IdaC Skrevet 21. mars 2006 #543 Skrevet 21. mars 2006 Gratulerer så mye med i magen Morsomt at magefølelsen stemte! Så deilig å være helt sikker også. Vi vil gjerne vite hva det er (magefølelsen min sier jente), og kommer til å bli så skuffet derom vi ikke får sett det. Kjenner meg igjen i det der med å holde tilbake, ikke snakke så mye om baby. Hadde det sånn i helga også, men her var jentene mine såååå ivrige, at de snakket, og gravde og spurte og koste med magen at det var vanskelig å la være å snakke da Ha en fin dag, og kos deg med magen
Skytte Skrevet 21. mars 2006 #544 Skrevet 21. mars 2006 Bare innom med noen og ønske om ei finfin uke!!
Murmelmy Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #545 Skrevet 21. mars 2006 Hei snuppelurer! Miss Teddy: tilbaksatt! Kverula: Ja ikke sant den er fin? Verdens beste... *drømme* God dag til deg og snuppa! IdaC: Jeg går og smiler som det i dag også . Kjempegøy at jeg hadde "rett", om du skjønner hva jeg mener. Vi fikk jo det vi ønsket oss. Misforstå meg rett, vi hadde vært like glad om det var en jente. MEN, jeg var forberedt på gutt. Når det gjelder babyprat så prater jeg gjerne om det men bare om andre ønsker. I dag: Våknet samtidig med mannen halv åtte. Gikk ut med voffen og skyndte meg inn til frokost. Har vært en tur på jobben for å høre hva som skjer videre nå som kontaktlærer (hun jeg er vikar for) er femti prosent tilbake igjen. Jeg har kontrakt så lenge hun er sykemeldt, men tror det gjelder kun om hun er helt borte. Snakket med lærerne på teamet og det var så godt å se dem igjen. De er så gode mot meg og jeg merker at jeg har savnet dem. I tillegg møtte jeg en gammel klassevenninne fra 1. klasse på vgs som jobber der !!! Hun har vært hjemme med to tvillinggutter Vi skrives sen!
Murmelmy Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #546 Skrevet 22. mars 2006 Dagen i dag har jeg ingen nødvendinge gjøremål - og det er så deilig Kommer meg likevel ut en tur. Tanten min kommer og henter meg om ca tjue minutter. Skal først hente voffen som er baki bilen til mannen på Oslo City. Deretter skal vi ta oss en kaffe et eller annet sted. I tillegg tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg garn og pinner til et teppe jeg skal strikke til godgutten. Offwhite og kanskje en blåfarge. Vet ikke ennå. Driver jo og strikker en "fotballdrakt" til poden for mannen og det er så kjedelig! Vanskelig sammensetning av drakten (Lyn FC), så i samråd med strikkemesteren (les mamma) ble vi enige om at jeg strikker hver farge for at hun så fester det sammen. Kommer til å se ut som et makkverk og det er nok derfor jeg ikke synes det er noe gøy... Inspirert av Kverula så skal jeg bake skoleboller som vi kan ha til kveldskos. Kanskje jeg skal lage en deig med litt str så noen kan gå i fryseren? Vi får se... Håper alle koser se i dag og at dere kommer dere ut i det nydelige været (om dere har det da ). Her i hovedstaden er været flott og solen skinner fra en skyfri himmel. Har vel vært sånn omtrent hele mars, nå? Skulle bare mangle mtp hvordan det har vært resten av vinteren .
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2006 #548 Skrevet 22. mars 2006 Her har det vært skikkelig snøvær i dag... Men heldigvis har det gitt seg litt nå. Ønsker deg en fin dag!
Skytte Skrevet 22. mars 2006 #549 Skrevet 22. mars 2006 Mmmmm!! Kommer gjerne på skoleboller jeg altså........... Med MASSE sånn gult fyll på Her er det samme fine været så jeg prøver å kjappe meg på runden min sånn at jeg får meg en stund ute! Kos deg masse!
iss Skrevet 22. mars 2006 #550 Skrevet 22. mars 2006 Jeg kommer gjerne på skoleboller jeg og!! men jeg liker ikke det gule, så da kan skytte få mitt gule..
