Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #1141 Skrevet 29. mai 2006 Hei snuppa! En snartur innom for å oppdatere meg i full fart - ser ut til at det går bra med dere for tida! Det er flott! Og så herlig med komplimenter! :-D Jeg har også planer om å vaske noen barneklær snart - kjekt å ha det klart. Har også begynt å tenke på å pakke sykehusbagen faktisk, bedre å være føre var! Mamma har født til terminen begge gangene sine, så selvom jeg har vært innstilt på å gå til langt ut i august så har jeg begynt å få et håp om å slippe å gå på overtid jeg også...Og jeg har begynt å forberede meg på en 4 kg's baby, siden både søstera mi og jeg var over 4 kg. Men man vet jo aldri om man "arver" sånt da, da.
søndagsengel? Skrevet 29. mai 2006 #1142 Skrevet 29. mai 2006 Så utrolig koselig det hun ene servitøren sa om deg da!! Og utfra bildene jeg har sett, så har hun helt rett! I allefall om magen din Nå ser jeg Kverula her inne
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1143 Skrevet 29. mai 2006 KVERRIS Hvor har du vært i hele mitt liv??? Synes det var på tide med besøk nå altså. Ble kjempe glad da jeg så deg på siste innlegg Hvordan går det med deg? Nå løper jeg inn i dagboken din for å se om du har oppdatert... PS. er dataen din i orden snart, eller??? :klø:
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1144 Skrevet 29. mai 2006 Så utrolig koselig det hun ene servitøren sa om deg da!! Og utfra bildene jeg har sett, så har hun helt rett! I allefall om magen din Nå ser jeg Kverula her inne ← Klamrer meg fast til alle komplimenter for tiden Så henne jeg også...
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1146 Skrevet 29. mai 2006 Dere er nå herlige da, jenter! ← Kommer nettopp fra dagboken din . Jeg har også fått ødemer i føttene og leggene. Ser ikke bra ut
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #1147 Skrevet 29. mai 2006 Nei, æsj...ødemer er ikke no' særlig...jeg følger skikkelig godt med også, livredd for blodpropp for tida, etter at jeg leste om et tilfelle av det i boka til Nylander... Men det vil jo helst gå bra, og ødemer hører jo med.
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1148 Skrevet 29. mai 2006 Nei, æsj...ødemer er ikke no' særlig...jeg følger skikkelig godt med også, livredd for blodpropp for tida, etter at jeg leste om et tilfelle av det i boka til Nylander... Men det vil jo helst gå bra, og ødemer hører jo med. ← Legen syntes det var bra jeg hadde litt ødemer. Hører med graviditeten, mente hun Da bærer det av sted til kiropraktoren...
Gjest miiip Skrevet 29. mai 2006 #1151 Skrevet 29. mai 2006 Ødemer er ikke morsomt, jeg er glad så lenge jeg får på meg NOEN par sko... Tror knøttet prøver å hilse eller noe.
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1153 Skrevet 29. mai 2006 Hei jenter Xavia: BEST FOR DEG Peony: Det er en absolutt selvfølge.... Miip: De ser ikke ut. Kiropraktoren rådet meg til å drikke svaaaak te ettersom det skal være vanndrivende. Føttene mine ser ikke ut . Og snart blir de som Teddy sine på det verste Skytte: ------------------------------------------------------------------ Da er middagen fortært og boken lest ut. Nå sitter jeg her for å oppdatere med en kurv jordbær. Sukker og salt skal nå kuttes ut (utenom en is en gang i blant da ). Var hos kiropraktoren og det er helt utrolig hvordan han traff spikeren mitt på hodet. Han trykket og kjente. Sa at "her er det vondt og her er det vondt" osv. Og gjett om han hadde rett! Jeg var visst den verste pasienten han hadde sett i dag...og jeg hadde time kl tre . Merker hodepinen er på vei tilbake nå, men det nok vanlig. Skal på ny time på fredag samt to ganger neste uke. I tillegg skal jeg til fysioterapeut på fredag. De jeg skal til er visstnok veldig flinke på dette med bekkenløsning. Har slitt med å gå helt siden i dag tidlig...drit vondt . Men tror dere ikke kiron gjorde det bedre? Han kjente på nerve i ryggen og ba meg løfte først opp det ene benet, så det andre uten at jeg sa hvor det gjorde vondt. "Høyredien din er verst, er det ikke?" Mitt svar var: Herregud så flink han var...gudskjelov ikke kjekk Da hadde mannen hatt noe å bryne seg på I kveld er det tv, kos, kos, kos, og litt mer tv. Sov jo ikke noe særlig i natt så i natt skal jeg sove masse. Synd det ikke er jeg som bestemmer det da . Men godt at tassen er så livlig. Han hoppet og danset da jeg lå på benken hos kiron. Goingen min Ha en fin kveld!
Gjest Wasabi Skrevet 29. mai 2006 #1154 Skrevet 29. mai 2006 Hei Murmelmy! Her var det kos! Håper du får sove goooodt i natt, det tar på å ha vondt så det var bra du fikk god behandling. Jeg er også så imponert hvert gang fysioterapeuten bare finner smertepunktene mine sånn helt uten videre.
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1155 Skrevet 29. mai 2006 Glemte å fortelle at en hyggelig asiatisk mann reiste seg opp for meg på den altfor fulle bussen hjem fra kiron i dag Det er veeeeldig koselig, altså Har ikke lagt ut bilde på over en uke, så here goes. Med og uten klær:
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1156 Skrevet 29. mai 2006 Hei Wasabi Lite søvn er absolutt ikke noe gøy, nei. Har jo vært veldig heldig så langt men i natt ville tassen rett og slett ikke slutte å bevege seg God behandling er alfa omega. Har tidligere gått til fysioterapeut, manuell terapi og akupunktur for hodepinen. Kiron var overrasket over at ingen kjente nedover ryggraden hvor jeg hadde veldig mange knutepunkter. Ha en god kveld!
Cr@sh Skrevet 30. mai 2006 #1158 Skrevet 30. mai 2006 Kjempeflott mage, vennen! Må få lagt ut jeg også... er kjempelenge siden sist (vanskelig å ta bilder selv vet du... )
Skytte Skrevet 30. mai 2006 #1159 Skrevet 30. mai 2006 for flink kiro!! De er gull verdt! Savner terapytten min jeg...som jeg bare må vente og vente og vente på....Låne din litt?! Håper du slipper å få skikkelig værsting føtter med ødemer og at det hjelper med litt forebygging.Bruker du strømper?Husker ikke om du har skrevet noe om det...!Å be meg om å huse noe for tiden er omtr som å håpe på fred på jord Magen din er jo bare sååå fin da! Og snille mannen på bussen! SÅnne skulle det vært fler av! Ha en fin dag uten for mange vondter!
Mart`n Skrevet 30. mai 2006 #1160 Skrevet 30. mai 2006 Hei Murmelmy Kjempe hyggelig å møte deg i dag altså!! Vi ses sikkert igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå