Murmelmy Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 24. februar 2006 Da har jeg valgt å fryse abbonementet mitt på Elixia på ubestemt tid. Gidder ikke betale en halv tusing for å trene seks ganger i måneden. Da for voffeliten dra meg med ut på turer også fikk jeg en sånn ligge matte av pappa og samboer til bursdag som jeg kan trene styrke på. Slutt på dårlig samvete!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2006 #362 Del Skrevet 24. februar 2006 Like greit... Er jo verken økonomisk eller helsemessig vinning i å være støttemedlem... Helge- til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 24. februar 2006 Helt enig Crash, og god helg til deg også! Fikk overtalt min kjære mann til å ha laksemiddag i dag sammen med meg. Han er ikke glad i annen fisk en peppermakrell som er varmrøkt (spesielt hans kones ). Så da ble det laks, fjellmandelpoteter, gulrøtter og hjemmelaget Sandefjordssmør. NAM NAM! Nå skal jeg lage sjokoladefromage (faktisk ganske kalorifattig) som er klar til krimmen på nrk etter ti. Simpelthen elsker australske og britiske krimserier!!! Litt mer intelligent enn de amerikanske.... Ha en super aften jenter! PS. Vil anbefale Bik Bok sine singletter til 80 kr stk. Supert stoff og i en str større enn vanlig så blir de perfekte til en gravidmage ettersom de er lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. februar 2006 #364 Del Skrevet 24. februar 2006 Høres ut som en knallgod middag og dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. februar 2006 #365 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har kjøpt de samme singlettene, selv om jeg ikke er gravid! de er kjempedeilige å ha på seg!!! Ha en flott fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. februar 2006 #366 Del Skrevet 26. februar 2006 God fastelavn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #367 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei på deg! Ang. livmoren og dens plassering skjønte jeg ingen verdens ting i starten - og klemte, trykka og pressa på magen så det ble helt ømt! Men plutselig var den der - og nå kjenner jeg den som et hardere felt et stykke under navlen. Sikker på at din dukker opp snart - eller kanskje allerede er der. Den er jo ikke særlig "fremtredende" på meg i hvertfall, men som sagt - på min ellers så dvaske mage så kjenner jeg godt at det er noe der som ikke er som det har vært! NOE positivt kommer det ut av dårlig magemuskulatur da. Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. februar 2006 #368 Del Skrevet 27. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei dere! Internett er nede hjemme, så får benytte meg av at jeg er på skolen i dag. Hadde noen smerter nedrst på venstre side av magen (lysken) på søndag og får ikke tankene bort bra det. Sover kjempe dårlig om natten og er egentlig ganske rådvill. Er dere kjent med disse magesmertene? Hva er det? Er fremdeles øm i brystene og hodet er fremdeles vondt. Håper jo ikke det er noe galt, men kan ikke hjelpe at jeg er bekymret...kjedelig det her. Prøver å ringe jordmor for time så vi kan høre etter hjertet. Fikk time i dag halv to! Snakkes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #370 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har også noen smerter nederst i magen til tider, og det er visst helt normalt. Men om det er de samme smertene du har hatt, det vet jeg jo ikke da... Bra at du skal til JM da - betryggende å få høre hjertelyden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. februar 2006 #371 Del Skrevet 28. februar 2006 Det kan vel være ligamentsmerter, fordi livmoren vokser? Det er helt vanlig. Blir nok uansett godt for deg å høre hjertelyden i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. februar 2006 #372 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg tipper som søndagsengel?, at det er snakk om ligamentsmerter nå som livmoren vokser. Jeg hadde mye av det og det var skikkelig vondt. En stund var jeg livredd for graviditet utenfor livmor, for det sprengte som værst, spesielt på den ene siden (eggstokken) - men alt var såre vel...så det er nok ikke noe farlig! Blir det værre eller du er veldig bekymret ville jeg heller tatt en ekstra tlf til legene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 28. februar 2006 #373 Del Skrevet 28. februar 2006 Enig i ligamentteorien, akkurat slik føltes ligamentsmerter på meg også! Lykke til hos jordmor uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #374 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei jenter, og takk for støtte. Kan jo alltid regne med dere, jeg Så lenge det ikke var murringer mer eller mindre midt i magen, så var det mest sannsynlig ligamentsmerter. Men greit å få en liten forklaring på hvordan disse plagene utarter seg. Man finner jo så mange rare uttalelser på nettet. Mange bra også da Fikk høre hjertet og det slo 140-150 slag i minuttet. I tillegg er blodtrykket mitt bedret og er nå 120/70 mot 115/55 tidligere. Takk for støtte jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #375 Del Skrevet 28. februar 2006 Så bra at det står bra til både med murmel jr. og blodtrykket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. februar 2006 #376 Del Skrevet 28. februar 2006 Heia du!! Så bra å høre at alt var såre vel! Er nå godt å få en sånn ekstra fosikring og ordentlig forklaring ja! Og tuuuusen tuuusen takk for at du la ut magebildet mitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 1. mars 2006 Takk for støtte jenter...men alt er jo takk og lov bra I kveld har jeg rukket å gjøre mye galt Jeg lagde en skikkelig skrape i mannens bil for en times tid siden... Vi parkerer i garasje og vi var vel ca syv biler som skulle inn og ut. Jeg med mitt manglende dybdesyn (grå stær på det ene øyet) skrapet opp skjermen over høyre forhjul... Ikke bra Bare jeg som kræsjer og skraper opp bilen vår....godt det er firmabil... Ellers har jeg ikke gjort så meget. Vært på kino med klassen min, hengt med hunden, sett på CSI fra i går og spist. Middag ble et stort beger med skogsbærtyoghurt. Jo, også er jeg 15 uker i dag!!! På tide med nytt magebilde...tar det til helgen. Ha en god aften piker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2006 #378 Del Skrevet 1. mars 2006 Blir moro med nytt magebilde! Uheldig med bilen da... GOD KVELD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2006 #379 Del Skrevet 2. mars 2006 Bare innom for å lese litt om hverdagen din... og sende en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. mars 2006 #380 Del Skrevet 2. mars 2006 Gleder meg til å se nytt magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå