Murmelmy Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #1121 Skrevet 27. mai 2006 Hei og hå Huldra: Skal hilse tilbake og takke! Murf: Jeg skal ha permisjon, ja...men har bestemt meg å studere fulltid samtidig . Det ene faget er mesteparten nettbasert og det andre har skole en dag i uken fra 15.30-20.15. Håper jeg også får en rolig unge Søndagsengel: Cr@sh: -------------------------------------------------------------------- I dag sov jeg og voff helt til halv elleve . Kan ikke huske sist jeg sov så lenge. Dusjet, gikk ut med hunden, kom hjem og spiste frokost/lunsj og dro så ned på sykehuset til min venninne. Den lille jenta var så nyyydelig! Samtidig merker jeg at jeg er glad det er tre måneder igjen til vi får en slik liten skapning. Mtp at tulla kom tre uker for tidlig og venninnen min ikke hadde vasket noen av klærne hennes så har jeg nå satt på første maskin full av babytøy . Bedre å være for tidlig enn forsent ute Mannen og jeg har akkurat spist middag. Pitabrød med kylling og salat. Nam nam! Kvelden går med til avslapning og kos. Mannen og jeg koste oss ekstra på torsdag (if you know what I mean ). Kanskje det blir noe på meg i dag også? Man kan jo alltids håpe Da får jeg ta runden. Sees
Murmelmy Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #1122 Skrevet 27. mai 2006 (endret) Glemte en ting: !!!27 uker!!! Også enda en ting: Serverte i Holmenkollen i går for 1.600 italienere som har dratt til Oslo i ens ærend å ha en stor fest. Mannen stod sammen med en annen vi pleier å servere med da de kom i snakk med to av hovmesterene (to jenter). Hun spurte om hvem den vakre gravide servitøren var . Hun syntes visst denne "tjukke" jenta var så nydelig og flott som gravid hvorpå mannen min svarte: "det er kona mi det!", tydelig stolt. Hun smilte til meg flere ganger i løpet av kvelden og jeg hadde jo ikke peiling på at hun hadde snakket med mannen min . Men utrolig koselig var det i hvertfall! Endret 27. mai 2006 av Murmelmy
Cr@sh Skrevet 27. mai 2006 #1123 Skrevet 27. mai 2006 Åh... så koselig med komplimenter for et "vakkert svangerskap". Det er alltid koselig.... Da jeg gikk med Lillegutt var det en dame som stoppet meg på Bastø Fosen for å fortelle meg at jeg var så utrolig flott med den magen... og jeg var heldig som var så vakker gravid... Sånt kan en jo ikke annet å bli rent rørt av... God lørdagskveld!
Cr@sh Skrevet 27. mai 2006 #1124 Skrevet 27. mai 2006 Glemte å for 27 uker! :hoppe: Dessuten: DU HAR PM!
IdaC Skrevet 28. mai 2006 #1125 Skrevet 28. mai 2006 God morgen snuppa! Så koselig det er å få komplimenter for utseende i svangerskapet. Her går vi og føler oss digre, så kommer noen og sier noe pent om utseendet Men ifølge kjerringråd, så skal de som bærer gutt ha en kjempe utståling og se ekstra godt ut i svangerskapet, mens de som bærer jente blir "styggere", da jentene stjeler morens skjønnhet (det har nok heller med hormoner å gjøre ). Men akkurat det merker jeg faktisk, at jeg har forandret meg utseendesmessing, og ikke til det bedre nei Må nesten for 27+1 ! tenk neste uke skal du over til 3.trimester. Siste etappe Ha en fin søndag
Murmelmy Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #1126 Skrevet 28. mai 2006 Hei jenter Cr@sh: Ja det er kjempe koselig og vi bærer det med oss i lang tid fremover. Man husker slike gode ord når man kanskje ellers ikke føler seg så sabla fresh IdaC: God morgen! Følte meg nok vakrere før alle disse kiloene, men mer veldreid har jeg i hvertfall blitt. Pupper lår og rumpe . Og jeg mener fast bestemt på at jeg allerede er i 3. trimester. I følge Gro Nylander og en ekspertbok fra USA så starter siste trimester i uke 26/27. Og der er jeg vettu I dag er det bare kos på agendaen. Mannen er dårlig så jeg skal være hjemme og stelle med ham og voff. I tillegg skal jeg lese ut boken min som jeg kjøpte i Warsawa. Morgendagen bringer med seg avtaler...skal til legen 8.40 og til kiropraktor for hodepinen på ettermiddagen. I tillegg må jeg kjøpe meg body lotion på body shop, samt sende inn skolepapirene som tilsier at jeg takker ja til skoleplass. Venter i tillegg på penger fra trygdeetaten. De sier de utbetaler i slutten av måneden og det synes jeg det er nå. Byttet i tillegg noen klær på Zara hvorpå de skulle sette pengene tilbake på kontoen...lurer på hvor lang tid det tar. Hater at alt går så treigt! Nå ligger mann og voff i sengen og sover. Gode gutta mine . Fikk forøvrig vite at et vennepar mistet sitt lille frø. Synes det er så innmari trist. Gudsjelov er alt bra med henne og de har fått beskje om å bare kjøre på . Dette er bestekompisen til mannen som jeg er så veldig glad i Dett var dett førr nu!
IdaC Skrevet 28. mai 2006 #1127 Skrevet 28. mai 2006 Er jeg den eneste som har fått penger fra trygdekontoret i går? Hmm, skjønner ingenting. Har hørt fra flere at de ikke har fått, men hos meg var dem på kontoen i går Det står jo riktignok på sidene deres at utbetalignsdato denne mnd er 29. Så trist å høre om venneparet som har mistet. Var dem langt på vei eller? Når jeg hører om sånne som mister, det er først da jeg skjønner hvor heldige vi har vært... Du får stelle godt med mannen, så håper jeg at du får en koselig og avslappende dag.
Murmelmy Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #1128 Skrevet 28. mai 2006 Nå sjekker jeg kontoen.... YUP! Har fått penger fra både trygdekontoret og Zara...MEN tror ikke jeg fikk de skarve pengene jeg hadde for de dagene jeg ikke fikk lønn fra jobben forrige måned...Snakk om 2.750kr. Vi får se nøye på ktoutskriften og heller ringe Trygdekontoret i morgen. JIPPI, da er alt i orden med Trygdeverket
Murmelmy Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #1129 Skrevet 28. mai 2006 Fikk visst de 2.750 kr forrige måned så da er alt "a ok"!
Cr@sh Skrevet 28. mai 2006 #1130 Skrevet 28. mai 2006 God morgen! Takk for koselig PM! Deilig at det endelig har kommet inn penger... Trist å høre om venneparet som mistet... Blir alltid litt når jeg hører sånne historier. Jeg spør som IdaC - var de langt på vei? Håper du får en herlig søndag sammen med godgutta dine...
Murmelmy Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #1131 Skrevet 28. mai 2006 De skulle begynne på sin 12. uke nå, men embryoet hadde vært døddt i allerede 5 uker...
Skytte Skrevet 28. mai 2006 #1132 Skrevet 28. mai 2006 Hei og hopp!! Her går det unna i racerfart gitt! Blir helt svett når jeg faller litt utenfor Måå jo ha med meg alt! Grattis så mye som filletante! Utrolig koselig det! Men huff så trist med de som mistet...Glemmer nesten av hvor skjørt livet er når alt går bra...Håper det går bra med de og at de får klaff igjen snart! Har vi fått penger nå?!?! Hurra!!! Det var jammen meg på tide!! Håper du koser deg idag!
Murf Skrevet 28. mai 2006 #1134 Skrevet 28. mai 2006 Kjempekompliment jo! Kan leve på sånt lenge, jeg... Lykke til med avtaler i morgen! Jeg har fridag, men må allikevel tidlig opp, skal på 3.date med STORK = glukosebelastning halv åtte om morran = URK! Men det betyr UL også, så hurra!
Murmelmy Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #1135 Skrevet 28. mai 2006 Skytte: best du følger med bedre fremover! Helt utrolig hvor skjørt livet er altså...på 17. mai sa faktisk denne jenta at hun ikke hadde noen symptomer og at ting føltes litt rart. Skulle ønske hun ikke hadde rett. MEN, MammaSarius fikk det til på første forsøk etter hennes MA så det er håp MissS: Murf: Lever lenge på det jeg også . Jeg skal på 3. storketime 19. juni...tror jeg. Tar med meg en god bok for ventingens del også kommer mamma innover for å bli med på UL. Det er veldig koselig Dagen i dag har vært god og slapp helt til mannen kom løpende hjem med voff i armene ved halv fire tiden. Han hadde mest sannsynlig blitt bitt av huggorm . Vi dro rett til veterinæren hvor vi ble i to uker på drypp for å få en evt gift ut av kroppen. Den stakkars lille kroppen hans... I tillegg ble det antibiotika på drypp + i pilleform i ti dager fremover. Han er vesentlig piggere, men likevel slapp etter dagens hendelser. Flinke gutten min I morgen er det som sagt legen på morgenen og kiropraktor på ettermiddagen. Middagen er allerede planlagt og det blir skinke- og vårløkpai med salat. NAM! I dag var det Peppes ettersom dagen ble litt annerledes enn forventet. Har også vasket alle barneklærne samt shinet leiligheten sammen med mannen. Gjort vært vårt. Han er i tillegg blitt piggere. Synd jeg ikke fikk vært med til Heidi God natt
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1136 Skrevet 29. mai 2006 Yes, da er jeg våken . Tassen har vist seg som en fremtidig fotballspiller i HELE natt. Ganske så trøtt nå, ja
Murf Skrevet 29. mai 2006 #1137 Skrevet 29. mai 2006 Og jeg som tenkte jeg var først våken... Ha en god dag, og håper du får sove littegranne senere idag!
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #1138 Skrevet 29. mai 2006 Synd jeg ikke fikk vært med til Heidi ← OOOOps, jeg visste at det var noen som var glemt da jeg sendte ut innbydelse. Du skulle ha sagt ifra vettu, så kunne du slengt deg med du også. Men det blir vel flere anledninger til og møtes.
Gjest miiip Skrevet 29. mai 2006 #1139 Skrevet 29. mai 2006 Håper voffsen blir bedre fort og at det går bra hos lege og kiropraktor i dag!
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #1140 Skrevet 29. mai 2006 Da er jeg hjemme fra legetime og lunsj med søs. Tenkte jeg skulle lufte voff (igjen) ettersom han nektet å bommelomme både med meg og med mannen i dag tidlig. Tror dere han gjorde det nå??? NEI Er nå sykmeldt fram til permisjon. Veldig greit . Skal til kiro'n om ikke lenge og på fredag har jeg fått time hos fysioen. Perfekt! ----------------------------------------------------------------------- Murf: Slo deg Heidi: Hadde vett på å invitere meg selv uten din viten, jeg . Men mannen var ganske så dårlig så jeg måtte være hjelpepleier og hundelufter. Men neste gang er det best jeg får det skriftlig Miip: Han er sitt gamle jeg og takk for lykkeønskninger . Er ikke du opptatt på føden, altså???? ------------------------------------------------------------------------ Nå har jeg fått følelsen av at jeg kommer til å føde før tiden. Vet ikke hvorfor, men jeg har alltid tenkt at jeg kom til å gå over. Bekkenet mitt er helt jævlig nå, så kanskje det bare er ønsketenkning I dag er min venninnes første dag hjemme sammen med den lille. Skal kanskje treffe dem i morge - gleder meg Ha en god dag så prates vi sen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå