Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Lykke til hos ny JM! :)

Eg har også lagt på meg, Imax... Ingenting fram til 18 veker, ca. Men så kom jula og godteriet på borda, og då er eg ustoppeleg.. Så eg har gått opp mellom fem og sju kilo dei siste fire vekene... *skamme seg*

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for lykkeønskninger og uk :hopp: :)

Imax: Ja, sjokkis er et must! Har dytta i meg en helplate hver dag siden fredag og noe søtt må jeg ha uansett. Fikk mannen til å kjøpe inn sjokolade is med sjokoladebiter i går :rodme:. Spiste meg god og mett på det.

Har lagt på meg en 5-6 kg til nå, men går nok snart kjapt oppover. Men, men. Forsvant fort og greit sist og regner med at det skal gå like greit denne gangen :blond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, det er hemmelig *shopping*

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg var en tur ute på posten i jobben i stad (Lillestrøm) og gikk innom to barnebutikker, M****chino et eller annet og Englebarn.

Derfra dro jeg 1000 kr fattigere, men mange klær rikere iom at det var 50% salg. Da er det jo nesten gratis, ikke sant?

Kjøpte en katvig, ej sikker lej, ida t, hollys m.m. Skal ta bilder i morgen når mannen ikke er hjemme - han fåkke vite dette . Mulig jeg blir å kjøpe enda mer...

Alt er til lillemor i magen vel og merke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer et bilderas... Kjøpte for det meste relativt små str da jeg har masse større klær igjen fra storebror som kan brukes. Skal tilbake i morgen og se hva jeg kan finne i større str

bilder borte...

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var det masse fint, ja!! :jepp: også til halv pris, da! :dåne: Skynd deg å kjøpe mer :Hehe:

Veldig, veldig fin mage, forresten!! :hjerter:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi jenter, med dere forsvinner all dårlig samvittighet som dugg for solen ;)

Skal innom i dag for å se om de har noe mer i større str. Så etter noe til storebror også, men har jo så sinnsykt mye klær at jeg droppet det. Da blir det mer på lillemor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det vel snart byttes side her i fagboken min... Får nemlig ikke opp siden hjemme uten at hele pc'en låser seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...