Murmelmy Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #461 Del Skrevet 13. mars 2006 Takk for støtten, Kverula Men skjønner nå at det mest sannsynlig er min korte lunte Hadd strikket endel nå på lua men så dro jeg ut en av strikkepinnene ved en feiltakelse. Resultatet? Jo, det var Murmel hamrende med knyttnevene i bordet og deretter revnet jeg jeg alt. Dumming!!! Mamma hadde jo fikset det på null komma niks. Men hun er ikke her, så da tok jeg likså opp alt. Vet egentlig ikke om jeg skal klappe eller grine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #462 Del Skrevet 13. mars 2006 Nå "passer" jeg lillebror på 12 og spiser sjokoladekake. nam! Bikkja (han blir kalt det når jeg ikke er blid på ham) sitter og piper og piper og piper og piper. Tror snart jeg slenger ham i veggen!!!! Var jo nettopp ute... ← :hoho:Høres jo nesten ut som om du kaller broren din for "bikkja" Måtte bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 13. mars 2006 :hoho:Høres jo nesten ut som om du kaller broren din for "bikkja" Måtte bare... ← Gjorde visst det, gitt! dumme meg som raknet alt... Har jo holdt på siden to-tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #464 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg leste også først at det var broren din som ble kalt for bikkja, før jeg fikk lest alt en gang til! :grine2: Kjedelig at du fikk rakna opp alt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mars 2006 #465 Del Skrevet 14. mars 2006 :hoho:Høres jo nesten ut som om du kaller broren din for "bikkja" Måtte bare... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, jeg behandler vel ham som en bikkje av og til Har strikket (eller strukket som jeg hele tiden sier ved en feiltakelse) litt til og nå blir det veldig jevnt og fint. Glasd jeg startet på nytt da n av rundene på den forrige ble en smule slapp. Nå har mamma og jeg nettopp kommet hjem fra en liten shoppingrunde i nærmeste "by". utrolig hvor lite det er her i bygdeøstfold . Mamma kjøpte bursdagspresang til meg! Fikk en lekker Friis Company veske med litt størrelse, en sminkepung i samme stoff samt en brosje. Har nemlig planer om å ha sjal rundt magen når den blir litt større. Da trenger jeg ulike brosjer til å feste det. Synes det er så lekkert... Håper alle dere andre har en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mars 2006 #467 Del Skrevet 14. mars 2006 Jasså, du sniker deg rundt i fylket mitt :ler. Ha en kjempefin dag sammen med mamman din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. mars 2006 #468 Del Skrevet 14. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #469 Del Skrevet 14. mars 2006 iss: yup! Men har kommet meg trygt hjem til hovedstaden nå Pondusa: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #470 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) !!! 17 uker !!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Endret 15. mars 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Her er noen av navnene vi har tenkt på og som er fine... De to nederste jentenavnene er uaktuelle da de ligner for mye på mitt og min søsters. Guttenavn: Oliver Sebastian Mikkel Mathias Noah Domenic Isak Leon Theodor Sander Benjamin Lukas Tobias Emil Jentenavn: Sara Nora Mia Maja Mathilde Live Madeleine Andrea Hedda Emma Thea Maja Iben Hanna Julia/Julie Endret 15. mars 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #472 Del Skrevet 15. mars 2006 GRATULERER SÅ MYE MED 17 UKER!!! Mange fine navn på lista! Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mars 2006 #473 Del Skrevet 15. mars 2006 for 17 uker! Flere fine navn på listen(e) ja! Jeg synes nok enkelte av dem er for poppis, men fine er de! Av de du nevner er helt klart Mikkel, Lukas, Noah - og Nora og Iben mine favoritter! Men alle er fiiine altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 15. mars 2006 #474 Del Skrevet 15. mars 2006 Grattis med 17 uker! Og mange fine navn - jeg synes Mikkel og Iben var finest av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #475 Del Skrevet 15. mars 2006 Gratulere med 17 uker!! Mange fine navn da!! Blir spennende å se hva dere ender opp med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. mars 2006 #476 Del Skrevet 15. mars 2006 Fine navn ja! Vi hadde mange av dem på lista selv Gratulerer med 17 uker! Dette går jo UNNA!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #477 Del Skrevet 15. mars 2006 Tusen takk for hilsner og feedback! Vi har valgt disse navnene på grunnlag av hva vi liker og ikke hva som er trenden i landet. Vi liker enkle, greie navn som man ikke trenger ordbok for å kunne stave. MEN, pga av Mathias' popularitet er det navnet uaktuelt (selv om jeg bestemte meg for det i 99). Vi har våre to favoritter, men vet ikke om ungen vil passe det Ja, herregud, de siste syv ukene har gått så sinnsykt fort! Om under tre måneder skal venninnen min føde Ellers i dag så har jeg strikket (forts på lua) også har jeg en liten voff som er særs rastløs... Hater masing!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 #478 Del Skrevet 15. mars 2006 Heia!!!!! Her er jeg endelig innom!! Oioioi!! Begynt å strikke du ja! til deg!! Kjente meg bare sååå godt igjen i den settingen der alt rakna........Er nemlig sånn jeg også når jeg plages...da er det bare å rive opp hele greia for fikse det,det får jeg ikke til!! Da er mamma god å ha...Så tenker jeg; "hva skal mine barn gjøre da?? Når mamman slett ikke er god å ha til strikkeproblematikk??!!" Koselig med bursdagsgave! Pakkesanger er ALLTID koselig Har hørt om min bror Bjørnen,men min bror Bikkja-den er ny Ellers vil jeg bare si GRATULERER MED 17 UKER!!!!!!!!! Ha en alldeles nyyydelig dag! PS; Var mange fine navn! Har flere av de samme på vår liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) 17 uker Fra 17 uker og 0 dager til 17 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 180 g CRL: 12 cm Full lengde: 17 cm OM BARNET Fosteret er i begynnelsen av denne uken 15 uker gammelt. Den utrolige veksten fortsetter samtidig som stadig mer av brusken i skjelettet omdannes til bein. Nyfødte har 300 bein, men noen av dem smelter sammen, slik at vi som voksne har 206. Deler av teksten slettet, resten finner du her. I henhold til Kvinneguidens regler er det ikke tillatt å gjengi sangtekster og annet materiale med kopirett. Se også Kopinors regler. Phobia -mod Endret 15. mars 2006 av Phobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 15. mars 2006 #480 Del Skrevet 15. mars 2006 Mange fine navn på den lista der ja! Du når skal du på ordinær UL egentlig? Det må vel være rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå