søndagsengel? Skrevet 19. mars 2006 #501 Skrevet 19. mars 2006 Bare én dag igjen, og så er det UL!! Gleder meg til å høre!
Skytte Skrevet 19. mars 2006 #502 Skrevet 19. mars 2006 HOHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!! Bare EEEEEN dag igjen nå!!!! Nyt spenningen mens du gleder deg!!! Vi er ferdig med UL og fikk jo en ekstra men nå får jeg ikke se bebisen før i juli/aug........*utålmodig* Så kult at de plutselig så magen din!! Er godt å få det bekreftet fra andre at jepp! Den vises virkelig! Ha en fortreffelig søndag nå! OG MASSE MASSE LYKKE TIL IMORGEN!!!!!!!
Cr@sh Skrevet 19. mars 2006 #504 Skrevet 19. mars 2006 Så spennende med UL i morgen! Gleder meg til rapport! Lykke til!
Pepita Skrevet 19. mars 2006 #505 Skrevet 19. mars 2006 Kjempespennende med ul i morgen! Gleder meg til rapport! Vet hva du mener med å snakke om graviditet og slik når det er flere rundt som ikke er det. Var borte på middag i går og de vi var hos venter også baby, men det andre paret som var der gjør ikke. Så jeg ville ikke snakke om det hele kvelden, mens G gjerne byttet til emnet hele tiden... Ikke lett det der..
Murmelmy Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #507 Skrevet 19. mars 2006 Hei jenter!!! Her var det mange hilsner ... Tar dem alle sammen sammen: Å herregud nå gleder vi oss !!! Mannen har gått fra og ikke ville vite kjønnet i det hele tatt til å si at han blir skikkelig skuffet om jr. er blyg. MEN, han vil gjerne at vi har det som hemmelighet bare vi to... ... Det positive er jo at ingen kan kjøpe rosa klær . Veldig bra! Dersom dere ønsker å vite, så vil jeg gjerne at dere sender meg en PM i morgen etter kl 10. I tilfelle kjente dumper borti dagboken er det greit at det ikke står noe her. Er den grei? I dag har vi vært sammen med et vennepar av oss (mannens forlover med kone) og pare kost oss. Dro på løkka og gikk en liten tur i det fine været og stoppet så på Noahs og spiste mat. Deretter dro vi hjem til oss, fikset søknad og cv til forloveren, spiste sjokolade, spilte litt TP og spiste mer mat. Vi hang sammen fra kl 12 til 21, så tiden har gått veeeldig fort . I morgen drar vi hjemmefra ca 09.30. Gruer meg til natten for jeg kommer til å slite med å få sove... Herregud som jeg er spent!!! Det var flere enn meg som la merke til min venninnes ensporhet på fredag. Synd, for hun er egentlig en livat kjempejente. Men, men...det bdrer seg nok. Kanskje jeg prater litt med henne om det en gang. Vi får se. Det positive er at jeg føler vi har kommet litt nærmere hverandre igjen etter at vi begge ble gravide. Vi var som erteris tidligere, og jeg gleder meg til å gå ut i permisjon samtidig som henne. Håper alle forhåpningene hennes innfrir, for hun lever i en liten drømmeverden hvor mor aldri blir sliten eller lei. Ja, ja...det kan jo hende det blir sant Kommer sikkert innom dagboken før UL tid i kveld eller i morgen. Sees snart!!!!
Murmelmy Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #508 Skrevet 19. mars 2006 (endret) *dobbeltpostering* Endret 19. mars 2006 av Murmelmy
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #509 Skrevet 19. mars 2006 Jeg gleder meg sånn på deres vegne i morgen! :hoppe: Og du kan egentlig bare sende meg en sms med en gang den er overstått, for jeg vil definitivt vite hvordan det går! Skal til legen selv i morgen, men det har ikke no' med svangerskapet å gjøre, så det er ikke no' "stas". ØNSKER DERE MASSER AV LYKKE TIL I MORGEN - HÅÅÅÅPER DERE FÅR VITE KJØNNET!!! God natt, kjære du!
Murmelmy Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #510 Skrevet 19. mars 2006 Tusen takk Kverulavennen. Skal sende deg æssæmæss, men du må holde tyst Også skal jeg ikke være så gnukk, gir deg beskjed på den første Lykke til hos legen i morgen PS. Ble ferdig med luen i går kl 02!!! Strikket og strikket. Belønningen var en m&ms for hver rad . Ble faktisk veldig fin
Peony Skrevet 19. mars 2006 #512 Skrevet 19. mars 2006 Lykke til i morgen, vennen! Og jeg vil fryktelig gjerne ha en PM
Murmelmy Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #514 Skrevet 20. mars 2006 Hei hei, dere... PM kommer vettø! Men fytterakkern så sinnsykt trøtt jeg er . Har nesten ikke sovet i hele natt på pga spenthet og bekymringer. Vet jo ikkehva vi kan vente oss etterpå. Så nå siiter jeg og gjesper og gnir meg i øynene... Tror jeg skal lage meg frokost. 2 brødskiver med flykræsj (makrell i tomat) samt kako for å holde varmen. Litt av en kombinasjon Ha en fin dag, dere!
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #515 Skrevet 20. mars 2006 Lykke til på UL i dag. Håper jeg også kan få en PM for jeg er veldig spent på hvem som bor i magen din.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #516 Skrevet 20. mars 2006 Hei! Under en time igjen! Kjenner meg igjen i det du skrev - jeg sov heller ingenting natt før UL - lå og tenkte og var generelt urolig. Det er jo spennende dette her.
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #518 Skrevet 20. mars 2006 Og nå er forhåpentligvis undersøkelsen i gang!
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #519 Skrevet 20. mars 2006 Og så må jeg bare si det nå, før jeg evt. får vite det, at jeg egentlig har jentefølelse for deg... Selvom jeg syns det hadde vært stas om vi begge skulle ha augustgutter! :-D Uansett - det spiller jo egentlig ingen rolle - kanskje vi ender opp med jenter begge to!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå