Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for alle gode ord!

Jeg har en sterk følelse av at mannens farfar klarer seg. Han er sterk og sta som en okse, så håper han glimter til med all sin styrk en aller siste gang.

Vi har jo en voff og n å som farfar er på sykehuset har vi hans voff også. Denne voffen er endel større enn vår og masse mye sterkere. Dere skal se meg der jeg går med stor mage og to bikkjer i flexibånd :ler:. Store voff skal til svigers i dag da.

I dag har jeg byttet seks glass fra Rosendahl som jeg fikk av fatters til bursdag i februar. Jeg har jo vært på utkikk etter vekt og det fant jeg også på GlasMagasinet. Det er en Bosch vekt som ble kåret til testens beste på TV2 hjelper deg. Den er dyr, men da jeg byttet glassene betalte jeg kun et mellomlegg på under to hundre kroner. Da ble det ikke så ille.

Har handlet inn til middag (har farfars bil i dag) også har jeg vært hos kiropraktoren. Lunsj på Åpent Bakeri ble det også (jeg tok med meg et müslirundstykke i bilen).

I kveld skal mannen og jeg være hjemme og kose oss. Nå kaller sofaen.

Ha en super dag, jenter! :vinke:

PS. HULDRA, jeg kan da alltids kose meg med en is :Nikke::klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin helg Murmelmy!!

Trist å lese om Farfar :tristbla:

Skrevet

Krysser alt for farfaren til mannen din jeg!!

Håper helga blir så bra som mulig! :klem:

Skrevet

Nå er svigerfar også innlagt :tristbla: . Fikk innmari tak i brystet i dag tidlig og ble sendt fra legevakten i ambulanse til Ullevål. Ingen bra uke for familien vår :riste:

Skrevet

Åhh... Det var trist å høre. Håper alt ordner seg for dere :kose:

:klem:

Skrevet

Huff... så mye trist som skjer... Håper det går bra med alle! :troest:

Håper du får en fin helg, tross alt.

Skrevet

Kjære deg, det ble mye for deg og mannen din i dag :tristbla:

Skrevet

Hei Huldra, Cr@sh og Peony!

Har nå spist grillings hos svigers, men uten svigerfar. Han ligger fremdeles innlagt og legene er ikke hundre prosent sikre på om det er lungene, hjertet eller begge deler. Tror det er snakk om en betennelse. Vi har i hvertfall mye galgenhumor og det hjelper :Nikke:

Faffar hadde visst spurt om en røyk i dag :roll:, han ville bryte håndbak med mannen :ler: og skulle hjem igjen allerede i morgen (he wishes). Han blir nok liggende en stund med femti ledninger i kroppen og oksygenmaske. Tar han den av seg så sliter han med pusten.

Far og sønn ligger nå i samme bygge men svigerfar ligger i etasjen over :ler:. Lett for svigermor å besøke dem begge da ;)

Det skal nok gå bra til slutt :Nikke:

Nå sitter jeg med min andre Ritter Sport mørk sjokolade for i dag. Siste dagen med sjokkis....veier nå 82 kg :sjokkert:. MEn det gjøkke no :ler:. Får kose meg nå som jeg har samvittighet til det ;). Når poden er ute så er det full stopp og det blir nok ikke noe problem kjenner jeg meg selv rett.

Ha en fin dag!

Skrevet

Så fint at dere ser lyst på situasjonen og koser dere med grillings til tross alt. Galgenhumor er godt å ha... :kose:

:kyss:

Skrevet
:hoppe: litt for 28 uker forresten!

;)

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Snart er jammen meg 3/4 av svangerskapet over :overrasket:

Skrevet
:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Snart er jammen meg 3/4 av svangerskapet over  :overrasket:

Tida går rasende fort... :Nikke: Og enda fortere mot slutten... ;)

Skrevet
Tida går rasende fort... :Nikke: Og enda fortere mot slutten... ;)

:tunge1:

Skrevet

GRATTIS MED 28 UKER!!

Oh gosj er svigerfaren din også innlagt nå...snakker om at en ulykke sjelden kommer alene..Må altså virkelig håpe det går riktig så bra med dem begge!

Galgenhumor er man nesten nødt for å ha i en sånn situasjon! Og godt humør hos både de syke og de rundt er bare bra! Psyken har så utrolig mye å si!

Håper du har en fin sjokoladedag ;) Nam.........

Skrevet

Det er ... oh, so quiet her i dag :klø:

Skrevet

Her er jeg :vinke:

Takk for hilsner :klem:. Situasjonen er som før med familien, men svigerfar var piggere i dag. Han forblir nok innlagt noen dager til. De finner ikke riktig ut av hva det er.

Vi har vært i konfirmasjon i dag :Nikke:...derfor det har vært så stille.

Og har IKKE spist sjokolade i dag - flinke meg. Vært rene slankedagen, faktisk!

Kommer sterker tilbake i mårra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...