Murf Skrevet 2. mai 2006 #902 Skrevet 2. mai 2006 Eneste jeg finner i frysern vår er fisk, ikke så spennende som skolebrødene dine! Takk for klem i dagboka mi, det varmet!
Murmelmy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #903 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Eneste jeg finner i frysern vår er fisk, ikke så spennende som skolebrødene dine! Takk for klem i dagboka mi, det varmet! ← Jeg får rett og slett bare fnatt av enkelte brukere. Ikke mange, men det er noen som byr meg rett og slett i mot. Har blokkert en bruker tidligere og tror jaggu jeg må trykke på knappen ennå en gang. Er det slik at jeg blir blokkert for vedkommende også? Uansett, merker bare jeg blir så sinnsykt provosert over manglende empati og intellekt. Høres kanskje slemt ut, men oh my god Jess, da har jeg sluppet ut litt irritasjon... Endret 2. mai 2006 av Murmelmy
Murmelmy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #904 Skrevet 2. mai 2006 Nå lurer jeg jaggu på om jeg kjente tassen hikke for første gang Jevne dult i magen. Ganske hardt, men veldig jecnt. Han holder på ennå... kan det være hikking???
Cr@sh Skrevet 2. mai 2006 #905 Skrevet 2. mai 2006 Jeg får rett og slett bare fnatt av enkelte brukere. Ikke mange, men det er noen som byr meg rett og slett i mot. Har blokkert en bruker tidligere og tror jaggu jeg må trykke på knappen ennå en gang. Er det slik at jeg blir blokkert for vedkommende også? Uansett, merker bare jeg blir så sinnsykt provosert over manglende empati og intellekt. Høres kanskje slemt ut, men oh my god Jess, da har jeg sluppet ut litt irritasjon... ← Det er enkelte jeg også stusser over.... som virkelig ikke virker helt gode... som muligens ikke stod så langt unna da det smalt... Huff... jeg lar meg lett provesere jeg også... men har ennå ikke gått til det skrittet å blokkere noen. Vet ikke om hvordan det fungerer...om du blir blokkert for vedkommende også... :klø: Moro med hikking forresten... en merkelig følelse...
Murmelmy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #906 Skrevet 2. mai 2006 Lurer jeg også på denne blokkeringen. Det er spsielt folk som er store i kjeften selv, men som er hårsåre når det kommer til dem selv jeg irriterer meg over... Prøver å heve meg over dem Nei...nå får jeg rydde, støvsuge og vaske gulver. Mannen er hjemme om en times tid. Voffen har i hvertfall vært ute på tur, så da er det krysset av på listen i hvertfall
IdaC Skrevet 3. mai 2006 #907 Skrevet 3. mai 2006 :kys_2: Lurer på om jeg ikke vet hvem brukere du får fnatt av Lurer på om ikke det er de samme som meg... Hva er planene for dagen på en enda grå og trist dag?
Murmelmy Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #908 Skrevet 3. mai 2006 :kys_2: Lurer på om jeg ikke vet hvem brukere du får fnatt av Lurer på om ikke det er de samme som meg... Hva er planene for dagen på en enda grå og trist dag? ← Hei Ja det er spesielt en bruker. Hadde en tidligere som bare var helt kokko, men vedkommende har nå kuttet ut kg. Ikke pga meg, altså! Får fnatt av folk som klager, klager, klager og aldri gjør noe med det. I dag skal jeg møte MammaSarius og Peony. Peony har jeg aldri truffet tidligere, men vi har nå fulgt hverandre i snart to år i forbindelse med bryllup og barn...og hund . Senere i dag skal MS og jeg på gravidsvømming. Jeg ser an ryggen litt, men regner med jeg skal svømme. Nå er jeg drit lei av alle klærne! Vil ha finvær . Hmmm...må huske å bytte et par topper på Massimo. Da legger jeg meg på såffan litt. Ha en super dag, girlsa!
IdaC Skrevet 3. mai 2006 #910 Skrevet 3. mai 2006 Svømming høres deilig ut. Øynene mine tåler ikke klor, og det er så utrolig synd. Tre gravide kvinner sammen, masse hormoner Koselig å møte Peony også da. Ja du var jo ganske aktiv på bryllupsforumet, jeg hadde ikke så mye tid til KG da, så jeg ble desverre ikke med dere på noen av treffene heller. Når vi snakker om bryllup, både dere og vi har jo 1 års bryllupsdag snart, har du begynt å tenke på hva dere skal den dagen, og hva du skal kjøpe til mannen, hvis du har tenkt å kjøpe noe? Jeg er helt blank, så jeg håper jeg får litt tips
Gjest miiip Skrevet 3. mai 2006 #911 Skrevet 3. mai 2006 Er innom og leser litt og ville bare si hei. Gid det fantes skolebrød i min fryser også!
Murmelmy Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #912 Skrevet 3. mai 2006 Søndagsengel: IdaC: Ble ikke noe svømming i dag da jeg har supermigrene og MammaSarius ikke skal hun heller. Vi får ta det igjen neste uke... Når det gjelder bryllupspresang så har jeg ikke tenkt så langt . Mannen skal i utdrikningslag fra lørdag til søndag (24-25. juni) og kommer sikkert litt småuggen utpå ettermiddagen . Ingen gode forslag... Miip: Gid det fantes flere skolebrød i fryseren . Kanskje jeg skal lage noen nye i løpet av uken? Hei hei I dag har dagen så langt gått i ett. Våknet sent (09.20), spiste frokost, gikk ut med dyret, var litt på kg, lå litt på sofaen, ute med hunden og på bussen innen kl var 12. Fikk igjen pengene for to topper kjøpt på Massimo før jeg møtte Peony og MS på kafé kl ett. Dro derfra rundt halv fem og møtte broren til Lille Smurf som nå hjelper oss med å fikse på badet. Veldig snilt Mannen har bestilt pizza, så håper den kommer snart. Et spm: Har jo hatt endel vondt i korsryggen, men nå har det spredd seg til stumpen. Kjennes ut som om jeg har vært på årets første sykkeltur (med smalt sete vel og merke ). Noen som kjenner igjen dette? Har hatt det slik siden i går. Ikke noe godt, men ikke sånn kjempe vondt heller.
Murmelmy Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #913 Skrevet 3. mai 2006 Nå har jeg skikkelig vondt i korsryggen Lurer på om jeg skal hinte til mannen så jeg får massasje... I morgen skal jeg til mamma og da vil jeg i hvertfall sitte ute i finværet i badestampen. Det hadde vært digg det! Nå er det meldt fint vær flere dager fremover! Da er det ikke så kjipt at jeg ikke er på Mallorca likevel . Livet smiler I dag skal jeg se på Sporløst forsvunnet på NRK kl 21.45. Det er godserie vettø! Badet er nå fikset og det ble så fint . Nå mangler vi bare å få hengt opp nytt speil. Må bare kjøpe det først. For øyeblikket står det gamle speilet på servanten. I tillegg skal vi ha opp spotter over speilet (har spotter i taket), men det får fatters fikse. Tror jaggu jeg skal kaste meg på såffan nå... eller rettere sagt: legge meg ned forsiktig... Tror jeg må begynne å ta litt mer hensyn til ryggen. Kanskje det ikke er så lurt å hoppe rundt i skogen med voffen, bære tumge ting, vaske og støvsuge gulv, snu meg med samlede ben osv osv. Godgutten koser seg i hvertfall i magen. Hadde ikke kjent noen bevegelser siden i dag tidlig så var bittelitt bekymret. Etter å ha slukt to glass med coca så sparket han jaggu fra seg GOD KVELD MINE DAMER!
Cr@sh Skrevet 3. mai 2006 #914 Skrevet 3. mai 2006 Sukker og koffein gjør susen for litt liv i magen, ja... Håper ryggen bedrer seg...
IdaC Skrevet 3. mai 2006 #915 Skrevet 3. mai 2006 Kjedelig med vond rygg Murmel. Men som du sier selv, det er nok på tide å begynne å ta litt mer hensyn så du ikke blir enda verre. Det skal vi ikke ha noe av nei Jeg som hadde satset på at du hadde noen super forslag til 1 års bryllupsgave . Må nok i tankeboksen nå ja. Jeg har hørt litt forskjelig ang været fremover, men vi satser på at du har rett Nå vil jeg ha sol og sommer. Håper du får det fint hos mammaen din i morgen
IdaC Skrevet 4. mai 2006 #916 Skrevet 4. mai 2006 Neimen Murmel da, er du også oppe så tidlig. Skulle innom dagboken min da jeg så at du var innom LinKri ca 05.30 Men nå skal ikke jeg si noe, for jeg har vært oppe i en time selv, og satt på oppvaskmaskin, tørketrommel er i gang, frokosten er fortært og sitter nå med kaffe. skal si de små i magene våre forbereder oss på et aktiv liv
Murmelmy Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #917 Skrevet 4. mai 2006 Cr@sh: håper ryggen gir seg jeg også IdaC: Hei på deg! Våknet av at hunden måtte tiss 04.40 og fikk ikke sove igjen. Demonstrativt bråkte jeg masse da jeg stod opp for mente sannerlig det var mannens tur. Han sliper så altfor billig unna nå som jeg er sykmeldt. I tillegg er det jeg som sover nærmest døren. Kom inn etter en rask tissetur kun iført kåpe, truse og sko . La meg, men fikk ikke sove. Tassen sparket og koste sg glugg i hjel inni magen og da den i tillegg begynte å rumle ga jeg meg ende over. Stod opp, spiste, surfet på internett, ble kvalm av to store nesquik glass og måtte hvile litt på sodaen . Skal si tassen koste seg med alt sukkeret! Tror han drev og ommøblerte i hybelen sin Av hensyn til mannen og voff (ikke skjønner jeg hvorfor , så har jeg ikke gjort noe bråkete husarbeid. Nå får vi baare håpe at været blir tipp topp så jeg kan tilbringe en hel dag utendørs hos mamma (østfold). En ting er i hvertfall sikkert; mannen skal værsågod få gå ut med bikkja!!! Jeg skal kjøre han til båten kl 10.30 (han skal til Tyskland med jobben) og vet han har satt på vekkerklokken kl 08. Ellers så er ryggen fremdeles vond . Kjipt å våkne med vondter, de pleide liksom å komme snikende utover dagen. Kroppen er sliten og jeg er trøtt . Ha en super dag, jenter
Murmelmy Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #918 Skrevet 4. mai 2006 En ting til... ...er så sinnsykt støl i leggene og skjønner ikke riktig hvorfor. Gikk absolutt ikke langt i går og trapper har jeg heller ikke trasket mye i. Noen forslag?
Izaria Skrevet 4. mai 2006 #919 Skrevet 4. mai 2006 ..har ingen forslag. Men ønsker deg en fin dag sammen med mamma og god bedring med vondtene!
Murmelmy Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #920 Skrevet 4. mai 2006 ..har ingen forslag. Men ønsker deg en fin dag sammen med mamma og god bedring med vondtene! ← Tusen takk, vennen! Ellers må jeg bare si at jeg har det utrolig bra . Skal ikke klage over altfor mye vondter, for jeg har det uforskammet bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå