Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Kjempefint brev du har skrevet! :tommel:

Heldiggrisen som har vært på messe!

Håper du får en super tur til Warsawa med mamsen, og at dere får fylt opp koffertene deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :klem:

Takk for brevskryt! Og MS og jeg har superdårlig samvittighet for at vi ikke ringte deg. Vi har tenkt på det begge to men har vel trodd at den andre skulle gjøre det. Snakket om deg på vei inn og konkluderte med at din shoppegale mann aldri i verden ville latt en slik tur gå forbi uten at han måtte vært med :ler:

Kofferten er ennå ikke pakket men pappa ringte meg i stad for å ønske meg god tur (de er skilte). Han hadde snakket med en i dag som nettopp har vært der og det er visst veldig fint. Mye finere butikker enn her osv, så nå gleder jeg meg veldig!!!

I dag skal vi kose oss med Idol og hjemmelagde pizza calzone...også må jeg jo pakke :Nikke:

God kveld :vinke:

Å ja! Magen har vokst masse!!! Synes jeg da... :sjenert:

24+1................................25+6

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Murmel! Har ikke vært innom KG i dag, men måtte bare en tur innom nå for å ønske deg en riktig god tur. Du må kose deg masse med mamman din og være flink og shoppe masse masse, både til deg selv og den lille skjønningen din :)

Og magen har vokst ja :Nikke: , ingen tvil der nei, og den er like fin som alltid :)

Ha en riktig fin kveld med mannen din og en riktig fin tur med mamman din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu vennen.

Må få :klappe: litt for den fantastiske magen din. Den har virkelig blitt stor og fin! :Nikke:

Så må jeg ønske deg en riktig god tur! Kos deg masse - og ta litt shopping for meg også 'a!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Håper dere storkoser dere på tur, får shoppet og spist god mat og vært skikkelig på jentetur. :kose:

Jeg lurer på en ting: når du kommer hjem, kan du ikke legge ut bilde av magen når du går med sånt skjerf rundt den? Sånn som Ninni i Hotell Cæsar? Synes det er så fint ;)

Ha en fortsatt finfin tur. Me snakkast!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Møtte ei vennine her om dagen, og hun fortalte om da hun foreslo til sambo hvilken dato de kunne gifte seg på, da sa han nei det kan vi ikke, jeg er opptatt den helga. Hva er du opptatt med? Det er viktig fotballkamp den helga  :ler:  Tror hun er litt oppgitt ja  :ler:

Høres ut som mannen min det. ;)

Lenge etter at datoen var bestemt og alt for sent til å gjøre om på planenen om han på at det var Norge - Italia på Ullevål den dagen. :ler:

Sånn går det når man ikke følger med i timen.

Håper du koser deg på tur Murmelmy. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Nå er jeg spent på å høre om helga!!!

Oh yeah,magen har vokst masse den!! Kjempefin er den også!*klappepå*

Akkurat nå kom jeg til å tenke på at jeg ikke har klappet på noen andre sin gravidmage siden mamma gikk med søskene mine,og det er 17 år siden sist liksom...Så er det sikkert hundre som har tatt på min...Hmmm...En liten spekulasjon her :ler:

Jeg funderer mye på det ønskebrevet mitt og nå har jeg noen å smugtitte etter :sjarmor: Kjempelurt! Frykter bare at mitt kommer til å bli veldig mye lengre og komplisert med hvis og om atte og blablabla! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg i Warsawa.. Gleder meg til å lese rapport onsdag eller torsdag... ! :hoppe: (Det var vel da du var tilbake, var det ikke? :klø: )

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skulle du være sååå lenge borte ja!!

*venter på deg til du kommer...selv om tiden kan falle seg lang...!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmel kommer hjem igjen på onsdag, lenge ok å vente på ja :Nikke: Jeg skjønner ikke at hun bare kunne forlate oss :grine: Men jeg skal nok klare å tilgi deg hvis du har klart å kose deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...