Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet
hva er et rompetroll a? :klø: Hvordan kjenner du igjen de? På sveisen? :ler:

:ler:

God bedring med "rumpetrollene" Murmel!!

Ha en strålende dag :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler:

Ja det har jeg også hørt...men helt ærlig hvordan ser de ut?

Faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd :ler: . De ser bare ut som en liten ert (ikke så stor heller) med vanlig hud rundt. Mye annet der nede som ser MYE eklere ut :Nikke:. De åreknutene man får ellers på kroppen ser helt annerledes ut (og mye verre). (H er nemlig åreknuter og du får det fordi babyen blir såpass stor at tarmene presses nedover og plassen er for liten).

Så da fikk du et lite innblikk i en H verden :ler:

Mart'n: Takk, takk! :tunge1:. Strålende dag til deg også! Hadde bare denne hersene vinden gitt seg :sur:

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

rumpetroll ja :ler: Huff... Det er ikke noe godt :troest: Håper at den/de blir borte snart.

Ha en strålende dag :klem:

Skrevet

Takk det samme, LinKri :vinke:

Blir litt oppgitt av noen av disse menneskene på snartmamma.com. Må bare få ut litt av min internettfrustrasjon her i dagboken min :ler:. Ja, ja...da var jeg ferdig med det ;).

Ha en flott dag!

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei snupsi! :kyss:

Jeg går jo glipp av alt som skjer både i graviditetsdagbøkene her og i klubben på SM for tida, men det virker ikke som om jeg går glipp av noe på SM i hvertfall, etter det forrige innlegget ditt å dømme. ;)

Ha en god dag! :klem:

Skrevet

Hei snuppis! Nå er jeg innom for å si hadet :vinke: , rekker desverre ikke flere runder resten av dagen eller i morgen tidlig før vi reiser.

Håper disse rumpetrollene holder seg unna, og at bekkenet og hodet ditt slipper unna flere vondter.

Kos deg masse med mannen og den lille i magen, kommer til å savne deg masse :grine:

Masse :klem: fra Idac

Skrevet

Nå ringte mannen akkruat. Han er på vei hjem til foreldrene sine...farfar synger visst på siste verset. Han fikk et meget alvorlig infarkt i natt og ble hentet av ambulansen (han er naboen til svigers). Vi fikk vite dette i dag tidlig, men da visste de ikke hvor alvorlig det var. Nå har imidlertid svigers fått beskjed om å innfinne seg på sykehuset. Dette er ikke noe gøy...

Gjest miiip
Skrevet

Huffda! :tristbla::troest:

Og en :klem: som takk for heiinga inne hos meg.

Skrevet

Ikke noe gøy med sykehusinnleggelse! Håper det går bra med ham, og tenker på dere. :klem:

Skrevet

Nei huff og huff.....

Tenker på dere... :klem:

Skrevet

Tusen takk for gode hilsner, dere! Det rare er at dette er jo ikke min farfar, men gjett hvor glad han er i meg! Jeg i han også - bevare meg vel, men han er så åpenhjertig glad i svigerbarnebarnet sitt. Og som han har gledet seg til å bli oldefar. Når han sr meg får han tårer i øynene og er veldig obs på at mannen må være snill med meg :ler:

Tror ikke det har gått opp fpr meg ennå, for tristheten har ikke meldt seg. Gråter ikke i det hele tatt :roll:. Dette er en steike tøff mann som tåler et trøkk. Kanskje derfor jeg er så sikker på at han skal klare seg?

Mannens søs har avsluttende eksamen i morgen og skal mest sannsynlig sover hos oss. Svigermor er i utlandet mens svigerfar er på sykehuset. Ikke noe gøy å være hjemme alene i et stort hus da. Tror mannen tar med seg farfars hund også. Hun kan jo heller ikke være alene hjemme, stakkar...

Nå har jeg sovet i halvannen time på såffan me voff. Godt. Venter bare på en oppdatering fra mannen. I mens spiser jeg sjokolade... :vinke:

Skrevet
:( Trist med farfar! Håper han kommer seg på beina igjen.... Kanskje det er tankten på oldebarnet som holder han opp! Håper det går bra! :klem:
Skrevet

Trist med syk farfar ja, håper han ikke har mye vondt og sånn

Skrevet

Hei og takk for hilsen i dagboka mi! Håper det går fint med spiren, og at farfar klarer seg, er ikke noe morsomt når slikt skjer. Man er så uforberedt på det. Masse hell og lykke sendes til deg og dine:)

Hilsen fra Sam

Skrevet

Hei!!

ser du har vært innom meg, og da får jeg vel være høflig og komme innom deg også. Men noen oppdatering det rekker jeg sorry ikke. :sjenert:

Takk for besøk hos meg!!!

ha en fortreffelig dag

:klem:

Skrevet

:klem:

Dette var trist å lese. jeg tenker på dere begge og håper det går bra.

Var egentlig innom for å høre om du ville ta en is en dag, men jeg skjønner du har andre ting i hodet nå, så vi tar det en annen gang.

Hils mannen.

:klem::klem::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...