Gå til innhold

Murmelmy & Barna

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel overstaått jul, jenter!

Har slitt med å komme inn på siden hjemmefra pga magebildet (tror jeg). Hele pcen stopper opp og jeg må lukke alle vinduer :sinna:

Kommer lillesøster i Aspril altså;)

:fnise:

I know :fnise: , orker ikke gjøre noe med det.

Jepp, magen er ikke så stor denne gangen, noe som ofte blir bemerket. Gjør meg ingenting egentlig, bare deilig. Tenk, jeg veide 10 kg mer i forrige svangerskap på samme tidspunkt.

I går var feberen til mini oppe i 40,2. Mannen var så bekymret at vi dro på legevakten med ham. Legen sa det var forkjølelse, så alt er bra. I dag er formen hans mye bedre og han er ikke noe særlig varmere enn normalt. Humøret er bra og han har spist litt mer.

Har fått spikret nyttårsaftenenyen og mannen er i skrivende stund ute og handler inn. Mini sover og jeg venter på UL-oppdatering fra Lavalampe. Spennende!!!

Ha en super helg og et odt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med feber....

Ellers kan jeg meddele at magebildet ditt skapte problemer her i heimen også. :ler:

Alle gode ønsker for det nye året! :)

Steike flott mage, vettu. Brenner seg fast i skjermen :ler:

Godt nyttår!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen problemer med magebildet ditt her i heimen, men flott er den uansett da :hjerte: Linka til min egen i dagboka, men jeg tror ikke den skaper så mye trøbbel - enda iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steike flott mage, vettu. Brenner seg fast i skjermen :ler:

:ler2: Enormt bra! :ler:

Har dere noen festlige planer for nyttårshelga, da?

Vi skal bare kul'an hjemme, det blir digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: Enormt bra! :ler:

Har dere noen festlige planer for nyttårshelga, da?

Vi skal bare kul'an hjemme, det blir digg.

Vi skal ha to vennepar med hver sin baby på 3 retters middag. Pappane skal lage deilig hjortestek mens vi koser oss med de små. Når de omsider er lagt i 19-20-tiden blir det mat for oss voksne :)

Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere i jula! :klemmer:

Næmmen, nå er det ikke lenge til lillebrøster kommer :hjerte:. Tenk det Karius, dette er året vårt!

Godt nyttår alle sammen!!!

Følte gravidmagen kom i en fei i går etter mannens fantastiske 3 retters (han lager ALDRI mat og dette var virkelig bra!). Venneparene våre koste seg og vi koste oss. Mini fikk særs lite oppmerksomhet og var ganske så sutrete i hele går. Følte meg som en særs dårlig mamma. I dag derimot er det ingenting vi skulle fikse og vi har brukt all vår oppmerksomhet på ham. Han er med andre ord en lykkelig litn tass i sat :hjerter:

24+1 i skrivende stund og ny legekontroll på fredag. Vekta står stille (veier mer enni går, men det er takket være masse mat og går seg vel til) og er nå 69.8, samme som for to uker siden. Gått opp 4-5 kg totalt i svangerskapet (veide 11 kg mer på samme tidspunkt med mr T :overrasket:).

Formen min er bedre nå enn på lenge, og kan vel takke total julehvile for det. Blir spennende å se hva prøvene viser hos legen på fredag.

Nå sover mini, men våkner vel snart. Mannen ser på hopprenn og bikkja sover på fanget hans.

Ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig nyttårsfeiring.

Lykke til hos legen denne uka.

Huff...jeg begynner på jobb igjen på torsdag. Det blir rart. Hvvor ble dette året av liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Murmelmy! Lenge siden jeg har skrevet noe inne hos deg, men det hender jeg er innom og leser så jeg holder meg oppdatert.

Tenk at det ikke er lenge til du skal bli tobarnsmamma. Syns tiden flyr avgårde jeg. Blir spennende å følge med deg videre mot fødsel nå.

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi jenter!

Jeg er trøtt og sliten....og lei... I morgen er det legekontroll og mest sannsynlig forlenging av 50% sykemelding. Merker jeg er lite motivert på jobb nå, men det er andre årsaker...

I dag har jeg vært på "kurs" sammen med 40 andre som har samme stilling som meg i konsernet. Fått mange kommentarer på magen og at den er så liten. Ser visst ikke ut til å være snart 6 fullgåtte mnd på vei :riste:. Ja, ja...fikk i hvertfall rasket med meg noen klær på salg fra Massimo Dutti i dag. Alt passer og det er i str S og M :roll:

Er nysgjerrig på hvordan urinen min er i morgen iom at jeg hadde proteiner i den sist. Jaja, holder dere oppdaterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kvitt hodepinen? Hvor sitter den hos deg?

Jeg har vært utrolig plaget meg hodepine i dette svangerskapet, og den sitter for det meste rett over øynene. Lurer på om det kan være synsnerven jeg, for det sitter ikke i pannen sånn som hodepinen vi skal passe oss for gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodepinen min sitter bak venstre øye og river og drar i øyeeplet...det er i hvertfall slik det kjennes ut. Når jeg beveger på øynene så gjør det vondt - og man må jo bevege på øynene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hovudverk er ikkje noko kjekt... Kjenner det til tider her også, men mindre denne gongen enn sist, heldigvis. Det er meir spreidd utover i tid no, ikkje så ofte, men lengre utover i svangerskapet.

Tar de noko for det? Paracet eller liknande?

Gjer vel ingenting om magen ikkje er så stor vel? Jenta di kosar seg nok godt langt inni der, ho! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinen min sitter bak venstre øye og river og drar i øyeeplet...det er i hvertfall slik det kjennes ut. Når jeg beveger på øynene så gjør det vondt - og man må jo bevege på øynene!

Au! Den beskrivelsen din gjorde vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...