Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klem: Nå ble jeg glad!

Så bra at du tok kontakt med føden og at de sjekket alt :Nikke:

Kos deg med lille oppstoppernesa (var den stor? :sjarmor: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IdaC: Så søøøøøt du er :klem: . Takk for mange gode ord. Tror nesten du ble reddere enn meg, jeg ;)

Xavia: De sa også at det var det eneste rette :Nikke: . Ikke noe poeng å gå unødvendig bekymret (selv om feelingen sa at alt var ok)

Peony: Ja :ler: . Mannen fikk se bildet da jeg hentet ham på kaia i dag tidlig. Han klarte ikke å legge det fra seg :hjerter_rundt:

Også vil jeg :hoppe: litt sammen med Ida for 24 uker!!!

Skrevet

:hoppe: for 24 uker og at alt står bra til!

:klem:

Skrevet

Uff, jeg husker godt hvor ekkelt det er å ikke kjenne liv i magen! Kjempefint at du fikk sjekket det, og at alt sto bra til med gullet ditt! :klem:

Skrevet

Det var innmari godt å lese at alt gikk bra på føden... og om den lille oppstoppernesa... :ler:

Håper du har en fin lørdagskveld... :kyss:

Skrevet

Hei søndagsengel og cr@sh :vinke:

Fikk liksom en bonus ul i går, jeg! Også så fiiiiin!

Er helt forelsket, jeg! Og mannen hevdet hardnakket at sønnen hans ligner på han! :ler: Guttene mine... :hjerte:

Alt er bare så bra. Jeg er forelsket i min gode, snille, staute, trygge mann. Vi har alt vi trenger for å klare oss resten av livet. Tilværelsen er trygg og stabil. Mannen elsker meg selv om vi svært sjelden har oss :rodme: . Han tror nemlig at jeg får vondt i ryggen av sex. Det var nemlig etter sist gang (ja, jeg vet det er to-tre uker siden) jeg begynte å klage over vondtene...:sjenert: Snille, omtenksomme gutten min.

Nå er han ute med voffen.

Han kom jo hjem etter to døgn i utlandet med jobben. Han hadde kjøpt med seg: Nydelig langt halssmykke fra Pilgrim i turkis, lys turkis skjorte med plass til magen til sommeren, shampoo og balsam for ømfintelig hud fra Elisabeth Arden, Lancome mascara (brun), 2 gule m&m poser, to poser geleringer (sure), en stor pose bamsemums. Gode mannen min!

Litt :hjerter_rundt: , jeg...:rodme:

Skrevet

God morgen vennen!

Ja jeg ble virkelig redd jeg da jeg leste innleget, men det er jo bare fordi jeg bryr meg :klem:

Er det ikke herlig å være forelsekt og ha sånn trygghet? :hjerter: jeg også føler at vi har det sånn, og det er så herlig. Livet føles fullkomment.

Så snill mannen din er som har kjøpt med så masse, sa du ifra om hva han skulle kjøpe eller? tror ikke mannen min vet hvilken farge det er på maskaren min nei :sjenert: , men det er kanskje like greit og :ler:

Det med ryggvondt etter å ha hatt seg :ler: , det opplever jeg og faktisk men hos meg gir det seg veldig fort heldigvis. Men det er jo godt med snille mannfolk som tar henysn da, det skulle jo egentlig bare mangle :)

Hva er planene for dagen hos dere da? :klem:

Skrevet

Hei snuppa!

Vi stod opp ved nitiden og spiste frokost og drakk hjemmelaget kaffe latte (har sånn derre maskin). Ble stappmett...merker det topper seg fort og at jeg ikke orker så mye mat om gange lengre.

Etter frokost tok vi med voffen og frisbee'n ut på tur. Vi kastet og voffen løp og hentet. Han simpelthen elsker den leken, altså.

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen sammen med voff. Vi er begge rene og lukter godt :Nikke:. Jeg har fikset håret, sminket meg og nå sitter jeg altså her. Vi skal nemlig i konfirmasjon i dag :roll:. Ikke at jeg gleder meg, egentlig. Nå er det straks mannen sin tur til en vask. Han elsker å dusje og blir der gjerne en halvtime. Godt det er felles varmtvann :ler:.

Selv om det ikke blir så mye sex for tiden går det jo an å gjøre andre ting :sjenert: . Overrasket mannen i går og det ble positivt mottatt :ler:. Også lå vi og koste og pratet litt.

Mascara....han har pleid å kjøpe sort, men de to siste gangene fant han endelig den brune. Ser jo ikke noe særlig forskjell på sort og brun bortsett fra at den brune ikke blir like "hard". Jeg er jo mørk, men liker likevel en mer soft look. Og nei, jeg hadde ikke sagt hva han skaulle kjøpe. Han fant på alt selv! Tildels av lyst og tildels dårlig samvittighet for at han glemte lommebok og telefon :ler: Likevel kom jeg svært godt ut av det ;)

Da får jeg gjøre noe fornuftig...som å surfe litt i dagbøker.

Ha en fin dag!

Skrevet

Søte mannen din! :)

Lurer på om mannen min kommer til å ha med noe hjem fra Afrika.... :sjenert: Jeg har bestilt tromme.. :ler: Men om han finner noe på egenhånd? :klø:

Håper dere har hatt en knall helg! :briller2:

Skrevet

Da er vi hjemme fra konfirmasjon...kom hjem for litt over en time siden man har surfet litt rundt.

Konfirmasjonen var veldig hyggelig og maten var nyyydelig. De hadde innleide kokker fra Statholdergaarden (:overrasket:) og fikk tre retters middag. Kamskjell og ørret til forrett, kalv til hovedrett og sjokoladeterte med blodappelsinsorbet og vaniljemarinerte bær til dessert. Dette er snakk om familien min som bor på landet - derfor så sjokkert. Dritgodt!

Voffen stod i inngjerding med tre tisper. En hadde nettopp avsluttet løpetid. Gjett om han koste seg :roll:. Tissen hans var ute konstant og han gikk stivt da vi kom hjem pga all jokkingen. Lille rampen min.

I morgen skal jeg bare kose meg. Gå litt tur med voffen, sitte på verandaen og absolutt spise de jordbærene vi kjøpte i går :Nikke:

Her er to magebilder jeg tok nå da jeg kom hjem. Husk at det er masser av god mat og kaker inni den! Har tatt med ett fra 26. desember også til sammenlikning :ler:

Skrevet

Magen vokser den ja, og den er jo sååå fin :) Det hørtes ut som en deilig meny det dere fikk servert i går :sikle: Ble jo ikke mindre sulten av å lese om den nå nei ;)

Vi og har sånn derre kaffemaskin, jeg fikk den av mannen i bursdagsgave i fjor, men jeg er litt for lat til å lage kaffe på den. Enda den er helautomatisk og det egentlig er bare å trykke på knappen :ler:

Du får kose deg masse med voffen i dag :klem:

Skrevet

.. :ler: her var det mye :humpe: snakk!

Så søt mannen din virker MM - koselig med sånne overraskelser. Godt å lese at du er forelsket og lykkelig. :hjerte: Ingenting bedre enn det.

Godt å høre om ul og oppstoppernesa også ;)

Og igjen - herlige magebilder!

Gjest Epona
Skrevet

Så fin mage du har Murmelmy! :hjerte: Stram og fin gravidemage! :) Tenk inni der bor deres sprell levende baby! :grine2: Er det ikke rart??

Høres ut som du har det veldig fint for tiden! :klem: Nyt dagene!

Skrevet

IdaC, Izaria og Epona: Tusen takk for mageskryt :klem:. Synes den har vokst mye de siste tre-fire dagene...men det er vel slik at den vokser litt i rykk og napp?

IdaC: I går trodde jeg faktisk jeg skulle sprekke. Merker den bare blir hardere og hardere for hver dag og etter orgasme er den steinhard :overrasket::rodme:. Voffen og jeg sov sammen på sofaen fra 08-10. Vi spoonet :ler:. Deretter gikk vi en finfin tur i solskinnet jeg i oppbrettet joggis, genser og flippflopper.

Izaria: Synd det bare blir med snakk... Tror mannen synes det er litt rart med den lille inni mahen og i hvertfall når han har sett den lille gytten sin på UL. I tillegg er han veldig var på at jeg ikke skal ha vondt. Egentlig gjør det meg ikke noe om det tar litt tid mellom hver gang bare vi to har det supert i parforholdet. Nå er det ikke lenge til mannen din kommer hjem...*drømme*

Epona: Vi har det veeldig bra for tiden...og det er spinnvilt at det er noen som bor i magen min :sjokkert: Ufattelig rart, men også utrolig koselig. I hvertfall når jeg vet at han trives godt inni sin lille hule :ler:

I dag har jeg som nevnt tidligere hatt en god og rolig morgen. Skal jammen ikke bevege meg mye i dag, nei! Nå er det ikke lenge til Frognerbadet åpner (18. mai) så venter med de helt store fysiske utfordringene til da. Blir nok endel gåing, men det er jeg jo vandt til.

Våknet, spiste frokost og lagde til mannen mens han var ute og tisset voffen. Da han dro rett etter åtte sovnet voff i armene mine på sofaen. Slik lå vi til han sa i fra om at han måtte bommelomme. Vi gikk en koslig tur i solskinnet og nøt det gode været. Nå venter jeg egentlig bare på at solen skal komme rundt og treffe verandaen vår. Da blir det sol og kos :)

I dag skal vi ha en lett og grei middag. Vårruller, ris, salat og sweet chili sauce. Har igjen salat etter middagen på lørdag. Nå er det full stopp på godtefronten. Er så flink i ukedagene at jeg tar helt av i helgene :rodme:

Tassen sparket og bevegde seg som bare det da vi la oss i går. Mannen kjente masse og han får et ganske morsomt uttrykk i ansiktet når han kjenner bevegelsene. Jeg ligger bare og ler :ler:, får det er sannerlig et syn! Tassen har vært ganske aktiv når jeg har sittet ved pc'en nå også. Er så deilig...

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Skrevet

bare en liten tur innom for å skryte av den superfine magen din!!! :grine2:

Så flink mannen var til å handle til deg da!

Kos deg i det nydelige været i dag! :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Hei, er bare innom for å oppdatere meg litt.

:hjerter_rundt: for fin mage, bra mann og frisk godgutt med oppstoppernese!

Kos deg videre i dag!

Skrevet (endret)

Vært litt action siden sist her ja...:redd:

Men SÅ godt å lese at alt stod bra til med lille oppstoppernesegutten dere venter! :hjerte: Det er alltid så ekkelt når de blir rolige eller endrer "atferd", men de er som oss - noen dager er mer sprelske enn andre. Kjempebra at du tok kontakt med føden uansett... Heller ti ganger for mye enn én for lite! :Nikke:

Magen din er som alltid nydelig! :grine2:

Blir spennende med tur til Polen da! :tommel:

Endret av -TeddyToria-
Skrevet

iss: :kyss:

Søndagsengel?: Tusen takk for mage- og manneskryt! Også er jeg veeeeldig glad for at været skal bli like bra i morgen...:hoppe:

Miip: Oppstoppernesa er nyyyydelig :hjerter_rundt: . Ser på bilet stadig vekk :rodme:

Mrs Teddy: Du kan jo ikke være miss Teddy nå når du er gift! Takk for bollemageskryt og oppstopperneseskryt :klem:. Ja, jeg fikk beskjed om å ringe om det skulle være slik igjen og det er veldig betryggende :Nikke:. Gleder meg masse til Polentur! Tror mamsen også gjør det. Ringte meg i går og sa at turen hadde gått opp i tur etter at vi bestilte og ringte meg i dag for å høre om jeg hadde endret etternavnet i passet. Søte mamma...

I da har jeg jo bare kost meg. Mannen kom hjem og vi spiste middag sammen på verandaen. Vårruller og sweet chili sauce er nam nam. Jeg hadde litt friske jordbær med vaniljesaus til dessert. Var ikke nok til mannen, så jeg og magen fikk ;). Nå har jeg laget meg en kaffe latte, spist én bamsemums og skjært opp og skrelt tre pink lady epler til mannen og meg selv. Han kapper til treplatene på verandaen mens jeg oppdaterer meg her :)

Før mannen kom hjem hang jeg opp en vask, tok ut av oppvaskmaskinen, tørket litt støv, redde sengen, brettet litt tøy, støvsugde leiligheten, kaste en plante som stod pill råtten på badet og lagde mat. Alt på under en time :klappe: . Flinke meg ;)

Det er jo meldt vel så bra om ikke bedre vær i morgen. Kunne faktisk tenkt meg å ta en tur på stranden men vet ikke om jeg har ork til det. I hvertfall ikke alene (voffen er jo med selvsagt). Tenker på det med pass av ting mens jeg slår lens osv. Nei...tror jaggu jeg blir hjemme :Nikke:. Får ta med voffen bort på sletta og kaste frisbee til han. Det elsker lille voff :hjerte:

Tv-kvelden består av Criminal Minds.

Skrevet

:kose: så godt at alt er bra med dere. Har oppdatert meg litt her i dagboka di, og må si jeg ble litt :tristbla: og :overrasket: og redd... Godt å høre at tassen fremdeles sparker fra seg ;)

Så deilig å dra på tur med mamme til Polen da. Da får du jo reist litt likevel :)

Hils mannen og knakkpøla så mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...