Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #401 Skrevet 6. mars 2006 Hei på deg! Uff, sånne morgener er pyton! Ikke dårlig at du rakk det. Håper dagen får en bedre avslutning en start da, i hvertfall!
Murmelmy Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #402 Skrevet 6. mars 2006 Murf, han hadde et uhell likevel. Men det er kun fordi han er så dårlig i magen. Har vært oppe med han to ganger om natten de siste fem nettene... Kverula, tror nesten avslutningen av dagen er verre...har migrene som pokker. Verre enn på god stund. Ikke noe gøy. Skal i hvertfall til legen pga dette på onsdag. Tror hun sykemelder meg, men vet ikke om jeg kan. Har tross alt tjuefire elever som er avhengige av meg (ttror jeg i hvertfall ) Men mannen min har kommet hjem...
Cr@sh Skrevet 7. mars 2006 #403 Skrevet 7. mars 2006 Huff... migrene er ikke no' allright... Kanskje en sykemeldign hadde vært greit, så får du hvilt deg litt og opparbeidet litt flere krefter? Vet hvordan du tenker med elevene... har noen som jeg tror er avhengig av meg jeg også.... Men noen ganger må man bare tenke på seg selv først....
Murmelmy Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #407 Skrevet 7. mars 2006 15 uker alt?? ← 16 i morgen!!! og magen har vokst voldsomt de siste dagene. Er det vanlig at den eksploderer så fort?
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 #408 Skrevet 7. mars 2006 16 i morgen!!! og magen har vokst voldsomt de siste dagene. Er det vanlig at den eksploderer så fort? ← Den kan godt finne på å "plutselig" bare ploppe ut ja! Artig! God bedring med migrenen! Jeg vet alt om hvor kjipt det er med slik hodepine...
Skytte Skrevet 7. mars 2006 #409 Skrevet 7. mars 2006 Plutselig så er den bare fremme!! Koselig!! Men jammen ikke mye kos med den hodepinen...huff og huff...Bra du skal til legen altså for vondt i hodet er helt grusomt.. Må hilse mannen og si han må passe masse på deg!! GOD BEDRING!!!!!!!!!
Murmelmy Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #410 Skrevet 7. mars 2006 Hei jentene mine! Nei, migrene eller hodepine er ikke noe gøy. Og du, Teddy, har jo også erfaring med dette. I morgen skal jeg til legen (som nevnt) og lurer på hva hun sier. Har på følelsen at hun vil sykemelde meg. Lurer på hva som vil skje økonomisk da. Hmmm...får se om jeg har råd til dette, kontrakten min går jo ut om under to uker. Snakkes i morgen!
Murmelmy Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #412 Skrevet 8. mars 2006 Ja, dere...i dag er det klart for legetime. Sitter med følelsen at jeg tropper opp på skolen i morgen med sykemelding. Liker det ikke men tror jeg må være litt egoistisk og tenke på meg og den lille. Også bestilte mormor og jeg tur til Palma by på Mallorca 2. mai!!! 2 roms leilighet i.o.m. at mormor snorker som ingen andre . En uke for ca 6.000 kr tilsammen. Det ække så verst! Gleder meg til litt sol og varme...og shopping. Da stikker jeg på skolen og jobber litt. Ha en fin dag!
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #413 Skrevet 8. mars 2006 Hei på deg! Jeg syns det høres lurt ut med ei sykmelding jeg! Og Mallorca hørtes heller ikke så dumt ut! Ha en god dag!
Murmelmy Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #415 Skrevet 8. mars 2006 Takk søte Kverula og *MissS* Nå sitter jeg faktisk og gjør ferdig ting så en evt ny vikar kan steppe inn i morgen...
Murmelmy Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #417 Skrevet 8. mars 2006 Grattis med 16 uker! Går så fort.... ← Ja, herregud som tida flyr Tilbake fra legen. Er i første omgang sykemldt i tre uker og det blir mer. Deilig... Gjorde ferdig opplegg til vikar i morgen og fredag allerede før legebesøket. Visste jo hvor det bar. Drar innom i morgen og sier hadet tilelevene og de andre lærerne på trinnet. Snakket med en av dem etter legen og hun var så lei seg. Vi jobber så godt sammen og letter arbeidbyrden for hverandre ved å dele på opplegg. Nå skal jeg se Criminal Minds med mannen (fra mandag) og kose meg med oppskårede epler. Hadde hjemmelaget tagliatelle carbonara til middag (m/bacon). NAM NAM!!! Ha en fin kveld, så prates vi senere i dag
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #418 Skrevet 8. mars 2006 Hei snuppa! Godt å høre at du fikk sykmelding! Tror det er det beste for deg nå. Flink har du også vært som har ordna opplegg til vikaren - husker jeg satte pris på det da jeg var lærervikar! Kose deg i kveld!
Skytte Skrevet 9. mars 2006 #419 Skrevet 9. mars 2006 God morgen! Evt så har det vel blitt formiddag nå da! Godt du fikk sm så du får slappet helt av og hvilt både kroppen og hodet! Og når du ble sykemeldt FØR kontrakten din går ut så er det ikke noe å bekymre seg for! Spør hjemmeeksperten................ Håper dagen din blir smertefri og fin!
Murmelmy Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #420 Skrevet 9. mars 2006 God morgen! Evt så har det vel blitt formiddag nå da! Godt du fikk sm så du får slappet helt av og hvilt både kroppen og hodet! Og når du ble sykemeldt FØR kontrakten din går ut så er det ikke noe å bekymre seg for! Spør hjemmeeksperten................ Håper dagen din blir smertefri og fin! ← Men kontrakten min går jo ut så snart kontaktlærer er tilbake (kanskje 20. mars). Hva skjer da? Må jeg kontakte Trygdeetaten og få dem til å beregne min i inntekt i så så mange måneder? HJELP, SKYTTE!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå