Mart`n Skrevet 1. juni 2006 #1181 Skrevet 1. juni 2006 hva er et rompetroll a? :klø: Hvordan kjenner du igjen de? På sveisen? ← God bedring med "rumpetrollene" Murmel!! Ha en strålende dag
Murmelmy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1182 Skrevet 1. juni 2006 Ja det har jeg også hørt...men helt ærlig hvordan ser de ut? ← Faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd . De ser bare ut som en liten ert (ikke så stor heller) med vanlig hud rundt. Mye annet der nede som ser MYE eklere ut . De åreknutene man får ellers på kroppen ser helt annerledes ut (og mye verre). (H er nemlig åreknuter og du får det fordi babyen blir såpass stor at tarmene presses nedover og plassen er for liten). Så da fikk du et lite innblikk i en H verden Mart'n: Takk, takk! . Strålende dag til deg også! Hadde bare denne hersene vinden gitt seg
Gjest Myztica Skrevet 1. juni 2006 #1183 Skrevet 1. juni 2006 rumpetroll ja Huff... Det er ikke noe godt Håper at den/de blir borte snart. Ha en strålende dag
Murmelmy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1184 Skrevet 1. juni 2006 Takk det samme, LinKri Blir litt oppgitt av noen av disse menneskene på snartmamma.com. Må bare få ut litt av min internettfrustrasjon her i dagboken min . Ja, ja...da var jeg ferdig med det . Ha en flott dag!
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #1185 Skrevet 1. juni 2006 Hei snupsi! Jeg går jo glipp av alt som skjer både i graviditetsdagbøkene her og i klubben på SM for tida, men det virker ikke som om jeg går glipp av noe på SM i hvertfall, etter det forrige innlegget ditt å dømme. Ha en god dag!
IdaC Skrevet 1. juni 2006 #1186 Skrevet 1. juni 2006 Hei snuppis! Nå er jeg innom for å si hadet , rekker desverre ikke flere runder resten av dagen eller i morgen tidlig før vi reiser. Håper disse rumpetrollene holder seg unna, og at bekkenet og hodet ditt slipper unna flere vondter. Kos deg masse med mannen og den lille i magen, kommer til å savne deg masse Masse fra Idac
Murmelmy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1187 Skrevet 1. juni 2006 Nå ringte mannen akkruat. Han er på vei hjem til foreldrene sine...farfar synger visst på siste verset. Han fikk et meget alvorlig infarkt i natt og ble hentet av ambulansen (han er naboen til svigers). Vi fikk vite dette i dag tidlig, men da visste de ikke hvor alvorlig det var. Nå har imidlertid svigers fått beskjed om å innfinne seg på sykehuset. Dette er ikke noe gøy...
Gjest miiip Skrevet 1. juni 2006 #1189 Skrevet 1. juni 2006 Huffda! Og en som takk for heiinga inne hos meg.
Murf Skrevet 1. juni 2006 #1191 Skrevet 1. juni 2006 Ikke noe gøy med sykehusinnleggelse! Håper det går bra med ham, og tenker på dere.
Murmelmy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1193 Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk for gode hilsner, dere! Det rare er at dette er jo ikke min farfar, men gjett hvor glad han er i meg! Jeg i han også - bevare meg vel, men han er så åpenhjertig glad i svigerbarnebarnet sitt. Og som han har gledet seg til å bli oldefar. Når han sr meg får han tårer i øynene og er veldig obs på at mannen må være snill med meg Tror ikke det har gått opp fpr meg ennå, for tristheten har ikke meldt seg. Gråter ikke i det hele tatt . Dette er en steike tøff mann som tåler et trøkk. Kanskje derfor jeg er så sikker på at han skal klare seg? Mannens søs har avsluttende eksamen i morgen og skal mest sannsynlig sover hos oss. Svigermor er i utlandet mens svigerfar er på sykehuset. Ikke noe gøy å være hjemme alene i et stort hus da. Tror mannen tar med seg farfars hund også. Hun kan jo heller ikke være alene hjemme, stakkar... Nå har jeg sovet i halvannen time på såffan me voff. Godt. Venter bare på en oppdatering fra mannen. I mens spiser jeg sjokolade...
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 #1195 Skrevet 1. juni 2006 Trist med farfar! Håper han kommer seg på beina igjen.... Kanskje det er tankten på oldebarnet som holder han opp! Håper det går bra!
Grooo Skrevet 1. juni 2006 #1196 Skrevet 1. juni 2006 Trist med syk farfar ja, håper han ikke har mye vondt og sånn
Sam Skrevet 2. juni 2006 #1198 Skrevet 2. juni 2006 Hei og takk for hilsen i dagboka mi! Håper det går fint med spiren, og at farfar klarer seg, er ikke noe morsomt når slikt skjer. Man er så uforberedt på det. Masse hell og lykke sendes til deg og dine:) Hilsen fra Sam
Tulipan Skrevet 2. juni 2006 #1199 Skrevet 2. juni 2006 Hei!! ser du har vært innom meg, og da får jeg vel være høflig og komme innom deg også. Men noen oppdatering det rekker jeg sorry ikke. Takk for besøk hos meg!!! ha en fortreffelig dag
Huldra:) Skrevet 2. juni 2006 #1200 Skrevet 2. juni 2006 Dette var trist å lese. jeg tenker på dere begge og håper det går bra. Var egentlig innom for å høre om du ville ta en is en dag, men jeg skjønner du har andre ting i hodet nå, så vi tar det en annen gang. Hils mannen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå