Murmelmy Skrevet 14. april 2006 Forfatter #721 Skrevet 14. april 2006 Takk jenter... Sannheten er at jeg har gått opp mye mer siden bryllupet i sommer og min egen matchvekt. Liker meg på ca 61 kg, men er nå på vel over 75 !!! Så det så! Men hyggelig å få positiv tilbakemelding Da er det detektimen! Kos dere, jenter!
-TeddyToria- Skrevet 16. april 2006 #724 Skrevet 16. april 2006 Du er jo høy da, Murmelmy - så du har jo noen flere centimeter å gå på hva gjelder kilo enn jeg har! Også er det jo mye vann og baby som kan skyldes for noen kilo til slutt! Fortsatt god 1. påskedag!
Murmelmy Skrevet 16. april 2006 Forfatter #725 Skrevet 16. april 2006 Cr@sh: Håper du hadde fin påskeaften selv? Min var veldig bra med påskerenn og god mat... iss & TT: Tusen takk for mageskryt. TT, nå skal mannen og jeg på sunnere kost. Vi føler oss virkelig tunge etter en påskeferie mef kjøtt hver bidige dag. Nå blir det supper og salater, men det er jo veldig godt det også! Kom hjem i ettermiddag og er slitne og leie. Påsken er veldig koselig på hytta med svigers, men man blir sliten av å hele tiden måtte "oppfylle" andres "krav". Jeg hjelper til på min måte ved å rydde og vaske og annet som svigermor ønsker. Tror ikke hun takket en enste gang, noe jeg reagerer på. Svigerfar takker jo, men likevel. Det er jo bare mannen min og jeg som hjelper til. De to andre barna løfter jo ikke en finger. Tror vi har forskjellige meninger når det kommer til barneoppdragelse. Mine barn skal aldri snakke slik til meg som en av hennes gjør. I dagtidlig vekket mannen meg før åtte ved at han kom krypende inntil meg (vi sover i køyesenger). Han hadde drømt at jeg hadde tatt tingene mine og gjort det slutt . Men er det det som må til for at han skal kose med meg i over en time, så get it on! En dag igjen av ferien. På tirsdag skal jeg til jormor, på onsdag har mannen bursdag, torsdag er det bursdagfeiring på båten til pappa (hans sambo har bursdag på fredag og vi pleier å feire med kake mellom de to bursdagene), og fredag er det legetime. Lurer på om jeg fortsatt blir sykmeldt. Har jo blit vesentlig bedre. Vi får se hva hun sier... Også må jeg litt for 21. uker!!!
Cr@sh Skrevet 16. april 2006 #727 Skrevet 16. april 2006 litt for 21 uker jeg også! :hoppe: Så mye som skjer framover... Moro!
-TeddyToria- Skrevet 16. april 2006 #728 Skrevet 16. april 2006 :hoppe: for 21 uker!!! ...håper jeg kan av meg noen av mine overflødige kilo i samme slengen! Du og mannen er forøvrig ikke de eneste som skal kjøre en sunnere linje nå etter påske... Jeg har stappet i meg ALT FOR MYE nammis siden fødselen altså! Men jeg har ikke klart å styre meg! Tror denne ammingen har litt av skylden; akkurat som jeg blir helt hol når melken suges ut av meg med masse næring til stadighet! :grine2: Kjekt å ha noe å skylde på i allefall!
søndagsengel? Skrevet 17. april 2006 #729 Skrevet 17. april 2006 Gratulerer med 21 uker! :grine2: Dette går jo fort!!! (Føles kanskje ikke sånn for deg?)
Molly Mu Skrevet 17. april 2006 #730 Skrevet 17. april 2006 !! På tide å legge igjen spor etter meg ... Har lest i boka di, og er veldig glad på deres vegne!! Så deilig med 21 uker... og lykke til videre!!
Murmelmy Skrevet 17. april 2006 Forfatter #731 Skrevet 17. april 2006 Da har jeg nytt en herlig og rolig morgen samt noen timer på løkka med kaffe og hyggelig selskap... Jenter, tusen takk for all og tror jaggu jeg skal litt med dere Molly: Så koselig med et "nytt" fjes i dagboken . Får nesten følelsen av at jeg vet hvem du er? Gjør jeg? Ha en super dag alle sammen!!!
Cr@sh Skrevet 17. april 2006 #732 Skrevet 17. april 2006 Hei... Innom og snikleser litt! Håper du har hatt en bra dag.. det virket jammen meg sånn!
Murmelmy Skrevet 17. april 2006 Forfatter #733 Skrevet 17. april 2006 Hei... Innom og snikleser litt! Håper du har hatt en bra dag.. det virket jammen meg sånn! ← Hei vennen! Ja, jeg har hatt en alle tiders dag... Og den ble ikke dårligere da jeg turte å gå på vekten etter middag. Har ikke gått opp siden før påsken Utrolig, for jeg har spist så altfor mye i påsken. Nå som vi har satt familien på slankekur (dvs vanlig inntak uten godis ) kommer jeg nok til å gå ned noen kilo. Ikke at det gjør noe for jeg har hittil gått opp ti kilo
FruE Skrevet 17. april 2006 #735 Skrevet 17. april 2006 Ville bare takke for gratulasjonen i dagboken min!
Murmelmy Skrevet 17. april 2006 Forfatter #736 Skrevet 17. april 2006 Babyutstyr august 2006 Klær • Sommer • Vinter Seng • Madrass • Dyne • Sengetøy • Sengekant • Babycall • Lammeskinn • Babypose • Tisselaken Vogn • Voxi-pose • Dyne • Dynetrekk • Stelleveske – bestilt USA • Vognleke • Dreamibag – låner Bad • Stellebord – Ikea • Stellematte – Sverige • Badebalje – Sverige • Underlag til stellematte – stort hånkle • Søppebøtte + poser – Sverige • Kluter • Gulpekluter Bil • Bilstol – kjøpt • Sikkerhetsnett til Dreamibaggen Stelleutstyr m.m. • Shampo • Badeolje • Sinksalve • Bleier • Smokker • Tåteflasker – Avent • MME • Brystpumpe – Avent Annet • Bæresele – kjøpt • Ligge/sittestol – Baby Björn Sverige • Ammepute – Sverige • Reiseseng • Kosepledd Sykehusbag • Bag • Morgenkåpe • Helsekort • Fotoapparat • Mobil + lader • Toalettsaker • Papirlommetørklær • Drikkeflaske • MP3 spiller + batterier • Tøfler • Bukser • Topper • Gensere • Ammebh’er • Sokker • Truser • Truseinnlegg/bind • Ammeinnlegg • Lesestoff • Bind til å ha foran øynene når jeg sover • Babyutstyr: Sparkebukser Trøyer Lue Sokker Helseteppe Resten tar mannen med • Mat/snacks: Bananer Epler Kjeks juice Tyggis Drops M.m. Hva mangler jeg???
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #737 Skrevet 17. april 2006 Disse listene kan ikke jeg så mye om men jeg vil bare si meg enig i at det er ikke så dumt å observere andres barn for å finne ut av hvordan man IKKE skal gjøre det. Mannen og meg har også ett par sånne eksempler og vi er hjertens enige på det aller meste. Jeg er også oppdratt til å hjelpe til for fellesskapet men kjedelig når man ikke får ett eneste takk for hjelpen... ...ja ja, høres nå uansett ut som at du har hatt en fin påskeferie med mye liv fra huleboeren din.
IdaC Skrevet 18. april 2006 #738 Skrevet 18. april 2006 Det var en fin liste Får jeg lov å stjele den? Så flinke dere er som har kjøpt inn masse allerede, jeg tror at vi kommer til å få det travelt de siste mnd Så flinke dere er som skal begynne med sunnere kosthold. Det treng absolutt her også, men jeg bakte vannbakkels i går, og jeg kan bare ikke begynne med sukkerfritt kosthold før dem er fortært Kanskje jeg må skynde meg med å spise dem opp Var det i dag du skulle til legen? Lykke til hvis det er det
Murf Skrevet 18. april 2006 #739 Skrevet 18. april 2006 Hopper sammen med resten av jentene for 21 uker! Det går jo utrolig fort!
Murmelmy Skrevet 18. april 2006 Forfatter #740 Skrevet 18. april 2006 Heidi: Ja, det er mange unger som burde oppdras mye bedre...hva med å sende foreldrene på kurs? IdaC: Bare stjel! Hmm...ja man må spise opp alt som frister før man begir seg ut på en sunnere livsstil Lykke til! Murf: Tiden flyr, og gøy er det! I dag: Var oppe kl 07 sammen med mannen og gikk tur med voffeliten i absolutt nydelig vær. Ikke en sky på himmelen. Klokken halv ti gikk jeg nedover til helsestasjonen og til jordmor. Været var kjølig og det var overskyet . Ble tatt i mot av min alltid blide og koselige jordmor. Hun er bare fabelaktig. Resultatene ble som følger: Vekt: +7kg (+4kg) BT: 120/70 (110/60) Hb: 10.7 (10.6) Urin: negativ (neg.) Ødem: 0+ (0+) Hjerteslag: 140/min Symfyse: 21cm, helt på toppen av den grønne streken Dro hjem igjen og hentet voffen. Tok så bussen til Åpent bakeri på Ullevål. Gikk ned til Stensparken på Majorstua (hvor jeg bodde før). Var der en god stund sammen med andre hunder og mennesker før vi gikk videre på shopping. Kjøpte meg to topper på Massimo Dutti + en gave til pappas sambo. Gikk nedover Bogstadvn, hegdehaugsvn, over slottsplassen til vika, deretter hele Karl Johan. Shoppet singlett på BikBok og linmammabukse på HM. Voffen var med overalt og la seg ned og slappet av i alle prøverommene . Kom hjem nå kl halv fem og han er temmeig sliten. Tok bussen hjem fra byen. I dag skal jeg kose meg med mannen min... I morgen har han bursdag og jeg skal overraske han til helgen med pizza og kino. Elsker gutten min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå