Murmelmy Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1021 Del Skrevet 14. mai 2006 HEI JENTER Skriver et fellesinnlegg, jeg Dagen i dag er super så langt. Jeg har spist m&ms og sure føtter mens jeg har ligget pal på såffan siden jeg var ute med voffen ved nitiden. Blir så oppslukt av de bøkene jeg leser (når de er fengende vel og merke) at jeg ikke klarer å legge dem fra meg. Det eneste jeg har gjort ellers er å klippe klørne (hint Peony som kaller det negler ) på voff og sendt han ut med mannen. De koser seg med frisbee i parken...og der okm de jaggu hjem, gitt. Nå skal jeg smyge tilbake til boken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 #1022 Del Skrevet 14. mai 2006 Åh... jeg skulle virkelig ønske jeg hadde mer tid til å lese... *savne bøker* Blir ikke mye tid til det nå om dagen. Mer enn nok med Lillegutt, huset og meg selv er jeg redd. Hvilken bok holder du på med? Skjønte det var noe om hackere og sånt....? :klø: Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #1023 Del Skrevet 14. mai 2006 Boken heter "Dødsfellen" og er skrevet av Jeffery Deaver. Jeg er den ultimate krimdronningen, , og venter i spenning på neste bok fra Jo Nesbø Menyen i dag: Frokost: 1 skive med banan og en kaffe latte Mellommåltid: 1 pose sure føtter og 200g gul m&ms Lunsj: 1 skive med leverpostei og agurk + 1 glass appelsin juice Middag: stor porsjon med is (pistasje og sjokolade) Ikke akkurat den sunneste dagen jeg har hatt . Jr storkoser seg med alt sukkeret og jeg merker godt han har mindre plass en tidligere. Kjenner så sinnsykt mange bevegelser at det er skremmende... Han begynner jo å bli en stor gutt Gleder meg til å se programmene på National Geographic og tv2 i dag. Ser de gjerne to ganger Nå tror jeg at jeg skal fikse meg en porsjon med is til mens mannen fortsetter å vaske gulvet. Han er rett og slett super, den gutten min. Har vasket vinduer og gulv i dag samt hatt voff ute i rundt to timer. De som er skjøre til sinns, se bort! Tisset i dag tidlig da jeg sto opp og det var litt av et trykk etter en tissefri natt . Tørket meg og det var endel friskt blod! MEN, ikke fra skjeden, men fra stumpen . Måtte jo kjenne litt, men har ikke noen tegn på the big H. Kan vel kanskje ha noe med at jeg hadde seks runder med bommelom i går :klø:. Og det var noen reale bommelommer, ikke noe pyseri Sorry detaljene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mai 2006 #1024 Del Skrevet 14. mai 2006 Tåler litt Bra det ikke var fra skjeden da!! Jo Nesbø Jeg elsker bøkene hans! Og Anne Holt. Nå har jeg en bok stående, Karin Fossums Svarte sekunder som neste bok. Ikke fått begynt på den enda, men starter nok når finværet kommer og jeg kan kose meg på uteplassen under parasollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. mai 2006 #1025 Del Skrevet 14. mai 2006 Elsker krim jeg også. Jo Nesbø og Unni Lindell er mine absolutte favoritter... Skulle som sagt gjerne hatt mye mer tid til å lese.... 6 ganger bommelom? Det må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. mai 2006 #1026 Del Skrevet 14. mai 2006 Unnskyld at jeg ler, men var ærlig og brutalt beskrevet Gleder meg til is i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mai 2006 #1027 Del Skrevet 15. mai 2006 Unnskyld at jeg ler, men var ærlig og brutalt beskrevet Gleder meg til is i morgen! ← Må bare signere P her altså! :grine2: Men for all del - vi liker brutale detaljer: snakk fra hjerterota du! Godt det ikke var fra sjeden du blødde, men jeg håper virkelig du slipper unna rumperipsen...det ekke så stas at det gjør noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. mai 2006 #1028 Del Skrevet 15. mai 2006 Murmel da Må virkelig le litt av deg Er det godtekicket som har rotet med magen din? Den dagsmenyen din fra i går så ikke veldig ulik min faktisk Tror ikke det blir noen 2 kilos baby på oss i hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. mai 2006 #1029 Del Skrevet 15. mai 2006 unnskyld at jeg ler altså. Men vi liker brutale detaljer Og du er ikke den eneste som er litt usunn i matveien... ser for meg at jeg må trykke ut en klump på 5 kg! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1030 Del Skrevet 15. mai 2006 Godt dere bærer over med meg, jenter I dag har jeg faktisk vært og fartet endel. Merker jeg må ta meg sammen for det den derre kroppen min begynner å hangle Gikk ut hjemmefra halv ti i dag tidlig og trasket til legen som er et stykke unna. Brukte to timer dit og voff var super happy. Tok så t-banen ned til byen, kjøpte med kaffe og noe å tygge på og satte meg på gresset utenfor stortinget. Lå der til MammaSarius og Peony kom. Mat, drikke og is -> så hjem. Venter nå bare på at den kjære mannen min kommer hjem og hjelper meg med valg av middag. Har vært MYE sunner i dag enn i går selv om det ikke skulle mye til. ----------------------------------------------------------------------------------- iss: Jo Nesbø er superduper! Men synes en bok i året fra ham er ALTFOR lite... Ellers har jeg lest mye fra Henning Mankell og Liza Marklund før jeg oppdaget Nesbø. Lurer på hva neste bok blir... Cr@sh: Fikk den siste til Lindell til jul av svigerfaffar men har ikke åpnet den ennå. Har lest at "Orkestergraven" er veldig lik en av hennes tidligere bøker og at hun har tapt seg. Ikke vet jeg, for har nemlig ikke lest noe av henne . Peony: Takk for selskapet i dag TT: Detaljer er flott vøtt . Men veldig glad blodet kom fra riktig sted IdaC: Det er veeeeeldig godt med godt innimellom! Ikke sant? En 2 kilos unge får jeg ikke uansett... Linkri: Er det noe galt med en 5 kilos unge eller???? Vil du ha bråk??? Veide det nemlig selv... hihihi... MEN, jeg vil absolutt ikke ha en kjempe unge for da kommer jeg til å begynne å . Det er visst den siste måneden som har mest å si for barnets vekt når det kommer til det vi dytter i oss. Nå må jeg løpe! Mannen kommer og henter meg så skal vi handle inn middag og til 17. mai grilling hjemme hos oss. Skal lage hjemmelaget potetsalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1031 Del Skrevet 15. mai 2006 Glemte å nevne natten min i stad... Sovnet på ryggen og våknet av helt ubeskrivelige magesmerter. Litt sånn som da jeg tok Paralgin forte og tydeligvis ikke tålte det (trakk visdomstannen min). Måtte konstant ligge på siden for ikke å ha vondter. Hva kan det være? noen forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. mai 2006 #1032 Del Skrevet 15. mai 2006 Godt med godt innimellom sa du? Hmm, tror ikke det blir med innimellom hos meg nei . Prøver stadig å skjerpe meg, men det funker svært dårlig De smertene fra i natt, vet jeg ikke helt hva de kan være. Kanskje bekkenløsningssmerter? Var du hos legen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mai 2006 #1033 Del Skrevet 15. mai 2006 Du er så herlig ærlig!! Hvor hadde du vondt? Jeg takler ikke å ligge på ryggen..det er vondt,jeg får ikke puste ordentlig og jeg har aldri likt det... Hooka som du har spasert da To timer!! Være forsitig nå! Håper du har en fin mandagskveld!*kose på hunden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1034 Del Skrevet 15. mai 2006 Da er middagen fordøyd og Murmel er særs fornøyd I dag bestod den av 1 1/2 koljekake med to små mandelpoteter, gulrot, vårløk og remulade. Jordbær med vaniljesaus til dessert. NAM! Tv'en lokker rimelig bra i dag altså... I morgen skal jeg til jordmor og deretter bare være hjemme og lage i stand til 17. mai. idaC: Godter er nam nam!!! Og veldig viktig for at tilværelsen skal være bra Cr@sh: Ærlig? Jeg? Skjønner ikke hva du mener... Når det kommer til vondtene er det som om jeg har magekrampe...i hele magen. Sånn derre kjempe vondt at man nesten ikke kan puste og bare krøker seg sammen. Skjønner ikke helt hva det kan være :klø: må nok spørre jordmor i morgen. om jeg husker det Ammetåke sa du??? Var bare på legekontoret i dag for å hente blodprøvesvarene fra første kontroll. Jordmor har spurt om dem i en evighet nå, men jeg har jo ikke akkurat oppfunnet kruttet . Og gikk nok litt for langt...mer enn de to timene til legen...litt i byen og hjem, til butikken osv. Var ute fra 9.30-16.30. I morgen skal jeg bare kose meg hjemme...været skal jo også bli dårlig God kveld alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. mai 2006 #1035 Del Skrevet 15. mai 2006 Jøjemeg som su er på farta... skikkelige "arbeidsdager" for deg jo! Men du koser deg vel, tenker jeg... Deilig med hjemmedag i morgen uansett da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #1036 Del Skrevet 15. mai 2006 Jøjemeg som su er på farta... skikkelige "arbeidsdager" for deg jo! Men du koser deg vel, tenker jeg... Deilig med hjemmedag i morgen uansett da... ← Storkoser meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. mai 2006 #1037 Del Skrevet 15. mai 2006 Mått jo bare le litt av det detaljerte referatet over! Håper du slipper unna flere magekramper! Det var ikke kraftige kynnere da? (Eller, det gjør kanskje ikke vondt det? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. mai 2006 #1038 Del Skrevet 16. mai 2006 Hellu til den sola der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #1039 Del Skrevet 16. mai 2006 Kommer sterkere tilbake! Nå skal jeg til jordmor...og vekten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. mai 2006 #1040 Del Skrevet 16. mai 2006 Snuppa? Nå skjønte jeg hva de magevondtene dine kan være! Høres veldig like ut de jeg har til tider. Og det er visst kynnere fikk jeg høre av min jordmor. Og hvis de er så kraftige, så er det nok på tide å ta det litt med ro fikk jeg høre. Jeg er jo selvfølgelig ikke helt sikker, men det høres veldig likt ut det jeg har, og ja, det er dritvond, jeg går fremoverbøyd når det først er vondt. Lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå