Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #841 Del Skrevet 27. april 2006 Godt å høre at tassen vokser som han skal! Men det var trist med mormoren din - men hell i uhell at hun fant ut av det nå, hadde ikke vært noe hyggelig om hun hadde blitt alvorlig syk på ferie! ← Uff nei Hell i uhell kan man jo egentlig kalle det. Mormor er ei sterk dame på 80 år som i fjor tok brystreduksjon (etter å hatt lyst på det i alle år). Helsen er kjempebra bortsett fra dette... Nå blir hun innkalt til Ullevål for nye undersøkelser og operasjon. Dette fikser hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2006 #842 Del Skrevet 27. april 2006 Så leit med bestemoren din. Håper hun snart føler seg bedre. Kan dere ikke reise uten henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #843 Del Skrevet 27. april 2006 Kan dere ikke reise uten henne? ← Skulle gjerne gjort det, men det er bare vi to som skal reise... Jeg kunne gjerne reist alene, men må ta litt hensyn til mannen der. Tviler på at han ønsker at hans gravide kone skal på tur alene uten følge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2006 #844 Del Skrevet 27. april 2006 Ja, da skjønner jeg. Trodde mannen din også skulle være med jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. april 2006 #845 Del Skrevet 27. april 2006 Så fint at lillegutten vokser som han skal, og at dere fikk bekreftet kjønnet en gang til. Det var leit å høre om bestemoren din, men som du selv sier, hun kommer nok til å fikse dette fint! Skjønner godt at du hadde lyst å reise bort, og siden det ikke var lenge til har du sikkert gledet deg masse. Du har ingen andre som er fleksible og kan reise med deg istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #846 Del Skrevet 27. april 2006 Ja, da skjønner jeg. Trodde mannen din også skulle være med jeg... ← I wish Da blir det ikke noe før Thailand til neste år... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #847 Del Skrevet 27. april 2006 IdaC: Nei, jeg har nok ingen som er så fleksible at de kan reise på fem dager... Skulle så inderlig ønske... Men, men - gjort er gjort, og spist er spist. Jeg for min del har spist tre frisk is siden jeg kom hjem fra byen kl 13. Venter på å få noen dult fra godgutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. april 2006 #848 Del Skrevet 27. april 2006 IdaC: Nei, jeg har nok ingen som er så fleksible at de kan reise på fem dager... Skulle så inderlig ønske... Men, men - gjort er gjort, og spist er spist. Jeg for min del har spist tre frisk is siden jeg kom hjem fra byen kl 13. Venter på å få noen dult fra godgutten... ← Det minner meg på - tror jeg skal rigge meg til med en Yes nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. april 2006 #849 Del Skrevet 27. april 2006 Å, så godt å lese at alt er vel med go´gutten! Ultralyd er jo alltid utrolig spennende og kjekt! Fiiiine smørpakken din! :grine2: Leit med mormoren din og den Mallorcaturen da... Men godt at hun kom seg til lege i tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2006 #850 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) *Fnis* Har du sett at vi ble "ryddet bort" i tråden om svangerskapskløe? Muligens det skjedde noe mer som ikke jeg har fått med meg, men utartet det seg virkelig så? Huff, fra nå av skal jeg alltid holde meg dønn seriøst til saken. Endret 27. april 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. april 2006 #851 Del Skrevet 27. april 2006 Kjempegodt å høre at alt står bra til med den lille smørpakken deres! :grine2: Tenk om det plutselig hadde vist seg å være jente i stedet! Det hadde sikkert blitt rart å omstille seg til den tanken Veldig synd det ikke blir noen reise på dere, men som Peony sier så er det jamen godt hun dro til legen nå, så ikke noe hadde skjedd mens dere var på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. april 2006 #852 Del Skrevet 27. april 2006 Hyggelig å høre at det gikk greit på Storken! Jeg gleder meg til neste gang i slutten av mai, selv om det er den lange gangen med sukkebelastning igjen. Klarte å gjennomføre den da jeg var superkvalm, så denne gangen kommer det til å gå som smurt! Fikk du med bilder fra UL forresten? (Jeg fikk ikke sist, men spurte ikke etter heller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. april 2006 #853 Del Skrevet 27. april 2006 Godt å høre at alt stof bra til med gutten i magen... men trist å høre om Mormoren din og at det ikke blir noe tur... Håper hun kommer seg fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #854 Del Skrevet 27. april 2006 Peony: is er nam nam! TT: smørpakken er verdens fineste . Min egen lille smørpakke (og jeg som ikke engang liker smør ). Dødskjipt med turen...hadde jo gledet meg så til varmen. Men mormor er viktigst Xavia: Det har jeg ikke sett . Må lese med en gang jeg har skrevet dette innlegget. Herregud, innlegget var jo om svangerskapskløe...og ikke var det noe negativt, heller . Vi hadde det jo bare litt gøy - på vår egen bekostning til og med! Søndagsengel: Jente??? Da vet vi jaggu ikke hvordan vi hadde reagert... Vi skal ha gutt, vi (men vi hadde tatt i mot alle ( ) kjønn med åpne armer!) Murf: Jeg ble så svimmel i dag tidlig, jeg...måtte legge meg ned og greier . Mannen holdt på å le seg i hjel, det er jo han som er redd for blod. Ikke jeg! Ikke hadde jeg fastet, heller . Fikk ingen bilder - spurte ikke jeg heller. Tenkte liksom at det ikke er det jeg er der for. Så lenge tassen har det bra... Cr@sh: Tassen har det bra inni mamman sin... og mormor er steintøff, så hun klarer seg fint hun også! Tusen takk alle sammen for kjempe hyggelige innlegg og mange fine trøster for min kjære mormor... I morgen skal jeg passe lillesøs på 8 mnd. Vi skal trille masse dersom været tillater det. Håper inderlig at værmeldingen er feil altså. Skal i det minste bli godt å få en dag vekk fra voff. Han er absolutt godgutten min, men det kan bli litt vel intenst når jeg nå er hjemmeværende. Ha en god natt! Jeg skal se på noe som begynner på nrk nå snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 27. april 2006 #855 Del Skrevet 27. april 2006 Så trist å høre om mormoren din MM - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #856 Del Skrevet 27. april 2006 Så trist å høre om mormoren din MM - ← Takk Men du... ...forresten... ...hvem/hva er Kjell??? Mannen din kommer jo ikke hjem på noen dager, men er det babylaging i sikte? Eller er det bare jeg som drømmer... Babyboom hos 2005-brudene Går og legger meg. Dvd'en står på opptak, så Lov & Orden ser jeg på i morgen. NATTINATT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. april 2006 #857 Del Skrevet 28. april 2006 I morgen skal jeg passe lillesøs på 8 mnd. Vi skal trille masse dersom været tillater det. Håper inderlig at værmeldingen er feil altså. ← Nyyyydelig vær til trilletur i dag da! God tur! Men du... ...forresten... ...hvem/hva er Kjell??? Mannen din kommer jo ikke hjem på noen dager, men er det babylaging i sikte? Eller er det bare jeg som drømmer... Babyboom hos 2005-brudene ← Det var bare Peony (hvem ellers) som mente at mannen og jeg burde ta en Beckham og lage barn i kjellern hos svigers og kalle ungen Kjell (fra der han ble unnfanget...barna til Beck og Posh heter jo bl.a Brooklyn). Så jeg må nok skuffe deg der Murmelmy, ingen babis på vei her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. april 2006 Forfatter #858 Del Skrevet 28. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. april 2006 #859 Del Skrevet 28. april 2006 Leit å høre om turen din, men samtidig trygt at hun oppdaget at hun var syk her hjemme!! Kjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 28. april 2006 #860 Del Skrevet 28. april 2006 Innom med en og et ønske om ei flott helg! Synd med mormoren din og turen deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå