Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Håper du har en flott dag!!! :roser::danser::blomst:

Skrevet (endret)

Gratulerer med gårsdagen Murmel! :bursdag::klem:

Så skummelt å lese om bilkræsjet, veldig godt å høre at det gikk bra med deg og lillesøster!

Endret av La Traviata
Skrevet

Takk for koselige hilsner jenter :kyss:

Herregud som dette svangerskapet flyr av gårde...30+0 i dag og 2 1/2 mnd igjen :overrasket:

Jeg er trøtt...lurer på om jeg skal prøve å legge meg i 1 1/2 time før vekker klokka ringer men blir vel bare trøttere da. Har vært båken i tre timer allerede :Gjesp:

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal ta først, gratulerer med dagen eller bra at det sto bra til med søster i magen etter kræsjet? Herregud, det høres utrolig drøyt ut. Skulle bare mangle at du ikke fikk oppfølging og ultralyd. Håper du ikke merker noe etter ulykken og en ting til: Godt at sjåføren ble stressa! Det skulle bare mangle. Ikke alle gidder å kjøre etter forholdene.

Skrevet
Vet ikke hva jeg skal ta først, gratulerer med dagen eller bra at det sto bra til med søster i magen etter kræsjet? Herregud, det høres utrolig drøyt ut. Skulle bare mangle at du ikke fikk oppfølging og ultralyd. Håper du ikke merker noe etter ulykken og en ting til: Godt at sjåføren ble stressa! Det skulle bare mangle. Ikke alle gidder å kjøre etter forholdene.

:Nikke: Alt er bra med oss begge. Stakkars polakken, jeg fikk jo vondt av ham. Han var så bekymret selv om han ikke kunne kommunisere det. Han pekte og hadde medfølende blikk. Vi ordnet t.o.m. kaffe og sjokolade til de to polakkene som satt i den kalde golfen og ventet på bergingsbilen.

Mannen satt i vår bil og så på Seinfeld, drakk pepsi og spiste m :fnise:.

I morgen har jeg "fri". Eller sykemeldt er vel det riktige ordet. Da skal jeg sy og kose meg. JM time på ettermiddagen, men skjønner ikke helt vitsen. Var jo til undersøkelse for et par uker siden ifm ulykken. Jaja, kan i hvertfall sjekke sf-målet. Hjertelyden trenger jeg ikke høre, hun sparker jo heeeeeeeleeeee tiden :overrasket:. Føler meg som en punching bag til tider :hjerte:

Nå er mannen på vei hjem fra jobb og skal hente meg før bhg. Gleder meg til å se min lille elskling igjen...

Takk imli :kyss:

Skrevet

Ja tenk det, monja! Tida flyr og i dag er jeg 30+2 og bare 10 uker igjen :overrasket:.

Jenter, humøret er på topp til tross for den stadig stigende vekten :fnise:. Sola skinner utenfor kontorvinduet, jeg har lite å gjøre og sitter kun og surfer. Livet er deilig! Jobbdag i morgen, så er det helg ;)

Jo også sitter jeg og grafser i meg sure smokker, padder og salte hestesko. NAM NAM! Sitter og svetter i trynet. Må være litt usunn nå ettersom jeg skal ha fisk til middag i dag :ler:

Mannen henter meg vel om 2 1/2 timer før det bærer videre til bhg. Mini er en så deilig liten gutt og jeg er :forelsket:. Han forstår så mye nå, er sta, bestemt og trassig samtidig som han er omtenksom, morsom og nydelig. Han har virkelig humorstisk sans den lille puddingen på snart 18 mnd :hjerter:

Symfysen er blæh, men jeg får gutta på jobben til å gjøre endel marsjarbeid for meg. Snille guttene. Blir rart å ha min siste dag her om drøye måneden... Jeg har jo kun vikariat.

Ellers er jeg på topp. Magen strutter ut og har virkelig poppet i februar. Jeg syr lommebleier, mei taier, strikker ullbukser og koser meg med redebyggningen :Nikke:. Gleder mge såååå til våren og det å bli tobarnsmamma til - selvfølgelig- de to nydeligste barna i hele verden. Jeg gleder meg :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Ja, kos deg med de sure tingene dine du. Her er det nemlig tomt :tunge1:

Tenk, det er ikke lenge til vi skal føde nå. 10 uker flyr jo unna...om 3 dager er det jo bare 10 uker igjen for meg og :dåne: Det er jo ikke sååå lenge siden vi satt her med positive tester. Nå er det snart permisjon.

Skrevet
Ja, kos deg med de sure tingene dine du. Her er det nemlig tomt :tunge1:

Tenk, det er ikke lenge til vi skal føde nå. 10 uker flyr jo unna...om 3 dager er det jo bare 10 uker igjen for meg og :dåne: Det er jo ikke sååå lenge siden vi satt her med positive tester. Nå er det snart permisjon.

Det er 5 dager til, tenk :tunge1:. En graviditet varer i 40+2 vøtt ;)

Permisjonen min starter 2. april. Er det ikke 21 dager før termin?

Skrevet

Jeg får i uke 39 jeg. Satser på at smule også kommer da.

:hoppe: for 30 uker, jeg følger dere i hælene.

Skrevet

Var en tur på posten nå og på veien klarte jeg det...telemarknedslag to ganger, ene gangen grusa jeg kneet skikkelig og blødde som bare det.

Resultat: Et bekken (symfyse) som nå er revet i to (føles slik i hvertfall) og jeg har vondt fra symfysen og til endetarmen... . Jo, også blør jeg fra kneet da...

Skrevet

For å bruke podens favorittuttrykk for tida:

ÅNEEEI! (Sagt med veeeldig trist stemme!)

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...