Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

God lørdag! :klem:

God lørdag, snuppa :klem:

PS. er visst et lite matvrak jeg også...selv om jeg kun har spist fire brødskiver i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

:ler:

Nå har jeg spist to små tortillas med strimler av en godt krydra kyllingfilet, litt salat, litt lettrømme og salsa. :sikle:

Og stakkars mannen kom akkurat hjem da jeg satte tennene i den andre...han syns det lukta så godt her, og så hadde jeg ikke lagd mer enn denne ene porsjonen siden jeg ikke venta han hjem helt enda...Ja, ja. Han tok seg ei brødskive han da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute og sprer det glade budskap om babyklær med andre farger enn rosa/lyseblått!

Obaibi på Oslo City (du bor i Oslo, tenkte jeg?) har 50% salg på masse nydelige, franske babyklær i masse farger, og stilige snitt! Fant noen bukser der idag som jeg kjøpte, og tror at salget nettopp har startet, det var en hel drøss på stativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverula, vi venter med tortillaene til i morgen. Orker ikke å lage og var så sulten da mannen tok en høneblund. Har blitt fire brødskiver til på meg :)

Takk Murf! Jeg er antilyserosa/blå, så det passer meg utmerket. Og ja, jeg bor i Oslo ;)... MEN, tror mannen hadde drept meg om jeg hadde kommet hjem med mer barnetøy. I hvertfall før vi vet kjønnet. I tillegg blir det nok MYE shopping i Palma på Mallorca i begynnelsen av mai :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal mannen, voffen, jeg og magen sammenmed svigers opp tilkollen for å se hopp :hoppe:

Gleder meg til å komme litt ut i det fine været! Godt jeg kjøpte gravidstrømpebiukser i går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

ÅÅÅÅ, mannen og jeg skulle vært i Kollen i går vi, har vært der fast i mange år nå...og så har jeg denne evinnelige svimmelheten som fratar meg all moro for tida. :sur:

HÅPER DERE HAR EN FLOTT DAG I DAG! :-D Det er jo DET herlige været da. :Nikke:

Jeg skal jammen lage meg et par sånne tortillas som jeg gjorde i går nå, jeg. Lenge siden frokost - og det er jo en passende lunsj på en søndag, syns du ikke. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner og klemmer Monja, Kverula, Heidi, Teddy & Søndagsengel?!

Monja, Kverula, og Heidi, vi hadde det kos i kollen! Vi satt på skyggesiden så andre omgang var en smule kald. Det syntes voffen også ;) Han satt på fanget mitt så vi varmet hverandre :klem:

I dag har jeg kjørt mannen til Gardermoen. Reiste hjemmefra kl 05 :eeeh: og kom hjem igjen litt over seks. Lillevoff fikk en liten gjøre-fra-seg-raskt-tur-fordi-mamma-fryser og nå er vi altså hjemme. Frokosten er fortært og jeg satt og ventet på at frokost tv skulle starte :roll:

Om tre timer skal jeg møte mormor også skal vi betale for vår kommende Spania-tur i mai. Etter det skal jeg kjøre til mamma i Østfold. Blir nok å sove over der til i morgen. Det er det samme som å være på ferie... Håper mamma baker boller :sikle:

Ha en fin dag alle sammen!

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

God morgen!

Ja, du var tidlig pånn i dag! :Gjesp: Kanskje du tar deg en liten blund i dette øyeblikk! ;)

Magen din har tydelig blitt større nå, så moro! :hoppe:

Kose deg hos mamman din i dag da! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag er det vel snart for deg nå!! :ler:

SÅ FIN MAGE!!!!! Ser jo godt at det er "ting på gang" som han sa i reklamen,hehe!

Må du kjøre forsiktig idag da! Og kos deg masse på "ferie"! Og du...kan boller sendes med ilpost....? :sjenert: Det hørtes bare så himmelsk godt ut!!

Ha ei superfin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin magen din er M! :Nikke:

Det var supert kollen-vær i går ja. Jeg var der ikke, men kjørte forbi krompen og hans hær med politibiler da han var på vei hjem. :roll:

Ønsker deg en fin start på en ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner og mageskryt MissS, iss og Philippa! Det varmer vet dere! Jeg har jo gått opp så sinnsykt i vekt, så litt skryt vedr kropp går rett hjem ;)

Mamma og jeg kjøpte strikkeoppskrift (vet ikke om det heter det) og er nå i gang. Med god hjelp fra mamma, selvfølgelig :ler: .

Nå "passer" jeg lillebror på 12 og spiser sjokoladekake. nam! Bikkja (han blir kalt det når jeg ikke er blid på ham) sitter og piper og piper og piper og piper. Tror snart jeg slenger ham i veggen!!!! Var jo nettopp ute... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...