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #552 Skrevet 23. mars 2006 (endret) HEI JENTER Dagen i dag ser jeg for meg som den ultimate. Våkner opp til atter en dag med solskinn. Har allerede hatt en skogstur med voffen og frokosten er fortært. To skiver med banan, 1 glass appelsin juice og en kopp skikkelig kaffe latte. Planne for dagen? INGEN nothing at all! Skal bare slappe av, kose med voffen gå på hanfletur så jeg får kjøt inn til kyllingsalaten jeg skal ha til middag, strikke, se på tv. Mannen er borte til i morgen så da danser musa på bordet . MEN, vi kommer til å ha arbeidere inne i leiligheten i hele dag, men det var jammen på tide. Vi flyttet jo inn i nybygg i oktober og det er mange feil som ennå ikke er rettet opp. I dag skal de skifte viften på kjøkkenet, flislegge rundt, pakke den inn osv. Kommer til å jobbe langt utpå ettermiddagen. Men da blir de i allefall ferdige. I går hadde vi boller til middag . Godt var det i allefall! Og i dag så skal jeg som sagt ha en real kyllingsalat med feta, avocado osv. NAMNAM!!! Har vondt nederst til venstre i korsryggen og lurer fælt på hva det er. Skjønner ikke hvorfor jeg skal ha det? Merker det når jeg anstrenger meg eller går i oppoverbakker (anstrenger meg i oppoverbakker ). Har dere noen forslag, jenter??? Peony, UL bilder kommer! iss, fin dag til deg også snuppa! Men her er det ingen skolboller igjen. Lagde tolv og alle ble borte vekk Kverula, super dag til deg også! Håper snøværet har gitt seg og at finværet har funnet veien til østfold. Skytte, skolebollene ble grisegode. Store, luftige, med masse vaniljekremfyll på. Spiser til jeg stuper vettø! til der alle, jenter! Endret 23. mars 2006 av Murmelmy
Peony Skrevet 23. mars 2006 #553 Skrevet 23. mars 2006 Ville ha hørt med legen om de smertene, det kan jo være begynnende bekkenløsning, og i så fall bør du holde deg unna bakker for å bremse bekkenløsningen. Vet ikke om det er et sted man får vondt ved BL, altså, men verdt å spørre!
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #554 Skrevet 23. mars 2006 Takk for svar, snuppa! Skal til fastlegen til onsdag pga migrenen, så får spørre da
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #555 Skrevet 23. mars 2006 Kjenner igjen det med smerter i korsryggen. Jeg har også det til tider, men på høyre side. Så vondt at jeg ikke orker å stå/gå - men fortsatt vondt når jeg sitter. :klø: Spent på å høre hva legen sier om det. Fikk enda mer lyst på skoleboller nå...IRRITERENDE at jeg ikke har vaniljekrem eller ingredienser til sådan.
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #556 Skrevet 23. mars 2006 Kverula, kjenner det godt når jeg står bøy og f.eks. rer sengen og skal reise meg opp igjen. AUAU!
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #557 Skrevet 23. mars 2006 Da stikker voffen og jeg på tur i det nydelige været. Blir en asfalttur da jeg ikke fikser bakkene oppover i skogen. Nå ligger voffeliten på plassen sin i en liten (bæsje)krøll og sover. Så søt han er Var en tur innom barnimagen og fytterakkern så gufne folk er der inne! Glad jeg ikke "henger" der. Det er en stakkars jente som regelrett blir mobbet. Har ikke lest alle innleggene det blir henvist til, men man kan da velge å overse denne brukeren i stedet for å hetse henne? Jeg har en bruker på kg som jeg har oversett og det var hun som skrev om hvor forferdelig livet var hele tiden. Nå har jeg ikke sett noe til henne i det siste og synes egentlig det er litt ekkelt. Hun slet slik med selvmordstanker. Men jeg blokkerte jo henne, så mulig derfor hun ikke er synlig for meg. Vi må være snille med hverandre, jenter
-TeddyToria- Skrevet 23. mars 2006 #558 Skrevet 23. mars 2006 Kos deg på tur i finværet! Dager da man slettes ikke MÅ noenting er bare deilige! BIM er en skikkelig drittside ja...utrolig mye skittkasting mm.
Murmelmy Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #559 Skrevet 23. mars 2006 Nå må jeg bare komme meg ut. Løft på stumpen nå, H. Få fart i r*va. Ut på tur aldri sur! Murmel prøver å motivere seg selv....
Skytte Skrevet 23. mars 2006 #560 Skrevet 23. mars 2006 Heiiia du!! JEG HAR SÅ GRÅÅÅDIG LYST PÅ SKOLEBOLLER NÅ AT FYYYYY!!!! Men har heller ikke vaniljekrem Ja,enig med deg,vi må være snille med hverandre Er så glad i den "gjengen min" her og skal ikke mer lese sånne teite innlegg som jeg leste igår! Har ikke vært på andre forum på andre sider og nå skal jeg værtfall ikke det..*grøss* Nei,vi damer kan være grusomme altså... Bra vi er en sånn fin gjeng værtfall!! Håper dere har det fint på tur nå!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå