Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for gode hilsner Kverula, Crash, miss Teddy og frøken S!!!

Ja, det er nå en stund siden sist...helt siden i forigårs, faktisk :) I mellomtiden har jeg faktsik gjort en hel del. I går passet jeg lillesøs på 6 mnd og hun er bare helskjønn!!! Ikke en eneste gråt før hun la seg. Det tok vel ca ti miutter å legge henne, og så sov hun som en prinsesse.... Jeg hadde med meg venninnen min som også er gravid. Hun er så flink med barn :).

I dag var jeg i gjennom gørste gang på STORK-prosjektet på Riksen. Tok ganske lang tid (2 1/2 time) men det var mange rare mennsekser å se og høre på :ironi: .

Voffen har vært så dårlig i magen de siste tre dagene. Har vært oppe to ganger på natten to netter på rad nå og luftet ham. Og både i går og i dag lå det en velkomstihilsen til oss da vi kom hjem fra jobb. Ikke akkurat den presangen jeg ønsket meg mest :ler: . Men, men...man får ta det man får :)

I dag skal mannen og jeg kose oss med gullrekka på nrk, hverandre og voffen. Middagen blir svinefilet med hjemmelaget potetmos, brokkoli og peppersaus. Høres det greit ut? Gleder meg til å spise kjøtt!!!

Og her kommer magebilde 15+2 uker:

Skrevet

Så fin fin fin fin fin mage!!!!

Leit å høre om vofsen da! håper han blir fort bedre!!

:klem:

Skrevet

Så fin magen din er! :)

Høres ut som en knallgod middag dere skal ha i dag!

Heldiggrisen som har en lillesøster å øve deg på... jeg tror jeg har skiftet én bleie i hele mitt liv... :sjenert:

Skrevet

Takk iss og Peonymor!

Peony, snart kommer du til å bli en ekspert på bleieskift! Og dagens bleier er jo så lette. Setter du den litt feil på en av sidene er det bare å ta den opp og feste den på nytt. Borrelås!!! Og du? Du har drømmemagen!

I tillegg så har jeg gått tre kilo disse 15 ukene...+ alle de kiloene som kom da jeg gikk på pergo. Likevel føler jeg meg ganske bra :)

Skrevet

Heia du!!

Nyydelig mage du har!!! Kjempefin!

Og så må jeg :hoppe::hoppe::hoppe: for 15 uker!!!

Og du,den middagen hørtes skrekkelig YAMMMMI ut!!! Mmmmm.....Smake......? :sjenert:

Kos dere masse med hverandre! :klem:

Skrevet
Heia du!!

Nyydelig mage du har!!! Kjempefin!

Og så må jeg  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe: for 15 uker!!!

Og du,den middagen hørtes skrekkelig YAMMMMI ut!!! Mmmmm.....Smake......? :sjenert:

Kos dere masse med hverandre! :klem:

Da må du vente til i morgen! Vi utsetter middagen til da...blir kalkunpølser i Gudesens pølsebrød i dag ;)

Skrevet

Så fin mage du har fått :) Jeg vil ha sånn jeg og (ikke kommet så mye hos meg ennå føler jeg).

Å fryse medlemmskapet på Elixia var lurt. Vurderer å gjøre det samme. Har sponset treningssentret så lenge for jeg har ikke hatt overskudd til å trene.

Ønsker deg en god helg :klem:

Skrevet

Jepp, da har jeg hatt min første babydrøm. Husker ikke så mye, men at den var perfekt og tok puppen med en gang. Kjønnet er uvisst. :hjerter_rundt: . Men perfekt var h*n i hvertfall.

Middag i dag: Svinefilet med jasminris og orientalsk saus (hjemmelaget). NAM NAM!

Ha en super lørdag alle sammen!

Skrevet

Så koselig med babydrøm!! Er sånn at man ikke vil våkne men bare ligge å ha det bra i drømmeland lenge lenge!

*spiser middag sammen med Murmelmy.............. :sjenert: *

Skrevet
Så koselig med babydrøm!! Er sånn at man ikke vil våkne men bare ligge å ha det bra i drømmeland lenge lenge!

*spiser middag sammen med Murmelmy.............. :sjenert: *

Velkommen skal du være!

Voffen har vært dårlig i magen i natt også. To ganger opp på do. Måtte opp midt i drømmen og tenkte på den mens jeg gikk med voffeliten. Ville så gjerne fortsette den når jeg la meg igjen...

MEN, det blir vel flere drømmer i månedene som kommer :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei på deg!

Så fin magen din er! :hjerte:

Kose deg på lørdagskvelden! :klem:

Skrevet

Er det som er så dumt med drømmer,at man ikke får fortsette på de gode og avbryte de fæle...! Men,men!

Ha en finfin søndag! :klem:

Skrevet

God morgen!

Håper formen er fin og at dagen blir like så!

:klem:

Skrevet

Begynner å få en skikkelig søt liten babykul du nå! ;)

Skrevet

Hei søte jenter. Takk for koselige hilsner. Har ikke vært så aktiv de siste dagene...

Takk Kverula, Cr@sh og Teddy for magekomplimenter. Synd det ikke bare er den som vokser...;)

Skytte, det var en kjempe koselig drøm....Mye bedre enn den jeg hadde forrige helg om at jeg stod i med mannens farfar :overrasket: Og morgenen i dag, det er en helt annen sak! La meg halv ti i går og satte på mobilen kl 06. Tror du den ringte? Jeg har mest sannsynlig ikke trykket utført etter at jeg tastet inn tidspunktet. Våknet ti over syv (startet undervisning kl 08), var alene hjemme og måtte ut med voffen. MEN, jeg rakk det!

Nå spiser jeg popcorn med masse salt (salt er nam nam!) og drikker Farris. Det blir enten grøt eller "Fly Away Pizza" fra Peppes til middag. Mannen kommer hjem fra Kristiansand i kveld. Dro i går...

Onsdag skal jeg til fastlegen for å undersøke hva vi skal gjøre med hodet mitt. Vet hun vil sykemelde meg, men ikke sikker på hva jeg gjør med det. Vikariatet mitt varer bare i to uker til, så kanskje det lønner seg både fysisk og økonomisk. På torsdag skal jeg til jordmor og ha dobbeltime der... Gleder meg til å høre hjertet igjen :)

Ha en super dag, dere!

Skrevet
La meg halv ti i går og satte på mobilen kl 06.  Tror du den ringte?  Jeg har mest sannsynlig ikke trykket utført etter at jeg tastet inn tidspunktet.  Våknet ti over syv (startet undervisning kl 08), var alene hjemme og måtte ut med voffen.  MEN, jeg rakk det!

Sånne dager kan gå helt skeis! Jeg føler alltid at jeg henger på etterskudd hele dagen når jeg har forsovet meg, selv om jeg rekker jobb og allting, så henger det morrastresset i kroppen hele dagen. Ikke verst at du rakk å gå tur med hunden også! (Vanskelig å la være akkurat det, da kan du vel risikere at den har hatt uhell når du kommer hjem fra jobb, eller hva? Har ikke så voldsomt peiling på hund..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...