iss Skrevet 10. mai 2006 #981 Del Skrevet 10. mai 2006 Kan tenke meg hvilken retning du tenkte, ja Lite barnsli'a! ← Tenkte nå mer på at knøttet var aktivt jeg da, ikke mannen Ha en strååååålende dag i det fine været!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mai 2006 #982 Del Skrevet 10. mai 2006 50 SIDER!!!! GRATTIS!! Oi så mye du har fått gjort allerede! Din flinkis! Syns du skal spare gulvene til mannen og bare sitte ute og kose deg! Muligens burde jeg også sette meg ute for det er jo sol her også............ Må sjekke om jeg har noe lesestoff først! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #983 Del Skrevet 10. mai 2006 så søt voffe. liker så godt grillmat han altså! Ååå.. Så søtt at han hadde hånden på magen din.. Jeg smelter helt når mannen min gjør det... Er formen bra idag? Håper ryggen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 10. mai 2006 #984 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg er med i parken jeg, så snart jeg har fått hentet medisinene vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 #985 Del Skrevet 10. mai 2006 50 siders party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. mai 2006 #986 Del Skrevet 10. mai 2006 50 siders party! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. mai 2006 #987 Del Skrevet 10. mai 2006 :enig_anim: Hurra for femti sider! Håper du har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 #988 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #989 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei jenter, og tuuuuuusen takk for alle hilsner! Var på gravidsvømming i dag med MS...og nå har jeg så sinnsykt vondt i bekkenet. Vondt når jeg går, sitter, vender på meg osv. Vil ikke ha det Mannen har kjørt over alt for å kjøpe grill til meg i dag. Han syntes jeg fortjente en belønning siden jeg var så blid og god mot ham idag tidlig . Bare han legger hånden på magen min hver natt, så blir hver morgen slik MEN, grillen vi er ute etter var utsolgt over alt. Han kjøpte imidlertid jordbær til oss da . Godgutten min. Det er ikke så lett for ham nå når jeg er gravid og har daglig kontakt med godgutten i magen. Han er litt misunnelig stakkar...han skulle så inderlig ønske det var han som hadde gutten i magen og kunne ha ham med over alt. Veldig koselig for meg at han føler så inderlig mye for lillegutt allerede, men synes jo litt synd på mannen min også. Mannen min Nå begynner Jack Malone med Sporløst forsvunnet. Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. mai 2006 #990 Del Skrevet 10. mai 2006 Peony og jeg traff hverandre i dag vi også...burde ha truffet hverandre alle fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 10. mai 2006 #991 Del Skrevet 10. mai 2006 Peony og jeg traff hverandre i dag vi også...burde ha truffet hverandre alle fire! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 11. mai 2006 #992 Del Skrevet 11. mai 2006 Ser at du er våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #993 Del Skrevet 11. mai 2006 iss: Ja særlig Skytte: Vasket ikke gulv i går . Gjorde ikke stort hjemme egentlig. Satte på et par maskiner og slikt men ikke noe stort. Solen kaller i dag også. Får jammen meg nyte den når vi først er så heldige å ha den her! Epica: Både voffen min og og Peonys er veldig søøøøte :hjerte:Og alt annet enn tørrfor går ned som hakka møkk MammaSarius og Izaria: Ja, vi må møtes alle mann . Jeg er hjemmeværende, så her er det bare å si i fra! Cr@sh, TeddyToria, miip: Skal ikke mye til for å gleder dere, nei! Party for femti sider!!! Cr@sh: IdaC: Er ikke jeg alltid våken, da :klø: ??? ------------------------------------------------------------------------------ En helt jævlig natt er nå over. Jeg sover da gjennom den, så så ille kan den umulig være. Kom hjem fra svømming i går og har så sinnsykt i skambenet og omegn. Krøkker meg bortover så mannen får latteranfall. Nå er han ute på ordentlig tur med voffen, så han synes nok litt synd på meg. Har aldri hatt det slik etter svømmingen tidligere . Våknet i natt og skulle tisse...kom meg såvidt opp av sengen. Kan dette være tegn på bekkenløsning? Vil ikke ha det altså I dag er planen å ikke ha for mange planer. Skal egentlig ikke gjøre så mye bortsett fra å kose meg sammen med voff. Tenkte jeg skulle gå til legekontoret mitt og hente blodprøvesvarene fra første legetime...tar ca i underkant av to timer å gå dit...men vet ikke om det er så godt akkurat i dag. Vi får se. Bussen tas ihvertfall hjemover! Kanskje jeg stikker innom min gravide venninne som jobber på veien. Vi får se. Verandaen kaller i hvertfall fra rundt kl ett. Først da er solen der. Is skal jeg i hvertfall spise. Middag i dag? Hakke peiling! Har så sinnsykt dårlig matfantasi for tiden. I går hadde jeg brødskiver. Må ha noe annet i dag Ha en superduper dag jenter, så snakkes vi later! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 #994 Del Skrevet 11. mai 2006 Ha en fin dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 11. mai 2006 #995 Del Skrevet 11. mai 2006 Uff da vennen. Får håpe det ikke er bekkenløsningen som melder sin ankomst. Håper du får en fin dag i solen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. mai 2006 #996 Del Skrevet 11. mai 2006 Håper kroppen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #997 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvis du hadde så vondt igår og spes i skambensområdet så vil jeg nesten forby deg å gå så langt!!! Det må du ikke gjøre snille deg,det kan bli så ufattelig mye værre....*hååååper du tok bussen begge veier* Godt at mannen din er så snill og god! Akkurat sånn de skal være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #998 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei jenter og tusen takk for omsrogen Tok bussen med voff bort til Kjelsås sånn ca halv ti. Trasket så nedover langs Akerselva til jeg kom til løkka. Satte meg så i Birkelunden og var der vel sånn ca kl 11. Klokken ett kom Huldra en tur. Veldig koselig å se deg igjen Vi reiste oss opp og gikk hver for oss vel en time senere. Gikk tjue meter nedover og da roper kona til mannens forlover på meg. Satt vel hos dem i en times tid. På vei hjem gikk jeg innom kulinaris og kjøpte meg kulesis. To kuler á sjokolade og pistasje. Fikk handlet litt mat og kom hjem kvart over fire. Har altså ikke vært veeeeldig flink til å ta meg av bekkenet Har null matlyst og har ikke spist siden to små skiver med banan kl syv i dag tidlig. Sitter nå med to nye skiver med banan og farris. Har liksom ikke lyst på noe og ihvertfall ikke varmmat! Mannen kommer ikke hjem fra jobb før om noen timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 11. mai 2006 #999 Del Skrevet 11. mai 2006 Du må bare unnskylde meg i dag altså. Fikk et plutselig anfall av lyst til å oppleve verden, men det gikk fort over. Holder meg inne med dørene igjen og håper å komme sterkere tilbake senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1000 Del Skrevet 11. mai 2006 Gjøkke no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå