn. Jeg blir jo aldri mett, og om eg blir det, så er jeg DØDELIG sulten igjen etter kort tid. Heldigvis har jeg lyst på ALT, så det er ikke vanskelig å finne på noe å putte i munnen. :ler:

Skrevet

Hei snuppa!

Glad det ser bedre ut for familiemedlemmene deres! :)

Er du klar for en is i morgen ved 11.30-tiden eller? Må jo se deg før jeg forlater byen.

Håper du har hatt en fin dag sammen med L og prinsessen og at formen din er fin og klar for en ny tur ut i morgen. Håper å se deg da. Nå har du hvertfall blitt mint på det ditt surrehue!

Ps... kunne du evt tatt med "kyllingfiletene" i morgen så jeg kunne prøvd dem??

Skrevet

Hei hei snuppi!

Oi..mer som det var bra de endelig fikk medisin hele gjengen!Får håpe de kommer seg raskt til hektene igjen!

Og *gode positive vibber* til svigerfarfaren din!

Og en aldri så liten JOHO for at trollet er på retur..grøss og gru for en plage! Nå nok!!

Godt med litt pcfri innimellom,ikke tenk på det du! Vi er her vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...