Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Matlysta ja... :sjenert: Noen dager er den som forduftet her også... :roll:

Håper du får en bedre natt i natt, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Matlysta ja... :sjenert: Noen dager er den som forduftet her også... :roll:

Håper du får en bedre natt i natt, vennen! :klem:

Takk snuppa :klem:

Føler liksom jeg ikke kan klage ettersom jeg ikke har verre plager enn det jeg har og at det er så mange som har det mye dårligere enn meg. Jeg får jo tross alt sove, men må ligge pal på ryggen - ikke mye sengegymnastikk, med andre ord ;)

I morgen sakl jeg til nevrolog for å undersøke denne migrenen min nærmere. Det skal bli bra :Nikke:. Lurer på hva de finner ut og hva jeg kan gjøre med det. Spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos nevrologen... Håper h*n kan gjøre noe mot migrenen din! :Nikke:

Kommer sikkert innom deg i kveldinga, jeg... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Tusen takk for gode ord i dagboken min. Setter kjempe stor pris på det :klem:

Liker ikke å lese om de plagene jeg, tror jeg må jage dem vekk ved å :sinna::sinna: på dem! Håper natta i natt har vært mye bedre?

Lykke til hos legen i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei du!

Huff..så irriterende å bli plaget sånn..Men nå blir det jammen meg spennende å høre hva nevrologen finner ut! Håper han finner en løsning sånn at du kan få hjelp!

Ha ei riktig så god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere Cr@sh, IdaC og Skytte! Og takk fro omtanken :klem:

Var hos nevrologen (som forøvrig er overlege på Ullevål - altså i trygge hender) i dag og han spurte om sykdomshistorien osv, klemte litt bak i nakken m.m. Han ønsket å sende meg til MR (på nytt da jeg tok en MR høsten 2004). Da jeg sa jeg var gravid måtte han ta en telefon. Han måtte spørre hvor langt jeg var på vei :roll: er tydeligvis ikke av de største :ler:. Jeg er straks fullgåtte seks måneder og han så det ikke engang :sjokkert:.

Han ringte så til en kiropraktor han anbefalte. Fikk ordnet meg time om 12 dager allerede og han ville se på meg selv om jeg ikke hadde tatt MR :Nikke:

Nå skal jeg kose med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du får god behandling i trygge hender... Men rart han ikke kunne se at du er gravid... :ler2: Mannfolk! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så han virkelig ikke at du var gravid? Du er jo ikke stor,men magen din er heller ikke akkurat flat da, og det er heller ikke fleskemage :ler:

Godt du skal få hjelp vennen, kjedelig med sånne vondter, spesielt siden ryggen også har begynt å tulle med deg.

Nå koser nok Murmel seg med mannen sin... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er så flink til å gå lange turer! Er det voffen sin skyld, eller er du generelt glad i å bruke beina? (Ikke så gøy med truende bekkenløsning, da)

Gikk mye mere før, men nå som jeg har så lang vei til jobben, blir det til at jeg tar buss/t-bane istedet. Og siden vi flyttet ut av sentrum, så blir det ikke til at vi går hjem fra byen noe særlig. Savner det, men det er deilig å ha stor leilighet istedet.

Festlig med nevrologen som ikke kunne se om du var gravid :ler:

Kan du ta MR når du er gravid? Trodde de lot være da? (Men du er jo laaaaangt over første trimester) Håper du får noe hjelp med migrenen, kjipt at det skal være så langvarig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du får så god oppfølging, selv om du jo mye heller skulle vært plagene foruten...

Håper du får en fin lørdagskveld! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper!

Har vært innom, men det har liksom blitt med det.

Så til runden:

Xavia: JIPPI!!! :hoppe:

Cr@sh: Mannfolk :roll:

idaC: Nei, magen min er jo absolutt IKKE flat :riste: . Godmagen min strutter jo! Vondter er auau, men trøster meg med at det kun er midlertidig.

Murf: Koselig å se deg igjen :klem:. Er veldig glad i å bevege meg og går på veggen om jeg bare skal sitte stille nå som jeg er sykmeldt. Det er nok litt avhengig av været hvor langt jeg går, men stort sett blir det i hvertfall en laaaang tur om dagen. Både jeg og voff har veldig godt av det :Nikke: . Jeg skal ikke ta MR før poden er ute. Han ringte rundt da hverken han eller jeg var helt sikre og fant ut av at det skal vi vente med. Nå i første hånd blir det tur til kiropraktoren.

------------------------------------------------------------------------------------

I dag har voff og jeg gått tur...igjen ;). Vi våknet halv åtte i dag tidlig av noen unger som skrek og snakket i bakgården :frustrert: . Hadde nok våknet rundt da uansett da jeg sovnet på sofaen kl halv ti i går og tuslet innom badet og rett i seng litt senere.

I natt gikk brannalarmen... :frustrert: ...klokken halv tre. Sto og ulte i over ti minutter, kanskje lengre. Den går i alle leiligheter i hele komplekset. Mannen gikk ned med voff mens jeg ble liggende. Han fikk beskjed om å hente meg dersom det brant :ler:.

Etter at jeg sto opp gikk jeg ut med voff, spiste frokost og så koste jeg meg på sofaen i et par timer med en bok jeg startet på i går. Bra krim :). Derettet tassa voff og jeg ned til løkka og tok bussen hjem. Var vel borte i rundt tre timer.

Mannen kom hjem fra jobb og vi handlet...masse godsaker, kanskje 8 liter is av forskjellig slag :sikle:

Nå er straks min hjemmelagde lasagne (som mannen har vært med å lage mesteparten av), hjemmelagde hvitløksbrød og salat. Mannen syntes det var så godt forrige helg at han har mast hele uken om vi kunne ha det til helgen. Til dessert blir det kuleis.

Kos dere i kveld, jenter!

:vinke:

Har forresten blitt bedre foran i bekkenet men har nå i tillegg vondt i korsrygg og på siden i rumpa :rodme: . Skal til jordmor på tirsdag, så får se hva hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du får så god oppfølging, selv om du jo mye heller skulle vært plagene foruten...

Håper du får en fin lørdagskveld! :)

:klem:

Du også snuppa!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, [email protected] er virkelig nam!

Maten er i magen og isen likeså. Fikk besøk av et veldig godt vennepar som ringte og spurte om de kunne komme sånn på sparket. Sånt synes jeg er superkoselig. Det betyr bare at de føler seg vel og hjemme hos oss og i vårt selskap (mannens forlover med kone).

Vi har spist is, sett på Gullruten (Dorthe Skappel -> :roll:) og skravlet masse om graviditet og barn osv. De har nemlig et lite frø i magen :hoppe: ...

Nå skal jeg legge meg med en god bok. Begynte å lese den i går og den er så langt å anbefale. Det er en krim som handler om hackere og cyberspace. En cracker (hacker negativt betont) har tatt dette til virkeligheten og dreper folk. Han kommer innpå dem gjennom en "bakdør" hvor han entrer offrenes maskiner og ser alt de gjør. Han øker vanskelighetsgraden ved å velge ofre som er vanskeligere å nå osv... Spennende :Nikke:

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med venner som kommer sånn på sparket. Vi ar en del sånne vi og. Vi er 4 vennepar her i nabolaget, så det hender vi møter dem når vi går tur, og da stikker vi gjerne innom hvis vi har tid. Koselig det :)

Hva skal dere i dag da? Været er jo ganske brukbart selv om det er kaldere. Leste at du skal begynne å tenke litt mer på deg selv og kroppen din, og det gjør meg glad. For det må du vennen, ellers så blir du helt utkjørt.

Ha en super dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med spontant besøk :Nikke: Ofte de sammenkomstene som er mest vellykket og trivelig... :Hehe:

Kos deg i det brukbare været i dag... Vet jo ikke hvor lenge vi får beholde det ...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...