Murmelmy Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #1103 Skrevet 24. mai 2006 SÅ MANGE KOSELIGE HILSNER!!! Nå er jeg altså hjemme og har prioritert mannen og voff så langt. Så inderlig godt å se dem igjen og vite at de har savnet meg. Voff var helt vill og susset og susset...ville liksom ikke gi seg den lille tassen. Mannen var så glad for å se meg og bedyret på det sterkeste at singlelivet absolutt ikke var noe for ham . Også beundret han jo magen min masse... JEPP!!! Jeg har shoppet masse og det samme har mamma. Mannen fikk en genser for han tre ngte det...men ikke lenge siden vis hoppet klær for neste ti tusen kroner til han, så det ble med det. Mamma kjøpte omtrent alt til lillegutt: - sengekant og sengetøy - mykt teppe som han kan ligge på på gulvet - en haug med topper, bodyer og tepper til å ha på stellebordet osv - sove"kjole" +++ Jeg kjøpte kun et teppe, et hånkle og en body til tassen + bursdagsgave til min venninnes snart ett-åring samt min andre venninnes snart nyfødte...bare tre uker igjen Til meg selv ble det kjøpt: - en brun capribukse - 3/4 jeans som er kjempe fin!!! Sitter supert og er lav i livet - 1 topp - to kjoler (mamma kjøpte en) - en cardiganjakke m/ knyting i livet - caps/hatt i sandfarge, litt sånn militærform - en tykk engelsk graviditetsbok som virkelig beskriver uke for uke. SUPER! - en annen pocketbok som jeg har begynt å lese...gleder meg til å lese mer. Det var MANGE supre merkebutikker og det gikk hardt for seg på bl.a. Zara, Esprit, og en gedigen barnekjede som heter Smyk. Veldig bra og billig. Jeg brukte ca fire tusen inkludert klær, taxi, mat og drikke. Jeg kjøpte lunsj og mamma middag. Veldig grei deal i.o.m. at en lunsj for to inkl øl, kaffer, mat, mineralvann osv lå på rundt 60 kr til sammen. Hotellet var supert og lå veldig sentralt. Sikkerheten i byen var på topp da paven er ventet i dag . Vi trodde rett og slett de ville passe ekstra godt på oss Kanskje jeg tar bilder av noe greier i morgen så dere får se . Turen var i hvertfall super og Polen kan anbefales på det varmeste når det kommer til shopping, mat og drikke. Vi orket ikke å være så innmari kultiverte så det ble mest shopping på oss. Kommer veldig mye sterkere tilbake senere i kveld eller i morgen tidlig. HAr savnet dere masse, jenter, og gleder meg veldig til å komme ajour i dagbøkene deres. Stor fra meg!!!
IdaC Skrevet 25. mai 2006 #1104 Skrevet 25. mai 2006 Og der var Murmelmy tilbake ja du har vært savnet Så koselig å lese om den fine turen deres. Og så mye som du har fått shoppet, det er jo bare så gøy å shoppe. Gleder meg helt vilt til vi skal på feire, da blir det shopping ja Snille mammaen din som har kjøpt så mye. Har ei som har begynt å ta av jeg og... men de er jo bare snille og søte og gleder seg til å bli bestemødre Godt å høre at mannen og voffen har savnet deg, det skulle jo egentlig bare mangle Nå kommer dem nok til å sette enda mer pris på deg Ha en fin dag vennen
Murmelmy Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #1105 Skrevet 25. mai 2006 Hei Ida! SÅ koselig å lese at jeg har vært savnet . Det har jaggu dere vært også! Ja mamma tok litt av og jeg måtte be henne legge ned lommeboken da vi var innom denne barnebutikkmakkaen siste gang i går . Men hun er jo så søt da. Vet at svigermor også har kjøpt inn, men vet jo ikke hva. Mamma synes det er greit at jeg vet, for da har jeg jo litt mer peiling på hva vi har og hva vi trenger. Må si meg enig der altså... Voff har vært helt tussete etter at jeg kom hjem. Han sitter og piper og maser og skal bare kose med meg hele tiden. Gode gutten min. I natt ville han bare ligge hos meg enten det var over eller under dyna. Og han som pleier å ligge hos pappan sin siden jeg er så forbaska varm om natten . Veldig koselig er det i hvertfall I dag skal vi bare slappe av og gjøre ingenting. Vi har nada planer og det passer oss absolutt utmerket. Bare kose oss sammen... Ha en super dag
Skytte Skrevet 25. mai 2006 #1106 Skrevet 25. mai 2006 HURRA DER ER DU!!!! Oioioi for en herlig tur dere har hatt!! Jeg blir så misunnelig Åh,fått shoppet masse stilige greier og fått masse av mammaen din! Koselig når de blir sånn småtussete Og så søte voffsen da! Ser det levende for meg at han var kosesyk! De er nå så gode disse hundene! Og så mannen da selvsagt,må ikke glemme han Håper dere får en riktig så koselig dag sammen!
Cr@sh Skrevet 25. mai 2006 #1107 Skrevet 25. mai 2006 Godt å ha deg tilbake! Du har vært savnet ja! Moro med shopping - høres ut som du har fått deg og babyen masse fint! Artig når mamma spanderer litt også da...
Gjest miiip Skrevet 25. mai 2006 #1108 Skrevet 25. mai 2006 Høres ut som en super tur! og takk for at du følger med meg i innspurten.
Skytte Skrevet 26. mai 2006 #1109 Skrevet 26. mai 2006 Gooood morgen!!! Håper du har sovet godt og at formen er bra! Ønsker deg og dine ei kjempefin helg! Må kose på voffsen fra meg!
Murmelmy Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1111 Skrevet 26. mai 2006 Skytte: Ja her er jeg . Vi hadde det kjempe fint of turen var så absolutt vellykket . Men det er jo alltid godt å komme hjem igjen Cr@sh: Tusen takk Skytte: Gooooood formiddag!!!! Voffen er kost med og nå spsier jeg lunsj MissS: ---------------------------------------------------------------------- Så over til det viktigste: JEG HAR BLITT FILLETANTE!!! :hoppe: Bestevenninnen min som hadde termin 14. juni fikk sin lille pike i dag tidlig. 50 cm og vel 3.3 kilo... gleder meg SÅÅÅÅÅÅÅ til å se henne og mannen er småmisunnelig på at de fikk nå og vi må vente heeeelt til august Akkurat nå er jeg mest opptatt av det...er så glad for at fødselen gikk bra og jenta er frisk Har allerede kjøpt en supersøt sommerkjole med underbukse til henne - og kortet ble kjøpt for over en måned siden Ha en flott dag, jenter!
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2006 #1115 Skrevet 26. mai 2006 Takk for at du "dyttet" meg til legen! Jeg har for høyt blodtrykk og derfor mye hodeverk. Nå er jeg sykemeldt 50% og skal ta livet med ro, sove og hvile når jeg trenger det.
Murmelmy Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1116 Skrevet 26. mai 2006 Takk for filletantegratulasjoner IdaC, Xavia og Cr@sh. Gleder meg masse til å se henne...det rare er at selv dette ikke har fått meg til å forstå at jeg faktisk får en liten tass selv om noen måneder. Xavia, så godt å høre at du kom deg til legen og har fått beskjed om hva som er i veien med deg. Mye bedre å vite så man kan ta hensyn til evt komplikasjoner/plager. Har faktisk gått en gang for mye til legen i dette svangerskapet enn en gang for lite (som jeg ellers ville pleid å gjøre) Fikk brev fra HiO i dag og jeg har kommet inn på de studiene jeg søkte på til høsten . Nå må jeg bare sende inn svarslippen så jeg ikke mister plassen før denne måneden er omme. I tillegg bør jeg vel ringe dem å finne ut hva som skjer når jeg føder...sånn mtp oppmøte osv. Nå spiser jeg is Veldig godt! God middag
Huldra:) Skrevet 26. mai 2006 #1117 Skrevet 26. mai 2006 Gratulerer som tante Godt å høre at alt står bra til med mor og barn. Du får hilse og gratulere så mye
Murf Skrevet 26. mai 2006 #1118 Skrevet 26. mai 2006 Oi! Filletante! Moro! (Tydeligvis godt forberedt når du har kortet klar i over en måned ) Og grattis med skoleplass! Selv om jeg har en mistanke om at du søker permisjon til høsten? Eller har du tenkt å studere nå? En av mine tidligere sjefer gikk så lei av å være hjemme (VEEELDIG rolig unge) at hun endte opp med å ta et halvt år med etterutdanning som privatist under permisjonen, fodi det spritet opp hverdagen. Da barn nummer to kom, tok hun et havltårskurs til. Nå er hun gravid igjen... så jeg venter spent på om hun melder seg opp i noe nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå